Se tunne kun teatteriesitys keskeytetään katsojan jatkuvan somettelun takia!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Jos menen teatteriin, niin olen maksanut siitä. Voin istuimellani somettaa niin paljon kuin haluan ja olla seuraamatta esitystä, kunhan laitteesta ei lähde ääniä. Jos joku siitä vetää herneen nenään, niin ihan oma ongelma. Jos joku näyttelijä vielä triggeröityisi asiasta ja keskeyttäisi esityksen, nauraisin kyseisen henkilön pihalle. Minä maksan palkkasi lipun muodossa, mutta myös verotuksen kautta valtion tukien muodossa. Tee työsi josta sinulle maksetaan äläkä valita.
Heh
0/5
Porvoo
Jätä se sika!
Jotenkin en usko tätä aloitusta. Ehkä siellä Porvoon teatterissa esitys keskeytetään tällaisestakin syystä, mutta muualla häiriötä aiheuttava katsoja poistetaan yleisöstä.
Ap voisi kertoa missä tämä oli jos muka on totta.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä edes hengittää? Mitä jos lapsenvahdilla on asiaa? Olette te ihme lumihiutaleita sähköallergioinenne.
Mitä teet, jos lapsenvahdilla on asiaa kesken teatteriesityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menen teatteriin, niin olen maksanut siitä. Voin istuimellani somettaa niin paljon kuin haluan ja olla seuraamatta esitystä, kunhan laitteesta ei lähde ääniä. Jos joku siitä vetää herneen nenään, niin ihan oma ongelma. Jos joku näyttelijä vielä triggeröityisi asiasta ja keskeyttäisi esityksen, nauraisin kyseisen henkilön pihalle. Minä maksan palkkasi lipun muodossa, mutta myös verotuksen kautta valtion tukien muodossa. Tee työsi josta sinulle maksetaan äläkä valita.
Heh
0/5
Porvoo
Jätä se sika!
Ansaitsee 2/5 koska muutama lankesi ilmiselvään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä edes hengittää? Mitä jos lapsenvahdilla on asiaa? Olette te ihme lumihiutaleita sähköallergioinenne.
Puhelin on värinällä ja tekstaan/mesetän hänelle vastauksen.
Leikola ainakin kiljaisi että nyt kännykkä helvettiin ja tästä et laita livekuvaa minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Leikola ainakin kiljaisi että nyt kännykkä helvettiin ja tästä et laita livekuvaa minnekkään.
Ihan törkeää. Ei sinne sitten varmaan katsojia toivotakaan. Muutenkin helpompi katsoa himassa leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty. Kerran Lahdessa vieressäni istuvan katsojan kännykkä soi kesken esityksen, ja tämä vielä vastasi siihen! Kaikissa teattereissa käsketään sulkemaan kännykät ennen esityksen alkamista, joten tehkää se myös!
Muistan kirkosta samanlaisen tilanteen. Henkilö oli vielä pukeutunut Pelastusarmeijan uniformuun, mikä teki tilanteesta erityisen absurdin.
Tämä on tätä nykyaikaa ilmeisesti sitten. Ihmisistä on tullut idiootteja. Teattereissa ja leffoissa loistaa puhelimen valo, museoissa syödään ja lääpitään esineitä vaikka säännöt kieltää, kirjakaupoissa kuljetaan jäätelö kädessä, julkisissa kulkuvälineissä leikataan kynsiä ja huudatetaan puhelimen kauittimista musiikkia. Kaikki tosielämän tapauksia joita olen todistanut. Terve järki, sääntöjen kunnioittaminen ja muiden huomioiminen on kadonnut liian monelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykän tai tabletin valo on myös aika kirkas pimeässä teatterissa (näyttämö on tietysti valaistu), joten sekin on häiriötekijä. Kasva aikuiseksi.
Tämä. On todella häiritsevää kun jonkun kännykän valo loistaa salin hämärässä. Myös konserteissa joskus näkee näitä piittaamattomia tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot viestit väliajalla tai esityksen jälkeen. Ei niin kauhea hätä voi olla. Jos olet huolissasi, anna lapsenvahdille jonkun toisen yhteystiedot hätänumeroksi, vaikka isovanhemman.
Vierailija kirjoitti:
Jos et istu ihan takimmaisessa rivissä, sun kännykän ruudun valo haittaa ainakin 60%yleisöstä koska joutuvat sen näkemään. Että minäminä vaan ja mulla on oikeus. Ja etkö tosiaan saa pidettyä tuntia, korkeintaan puoltatoista näppejäsi erossa puhelimesta?
Vierailija kirjoitti:
Naruaivo ja paljon solmuja.
Vierailija kirjoitti:
Jossei katsoja häirinnyt esitystä niin mikä väli sillä on? Teatterinäytelmät ovat ensisijaisesti viihdettä ja näyttelijät viihdyttäjiä, ei katsojat ole siellä heitä varten vaan toisinpäin.
Kun minä olen teatterissa, ja joku katsojista häiriköisi esim. somettamalla iskee kyllä suunnaton m*r*anhimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan törkeää. Ei sinne sitten varmaan katsojia toivotakaan. Muutenkin helpompi katsoa himassa leffoja.
Kiitos kaikkien muiden lippunsa maksaneiden puolesta siitä, että jäät kotiisi katsomaan leffoja.
Eilen urheilugaalassa kun helsingin uimarit palkittiin niin yksi niistä naisista kaivoi heti lavalla kännykän esille ja alkoi ottaan kuvia. se kolmikymppinen nainen olis pitänyt heittää pois sieltä välittömästi ja karjaista korvaan että voit pakata puhelimesi ja poistua!