Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä kenen ulkonäkö parantuu vuosi vuodelta?

Vierailija
20.01.2019 |

Ainakin julkkiksia on, esim. Catherine Zeta-Jones ja Halle Berry mutta taviksia? Ja kaverin isä joka on jo kuusikymppinen. On harmaantunut mutta komeampi kuin koskaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä vastaan tullut. Vanheneminen tekee kaikille huonoa.

Vierailija
2/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Erityisesti miehissä. Eräästäkin 20-vuotiaasta  laihasta ja finnisestä teinipojasta kasvoi komea mies. Nykyään reilu 40-kymppinen ja komeampi kuin koskaan. En olisi ikinä uskonut, että siitä hiirulaisesta kasvaa sellainen komistus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä vanheneminen ei tee aina huonoa. Elämän tuoma viisaus näkyy katseessa ja kasvon piirteetkin selkiytyy iän myötä.

Vierailija
4/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni.

t. Viiksekäs suomi-VHM.

Vierailija
5/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utd6ue56 kirjoitti:

Kyllä on. Erityisesti miehissä. Eräästäkin 20-vuotiaasta  laihasta ja finnisestä teinipojasta kasvoi komea mies. Nykyään reilu 40-kymppinen ja komeampi kuin koskaan. En olisi ikinä uskonut, että siitä hiirulaisesta kasvaa sellainen komistus

Yli 400-vuotiaan kuvittelisi olevan jo kuollut tai ainakin helvetin huonossa kunnossa.

Vierailija
6/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwen Stefani.

Vierailija
7/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä vanheneminen ei tee aina huonoa. Elämän tuoma viisaus näkyy katseessa ja kasvon piirteetkin selkiytyy iän myötä.

Ja posket venähtää, Sibelius-rypyt valtaa otsan. Kaikille se tapahtuu ajan myötä, parikymppiset vielä kuvittelevat olevansa kuolemattomia ja vanhenemattomia.

Vierailija
8/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pyöreäkasvoinen, joka vanhemmiten menettää lapsenpyöreyttä kasvoista.

Vierailija
9/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 

Vierailija
10/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketut komistuu vuosi vuodelta.

Vierailija
11/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on aikuisena Naisena paljon kauniimpi kuin Gimmelin aikaisena pisssiksenä.

Vierailija
12/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

utd6ue56 kirjoitti:

Yli 400-vuotiaan kuvittelisi olevan jo kuollut tai ainakin helvetin huonossa kunnossa.

Miksi ilmoittaa iäksi 40-kymppinen?

Sehän 400 vuotta, komea muumio ;D

Vierailija
13/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ne yläasteen kaunottaret vanhenevat nopeammin, sellaiset hyvä luustoiset ja me lapsemnpyöreät pallinaamat taas näytämme nyt parhaimmilta ja nuoremmilta. Ikää tulee 35 tänä vuonna. Huonot elämäntavat alkaa myös nyt näkyä eli se teininä aloitettu tupakanpoltto ja toiset ovat auringonpalvojat.

Vierailija
14/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai rypyt automaattisesti tee rumaa? Ne on persoonallisia. Kyse on siitä mitä me ajatellaan kauniiksi, sileää pintaa vai elämän jälkiä.

Vierailija
15/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai rypyt automaattisesti tee rumaa? Ne on persoonallisia. Kyse on siitä mitä me ajatellaan kauniiksi, sileää pintaa vai elämän jälkiä.

Sepä se. Nuorille kauneus on tiukka iho ilman ryppyjä. Vanhemmat ihmiset ymmärtävät että niitä tulee kaikille iän myötä ja siksi maltillisempi suhtautuminen.

Vierailija
16/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Nuorille kauneus on tiukka iho ilman ryppyjä. Vanhemmat ihmiset ymmärtävät että niitä tulee kaikille iän myötä ja siksi maltillisempi suhtautuminen.

Juuri näin. Pelkästään jo kaunareita katsellessa huomaa, miten luonnollinen vanheneminen kaunistaa ihmistä, se kauneus/komeus ei katoa, vaikka tulisikin ryppyjän. Sitten taas ne liikkumattomat sileät botox kasvot ovat aivan hirveät esim. (Taylor vs. Brooke)

Pakko sano että suomalaisista Susanna Laine on todella kaunis nainen ja ei ole piikittelyyn sortunut. Vanhenee kauniisti ja luonnollisesti. Upea.

Vierailija
17/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassuu ku oon siis kaunis,mut mul on pienesta saakka ollu otsarypyt ilmeista,naiset on valittanu mulle tosta mut ei miehet oo koskaan valittanu:DDD ja itekkaa esim en naa et ilmerypyt rumentais ihmista:Deri asia on rypyt jotka on muuten vaan tietty

Vierailija
18/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku oon ollu vielakauniimpi ku ne jotka.valittaa,en tiia valittaaks ne just siks:DDet oon kauniimpi niin koittaa,ettia virheita.mun mielest ilmerypyissa ei oo mtn vikaa,lapsillaki on niita

Vierailija
19/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utd6ue56 kirjoitti:

Reiluus kyllä kaunistaa, olipa kyse 40- tai kuusikymppisestä.

Vierailija
20/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen, joka oli n. kolmekymppiseksi babyface. Nyt kun ikää alkaa olla lähemmäs 50v. Hänestä on on tullut miehekkäämmän näköinen. Huomattava parannus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi