Pitääkö prinssi Philipillä olla ajokortti? Hänen vaimollaan ei tarvitse olla.
Kommentit (12)
Vain kuningatar E. voi puuttua asiaan. Prinssi P. 97v. porskuttaa menemään ja kaasuttaa kaarteessa. Mikäs on ajellessa, kun on huippu Range Roveri alla.
Pois alta risut ja männynkävyt!1!!!!! (sekä muut autoilijat)
Koko Norfolkin tiet vois sulkea noiden ralliradaksi, kun ovat siellä joulunvietossa. Ja minä kun ajattelin että ovat huimapäitä kun ratsastavat tuossa iässä.
maanteiden kuning.. herttua kirjoitti:
Vain kuningatar E. voi puuttua asiaan. Prinssi P. 97v. porskuttaa menemään ja kaasuttaa kaarteessa. Mikäs on ajellessa, kun on huippu Range Roveri alla.
Pois alta risut ja männynkävyt!1!!!!! (sekä muut autoilijat)
Hahahaha... tämä oli hyvä.
Se onkin mielenkiintoista, että missä vaiheessa peli puhalletaan poikki, jos Ellu ja Phil dementoituvat molemmat ja alkavat vaikka harrastaa autourheilua. Briteillä on laissaan tietysti joku hullun kuninkaan pykälä, mutta sitä ei varmastikaan kauhean mielellään käytetä.
Minun isoäidilläni oli kyllä ajokortti, mutta ei hän ollut koskaan käynyt suomalaisessa inssiajossa. Käytännössä ei ollut suorittanut ajokortin saamiseksi mitään vastaavaakaan.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Ellu ajelee jaggella
Grrrr..... 😄
Kortti pois toiselta. Ellulta avaimet piiloon.
Philip kuvattiin uutuuttaan kiiltelevän Range Roverin ratissa vain kaksi päivää onnettomuuden jälkeen. Ilman turvavyötä tietenkin. Kyllä voisi joku jo puhaltaa pelin poikki.
Mitä v*ttua tuollainen muumio enää tekee liikennettä vaarantamassa kun varmasti saisi hovin puolesta kuskin ihan mille tahansa reissulle.
Ellu ei tarvitse ajokorttia eikä passia, kun itse ne myöntää. Ellu työskenteli sota-aikana autonkuljettajana. Philipillä on varmaan ajokortti, mutta voi olla, ettei kohta ajele kuin omilla tiluksilla, toivottavasti. Ellu on ainoa joka voi kieltää autoilun julkisilla teillä.
Jossain sanottiin, että hänen ajoluoansa voi peruuttaa vain ellu. Eli ei kai se tavallinen ajokortti ainakaan oo.