Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä kenen ulkonäkö parantuu vuosi vuodelta?

Vierailija
20.01.2019 |

Ainakin julkkiksia on, esim. Catherine Zeta-Jones ja Halle Berry mutta taviksia? Ja kaverin isä joka on jo kuusikymppinen. On harmaantunut mutta komeampi kuin koskaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Suurin osa tässäkin ketjussa luetelluista ovat joko käyneet veitsen alla tai käyttävät suuria summia ulkonäkönsä ylläpitämiseen ja parantamiseen. Nykyään on olemassa kaikenlaisia kauneuden kohottajia, joita saa rahalla. Kukaan ei normaalisti vanhetessaan mitenkään erityisesti kaunistu. Money talks.

Vierailija
22/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kerran yks kivikasvo sano et mun taytys leikkaa otsatukka:D sit miehet taas on kehunu et ne tykkaa ku oon ilmeikas ebka mikaa kivikasvo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ne yläasteen kaunottaret vanhenevat nopeammin, sellaiset hyvä luustoiset ja me lapsemnpyöreät pallinaamat taas näytämme nyt parhaimmilta ja nuoremmilta. Ikää tulee 35 tänä vuonna. Huonot elämäntavat alkaa myös nyt näkyä eli se teininä aloitettu tupakanpoltto ja toiset ovat auringonpalvojat.

Olen huomannut saman! Välillä katson facesta yläaste kavereiden kuvia, 90% näyttää jo aika kauheilta. Itse en yläasteella ollut kaunis, ohuet hiukset ja pallinaama :D nyt 29-vuotiaana hiukset ovat paksut ja kasvot kapeat. Moni aina hämmästelee miten musta tuli tämännäköinen, buahahaa.

Vierailija
24/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Kukkohovi. Näittekö sen meikittömän kuvan? Ei jumankekka miten upea ilmestys.

Vierailija
25/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Flanagan. Verrattuna Braveheartissa ja Sons of Anarchyn viime kausilla. Ei varsinainen siloposki kummassakaan, pun intended.

Vierailija
26/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne Kukkohovi. Näittekö sen meikittömän kuvan? Ei jumankekka miten upea ilmestys.

https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/gloria.fi/s3fs-public/styles…

Katsokaa nyt. Huhhuh. Syntynyt 1970. Paljon upeampi kuin 99 % parikymppisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi