Elämäni rakkaus otti yhteyttä..
Mun ensirakkauteni. Maailman ihanin mies. Hän otti minuun yhteyttä, ja halusi tietää mun elämäntilanteeni.. Apuva! Olen nykyisin pitkässä liitossa oleileva, ja Hän olisi nyt tuossa aivan saatavilla.. Auttakaa mua! Etten nyt vaan haksahtaisi. Hjälp!
Kommentit (9)
Mistä tiedät sen, että on elämäsi rakkaus?
Hyvä ruoka, parempi mieli... kirjoitti:
300 grammaa vehnäjauhoja
100 grammaa voita
Teelusikallinen ruokasoodaa
Tilkka vettäSekoita aineita kulhossa, kunnes taikina muovautuu tasaiseksi massaksi. Kaaviloi taikinalevyksi. Taputtele se matalaan voiseltuun uunivuokaan niin, että pohja on tasainen ja taikina kohoaa noin 3 cm vuo’an reunoille.
Täyte:
I dl suolakurkkukuutioita
1/2 dl sipulihakkelusta
1/2 dl rusinoita
Purkki rasvatonta rahkaa (200 g)Sekoita täyte tasaiseksi ja lusikoi se pohjan päälle uunivuokaan. Ripottele pinnalle hieman vahvaa juustoraastetta (Parmesan tai mustaleima Emmental)
Paista uunissa 175 asteessa ja kokeile kypsyyttä tarpeen mukaan.
Kyllä se siitä...
Miljoonat kiitokset!! =)) ap
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että mun koko keho reagoi häneen edelleen, vaikka kaikesta on aikaa paljon.. Tarkoitan ihan aivokemiallisista muutoksista lähtien ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että mun koko keho reagoi häneen edelleen, vaikka kaikesta on aikaa paljon.. Tarkoitan ihan aivokemiallisista muutoksista lähtien ;)
No tuo nyt ei vielä riitä todistamaan, että on "elämäsi rakkaus"...
Et enää tunne miestä tai siis tuota ensirakkauttasi. Rakkaudessasi on kyse mielikuvasta siitä millaisesta miehestä on kyse. Jos nykyinen liittosi on aivan hanurista niin go for it, mutta jos nykyinen elämäsi on hyvää ja siinä on rakkautta (rakastatko nykyistä miestäsi?) niin silloin unohda tuo teini-iän rakkaus. Voi olla, ettei hänen kanssaan mistään tulisi enää ainakaan yhtä ihmeellistä. Mutta itsepä tiedät kuinka paljon nykyistä liittoasi arvostat, toimi vähintään niin, että satutat nykyistä miestäsi mahdollisimman vähän.
Onneksi oma "elämäni rakkaus" on tyrinyt niin pahasti ja muuttunut sellaiseksi luuseriksi, etten voi enää kunnioittaa häntä ja ymmärsin kuinka paljon rakastan miestäni...
Oot ihastunut omaan fantasiaasi siitä miehestä.
Mikä onkaan ikäsi? Tuskin on mennyt vuosikymmeniä. Oletko joutunut pettymään todella pahasti rakkausasioissa? Päässäsi saattaa olla pilvilinnaa, been there.
Niin, "pitkä liitto" minun kielessäni tarkoittaa vaikka 10 vuoden liittoa, mutta nuorillehan pitkä liitto voi olla se, että on seukattu jo 6 kk!
300 grammaa vehnäjauhoja
100 grammaa voita
Teelusikallinen ruokasoodaa
Tilkka vettä
Sekoita aineita kulhossa, kunnes taikina muovautuu tasaiseksi massaksi. Kaaviloi taikinalevyksi. Taputtele se matalaan voiseltuun uunivuokaan niin, että pohja on tasainen ja taikina kohoaa noin 3 cm vuo’an reunoille.
Täyte:
I dl suolakurkkukuutioita
1/2 dl sipulihakkelusta
1/2 dl rusinoita
Purkki rasvatonta rahkaa (200 g)
Sekoita täyte tasaiseksi ja lusikoi se pohjan päälle uunivuokaan. Ripottele pinnalle hieman vahvaa juustoraastetta (Parmesan tai mustaleima Emmental)
Paista uunissa 175 asteessa ja kokeile kypsyyttä tarpeen mukaan.
Kyllä se siitä...