Toisten jumppamattojen päälle käveleminen kuntosalille?
Kuulostaa varmaan mitättömältä, mutta nykyään mulla on jo useemman kerran käynyt niin, että kun käytän kuntosalilla jumppamattoa, niin toinen salilla kävijä tulee ja kävelee maton päältä omilla kengillään?? Ei kierrä maton vierestä, jossa olisi paljon tilaa, vaan kävelee suoraan mun maton päältä?
Onko teille käynyt näin ja mitä ajattelette tosta?
Mun mielestä käytöstapojen puutetta. Ei arvosteta ollenkaan muita ihmisiä, vaikka tilaa ois salissa kävellä lattialtaki. En tiedä miten muut näkee tän mut mua on alkanut ärsyttämään ku sama toistunut nyt useemman kerran.
Kommentit (13)
Mitä se Ap täällä kitisee, sano niille kävelijöille siitä
Ärjäise kävelijälle että riisuu kenkänsä ennen matollesi kävelemistä. Kun ei kiertääkään osaa, joku roti sentään.
Meneekö se matto siitä rikki? Tai makaatko matolla, ja tyyppi kävelee myös sun yli, vai mikä tässä on ongelma? :D
Onko jumppamatto oma vai salin?
Mikäli on salin, niin kaikkihan käyttää sitä mattoa salikengät jalassa. Enkä usko, että niitä kovin usein puhdistetaan. Ainakin oman salini matot välillä jopa haisevat. En kyllä silti kävelisi toisen maton päältä, vaikka olisikin salin matto.
Mikäli oma jumppamatto, niin sitten on kyllä outoa käytöstä.
Älä laita mattoasi kulkuväylälle.
-eiku puhun ryhmäliikuntatunneista. eli siel kuuluu olla matot, ja yleensä myös oma tila ainaki mun mielestä, mut joidenkin mielestä ilmeisesti ei.
Meneekö se matto siitä rikki? Tai makaatko matolla, ja tyyppi kävelee myös sun yli, vai mikä tässä on ongelma? :D
-ei mee rikki, enkä oo maannut vaan ollut siinä seisomassa. Mua vaan ärsyttää se et menee omien likasten kenkiensä kanssa just mun maton päältä , mihin oon just menossa makaamaan, ku vieressä on 1020030303 neliöö vapaata tilaa lattiaa josta voi kävellä.
En ole ikinä nähnyt kuntosalilla tuollaista tilannetta ja sulle sattuu toistuvasti? Epäilen vahvasti, että vika löytyy susta tai sitten kuntosalinne arkkitehtuurista (jolloin samaa tapahtuu kaikille kuntosalinne kävijöille).
Milloin tällaista tapahtuu, jumppatunnilla vai punttiksella?
Onko mattosi kulkuväylällä tai selkeesti eri paikassa kun muiden matot?
Oletko itse mattosi päällä seisomassa tai makaamassa vai sen vieressä?
Onko mattokävelijöitä yksi vai useampi?
Jos yksi, niin oot selvästi pölliny jonkun vakkarikävijän vakkaripaikan ja se yrittää savustaa suo muualle. Ja siis kaikkihan kulkee kengillänsä niillä matoilla, koska ei kukaan ota kenkiä pois jalasta jos sarjan keskellä tehdään punnerruksia tai vatsalihaksia tmv. Eli sinänsä kysymys ei ole hygieniasta vaan juurikin reviiristä.
Vierailija kirjoitti:
-eiku puhun ryhmäliikuntatunneista. eli siel kuuluu olla matot, ja yleensä myös oma tila ainaki mun mielestä, mut joidenkin mielestä ilmeisesti ei.
-ei mee rikki, enkä oo maannut vaan ollut siinä seisomassa. Mua vaan ärsyttää se et menee omien likasten kenkiensä kanssa just mun maton päältä , mihin oon just menossa makaamaan, ku vieressä on 1020030303 neliöö vapaata tilaa lattiaa josta voi kävellä.
Miten juuri sinun kengät on yhtään sen puhtaammat kuin kenenkään muun että niillä kärsii sille matolle astua?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne sen sisäkengät sen likaisemmat ole kuin sunkaan?
Onko mattosi kulkuväylällä tai selkeesti eri paikassa kun muiden matot?
-se on samalla lailla ku kaikilla muillaki, eli tyyliin rivissä pystysuoraan/vaakasuoraan ja mä maton vieressä seisomassa naama ohjaajaan päin. Lähistöllä on paikka mistä haetaan välineitä jumppaa varten, johon suuntaan ne ihmiset on mennyt kävelemällä just mun maton päältä. Ja ei oo mikään umpikuja, vaan vapaata lattiatilaa on kaikkialla muualla ollut paitsi mun maton kohdalla.
Ei kai ne sen sisäkengät sen likaisemmat ole kuin sunkaan?
-voi ollakki. Ja mäkään en seiso maton päällä, meen matolle istumaan tai tekemään liikkeitä, niiden mattojen päällä ei kukaan seiso kengillä. Ne matot on sitä varten et niis maataan. :D
up