Onko olemassa ihmisiä kenen ulkonäkö parantuu vuosi vuodelta?
Ainakin julkkiksia on, esim. Catherine Zeta-Jones ja Halle Berry mutta taviksia? Ja kaverin isä joka on jo kuusikymppinen. On harmaantunut mutta komeampi kuin koskaan.
Kommentit (26)
Esim kerran yks kivikasvo sano et mun taytys leikkaa otsatukka:D sit miehet taas on kehunu et ne tykkaa ku oon ilmeikas ebka mikaa kivikasvo
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että ne yläasteen kaunottaret vanhenevat nopeammin, sellaiset hyvä luustoiset ja me lapsemnpyöreät pallinaamat taas näytämme nyt parhaimmilta ja nuoremmilta. Ikää tulee 35 tänä vuonna. Huonot elämäntavat alkaa myös nyt näkyä eli se teininä aloitettu tupakanpoltto ja toiset ovat auringonpalvojat.
Olen huomannut saman! Välillä katson facesta yläaste kavereiden kuvia, 90% näyttää jo aika kauheilta. Itse en yläasteella ollut kaunis, ohuet hiukset ja pallinaama :D nyt 29-vuotiaana hiukset ovat paksut ja kasvot kapeat. Moni aina hämmästelee miten musta tuli tämännäköinen, buahahaa.
Anne Kukkohovi. Näittekö sen meikittömän kuvan? Ei jumankekka miten upea ilmestys.
Tommy Flanagan. Verrattuna Braveheartissa ja Sons of Anarchyn viime kausilla. Ei varsinainen siloposki kummassakaan, pun intended.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi. Näittekö sen meikittömän kuvan? Ei jumankekka miten upea ilmestys.
https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/gloria.fi/s3fs-public/styles…
Katsokaa nyt. Huhhuh. Syntynyt 1970. Paljon upeampi kuin 99 % parikymppisistä.
Ei ole! Suurin osa tässäkin ketjussa luetelluista ovat joko käyneet veitsen alla tai käyttävät suuria summia ulkonäkönsä ylläpitämiseen ja parantamiseen. Nykyään on olemassa kaikenlaisia kauneuden kohottajia, joita saa rahalla. Kukaan ei normaalisti vanhetessaan mitenkään erityisesti kaunistu. Money talks.