MIEHET! Saatteko ikinä seksuaalissävytteisiä viestejä tuntemattomilta naisilta netissä?
Jos käytätte jossain vaikkapa nimimerkkiä Tommy (ilman kuvaa), niin ottavatko tuntemattomat naiset ikinä yhteyttä ja lähettävät seksuaalissävytteisiä viestejä? Kysyvät onko tyttöystävää, haluavat suudella, sanovat että näyttäisit varmasti hyvältä palomiehen asussa, voisitko tulla tänne henkilökohtaiseksi palomiehekseni?
Mitä ajattelisitte, jos saisitte naisilta tuollaisia viestejä?
Olen viettänyt aikaa eräässä asiapitoisessa chat-porukassa naisena, suht naisellisen kuuloisella nimimerkillä, ja saan noita viestejä jatkuvasti. Tuttavani väittää, että kyllä tätä tapahtuu myös miehille.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Samassa työpaikassa oleva nainen laittoi kännissä viestejä että haluais ottaa baarissa yhdet mun kanssa ja sitten tuli että haluaisin sinua tämä viesti klo 4.00 yöllä.
Tuntemattomista naisista kyselin. :) -ap
Olen nainen ja olen lähettänyt miehille seksuaalissävytteisiä viestejä, eli kyllä tuota tapahtuu myös miehille.
Saako nainen tunnustaa flirttailleensa miehille?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen lähettänyt miehille seksuaalissävytteisiä viestejä, eli kyllä tuota tapahtuu myös miehille.
Lähettelisitkö seksuaalissävytteisiä viestejä siltä pohjalta, että bongaat jonkun käyttävän netissä nimimerkkiä Tommy?
Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.
Ei ole ikinä tullut sellaisia viestejä. Enkä kyllä haluakaan saada sekopäät ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettelisitkö seksuaalissävytteisiä viestejä siltä pohjalta, että bongaat jonkun käyttävän netissä nimimerkkiä Tommy?
Kyllä
En ole koskaan saanut minkäänlaisia viestejä naisilta.
Samassa työpaikassa oleva nainen laittoi kännissä viestejä että haluais ottaa baarissa yhdet mun kanssa ja sitten tuli että haluaisin sinua tämä viesti klo 4.00 yöllä.