Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia dresslily.com:sta?

Vierailija
20.01.2019 |

Olen aika arka tilaamaan mitään netistä ja etsin aina kivijalkaliikkeestä vastaavan tuotteen jos se vain on mahdollista. Ihan jo siksi että kivijalkaliikkeet säilyisi olemassa ja näinollen myös työpaikat. Nyt kuitenkin tarvisin juhliin mekon enkä ole löytänyt mitään kivaa mistään. Facebook mainosti mulle dresslily.com verkkokauppaa. Siellä näyttäis olevan paljon kivoja ja tosi edullisia (niinkin edullisia että herättää heti epäluuloa, juhlamekot hintaan 20-38€). Sivusto muuten ihan asiallisen oloinen.

Onko kukaan täälä tilannut kyseiseltä sivustolta mitään? Ja jos on niin onko tuotteet olleet odotusten mukaisia? Tulleet ajallaan? Tai ylipäätään tulleet? :D pystyykö maksaa laskulla tai verkkosuorituksena?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, aamulla ei löytynyt kokemuksia, josko nyt :D

Ap

Vierailija
2/6 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdin itse ostamaan Dresslilystä tuossa muutama viikko sitten. Tiesin, että riski. Ajattelin kuitenkin, että ei ole pahan hintaisia vaikka menisikin ihan pieleen. No.. Tein maksun Paypalin kautta niin sai sen turvallisesti tehtyä. Tilaus tuli perille, siinä kesti 17 päivää. Hain sen lähimmästä postipisteestä. Oikeat tuotteet oli paketissa. Sittenpä kaikki hyvä olikin siinä. Neljä paitaa tilasin. Yksi paidoista, joka oli muuten ihan ok eli paras näistä niin oli 1-2 kokoa liian pieni vaikka M-pitäisi sivuston mukaan olla minulle hyvä koko (normaalisti olen S-M). Toinen paita oli taas liian iso, eikä leikkaukseltaan niin istuva mitä sivuston kuvissa. Muuten paidat olivat aikalailla sitä mitä ajattelin niiden olevan, ei mitään hyvälaatuisia, mutta jotain. Nämä olivat sellaisia ohut kankaisia keinokuituisia. Loput kaksi tuotetta olivat neuleita ja haisivat hyvin pahalle homeelle. Niiden pintakin tuntui tahmaiselta. En uskaltanut ollenkaan sovittaa. Mietin juuri tässä, että uskaltaako hyvän pesun jälkeen vielä käyttää vai heittääkö suoraan roskiin. Muuten nämä homepaidat olivat suurinpiirtein sitä mitä tilasin, pituus vaan oli lyhyempi mitä luvattiin. En edes aio heidän kanssaan palautusrumpaan, nielen tappioni.

Tämä kokeilu jäi yhteen kertaan. En aio enää koskaan tilata Dresslilystä. Pysyn Zalandossa, jolta olen aina saanut hyvää palvelua ja hyviä vaatteita, ja palautus toimii loistavasti.

Vierailija
4/6 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu paska, mikä paska. 

Väärä koko, väärä tavara, haisee homelle

Palautuskuluja ei korvata...

En koskaan enää...perkele huijarit

Vierailija
5/6 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilaisin kokeilumielessä muutaman puseron ja topin. Sain vaatteita, jotka olisivat kooltaan sopineet itselleni, kun olin 10-vuotias. Yleensä koko M on sopiva. Sitä paitsi vaatteiden kerrottiin olevan puuvillaa. Ihan täyttä tekokuitua olivat. Vaatekeräykseen laitoin ne kuteet samantien.

Vierailija
6/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia dresslily - http://tonzes.com/dresslily.htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä