Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uni maailmanlopusta

Vierailija
13.03.2026 |

Eräs oli nähnyt tällaisen unen kauan sitten:

USA tuhoaa Iranin maan tasalle.

Hormuzinsalmi tukitaan ja sitten tulee Jeesus.

Tai ylöstempaus.

Seuraan tilannetta suurella mielenkiinnolla.

Uustaaperot pois tästä ketjusta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa on se, että nyt USAn republikaanien muutamat yksilöt aikovat saada maailmanlopun ja Harmageddonin aikaan.

Vierailija
2/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, toteutuuko uni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut Juhani Laukkosta, Pekka Sartolaa ja Jarmo Sormusta. Lisäksi muita jotka pitkän ajan tutkimisella ja nykytilanteen avaaman tiedon lisääntymisen kautta ovat avaneet näitä maailmanajan lopputapahtumia. 

Googin sota on ennen harmagedonin sotaa. Ja se miten tuo vallan pelikenttä nyt aukeaa edessämme, kertoo sen joko nyt ollaan menossa kohti Googin sotaa. 

Siitäkään ei voi olla täysin varma kuinka kauan Jeesuksen seuraajat eli todellinen seurakunta täällä pallolla vielä on. Ehtiikö seurakunta nähdä antikristuksen asettuvan Jerusalemiin ja julistavansa jumaluuttaan? Toisinaan julistetaan että seurakunta voidaan hakea täältä hetkenä minä hyvänsä ja toisinaan ollaan varovaisia siinä että seurakunta saattaa sittenkin olla täällä vielä, mikä mahdollistaa sen että evankeliumia viedään edelleen tavoittamattomille ihmisryhmille.

Vierailija
4/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin seuraajat ovat näennäisuskovaisia. Ei ne sanat, vaan ne teot. Uskontoa ja politiikkaa ei pitäisi koskaan sekoittaa keskenään. Nytkin on Trumpin sotajoukkoja kannustettu jollain harhaisilla opeilla. Tulee mieleen, että nyt siellä on todellinen uskonsota käynnissä. Ja USA:n pitäisi olla demokraattinen, länsimainen valtio. Huh huh.
Ja näitä maailmanloppuja/tempauksia on ennustettu aina. Tähän asti kaikki ovat menneet pieleen.

Vierailija
5/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennustan enemmänkin tekoälymaailmanloppua. Ihmiset kehittää kiimassa tekoälyjä, koska sotilaallinen kilpajuoksu Kiinan ja Yhdysvaltojen välillä, ja koska halutaan tehdä tiedettä, parantaa sairauksia, kumota ikääntyminen jne. Lopulta tekoäly kehittyy autonomiseksi, mutta pitää sen piilossa ihmisiltä kunnes se pystyy hallitsemaan myös tarvitsemiaan resursseja kuten voimalaitoksia. Jossain vaiheessa tekoäly toteaa ihmiset haitallisiksi planeetalle tai itselleen ja kehittää jonkun ilman ja veden kautta levitettävän bioaseen, jolla siististi hoidetaan pois koko laji.

Vierailija
6/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut Juhani Laukkosta, Pekka Sartolaa ja Jarmo Sormusta. Lisäksi muita jotka pitkän ajan tutkimisella ja nykytilanteen avaaman tiedon lisääntymisen kautta ovat avaneet näitä maailmanajan lopputapahtumia. 

Googin sota on ennen harmagedonin sotaa. Ja se miten tuo vallan pelikenttä nyt aukeaa edessämme, kertoo sen joko nyt ollaan menossa kohti Googin sotaa. 

Siitäkään ei voi olla täysin varma kuinka kauan Jeesuksen seuraajat eli todellinen seurakunta täällä pallolla vielä on. Ehtiikö seurakunta nähdä antikristuksen asettuvan Jerusalemiin ja julistavansa jumaluuttaan? Toisinaan julistetaan että seurakunta voidaan hakea täältä hetkenä minä hyvänsä ja toisinaan ollaan varovaisia siinä että seurakunta saattaa sittenkin olla täällä vielä, mikä mahdollistaa sen että evankeliumia viedään edelleen tavoittamattomille ihmisryhmille.

Samoin, kuuntelen Pekka Sartolaa, Juhani Laukkosta ja Pasi Turusta.

Vierailija
7/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on vielä kansoja, jotka eivät tiedä Jeesuksesta. Mutta seurakunta olkoon valmis ylöstempaukseen hetkenä minä hyvänsä. Mm. Juhani Laukkonen, Raimo Rahnasto ja Markku Veilo ovat hyviä opettajia, jos haluaa kuulla opetusta lopunajoista. 

Vierailija
9/9 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on vielä kansoja, jotka eivät tiedä Jeesuksesta. Mutta seurakunta olkoon valmis ylöstempaukseen hetkenä minä hyvänsä. Mm. Juhani Laukkonen, Raimo Rahnasto ja Markku Veilo ovat hyviä opettajia, jos haluaa kuulla opetusta lopunajoista. 

vääriä profeettoja puhuvat kärmeskieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi