Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun teatteriesitys keskeytetään katsojan jatkuvan somettelun takia!

Vierailija
19.01.2019 |

Nyt on sekin koettu.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi avata tilannetta vähän enemmän? Esitys on peruttu. Ok. Mutta miten, miksi, missä ja minkä takia? Ilman näitä tietoja avauksessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
22/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä yhden tapauksen missä miesnäyttelijä oli hermostunut myös yhteen nuoreen katsojaan, en kyllä muista mitä tämä katsoja teki mutta niin vain kesken näytelmän alkoi ojentamaan tätä nuorta sieltä näyttämöltä. Ei kylläkään ollut some-aikaa tämä.

Huutava - tauotta huutava taapero yleisössä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi urpå kerran söi pähkinöitä kesken teatterin ja rapisteli sitä pussiakokoajan. Hel**n ärsyttävää. Eikä ymmärtänyt lopettaa vaikka tuijotettiin vihaisesti. Väliajalla pyysin syömään eväänsä, ettei tarvitse muita häiritä. Ei se yleisöäkään pidä siitä häiriöstä. Kuten ei haisuleista tai röhijöistä. Jääkää kotiin jos ette voi olla hiljaa ja kunnioittaa muita!

Vierailija
24/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossei katsoja häirinnyt esitystä niin mikä väli sillä on? Teatterinäytelmät ovat ensisijaisesti viihdettä ja näyttelijät viihdyttäjiä, ei katsojat ole siellä heitä varten vaan toisinpäin.

Teatteri on näyttelijöiden työpaikka ja minusta heille pitää suoda työrauha.

Teatterin kulta-aikanakin 1400-1700 lukuun katsojien kommentointi tai kuorsailu oli arkipäivää. Jos katsojan elämöinti ei suoraan vaikuta muun yleisön kokemukseen niin rautainen ammattinäyttelijä osaa näytellä yhdestä kuorsaajasta/kännykänräplääjästä huolimatta. Kyllä on taiteenlajilla prioriteetit kateissa jos kuvitellaan että ne kännykät ovat kiinni näyttelijöiden eikä yleisön kokemuksen tähden.

Vierailija
25/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossei katsoja häirinnyt esitystä niin mikä väli sillä on? Teatterinäytelmät ovat ensisijaisesti viihdettä ja näyttelijät viihdyttäjiä, ei katsojat ole siellä heitä varten vaan toisinpäin.

Teatteri on näyttelijöiden työpaikka ja minusta heille pitää suoda työrauha.

Teatterin kulta-aikanakin 1400-1700 lukuun katsojien kommentointi tai kuorsailu oli arkipäivää. Jos katsojan elämöinti ei suoraan vaikuta muun yleisön kokemukseen niin rautainen ammattinäyttelijä osaa näytellä yhdestä kuorsaajasta/kännykänräplääjästä huolimatta. Kyllä on taiteenlajilla prioriteetit kateissa jos kuvitellaan että ne kännykät ovat kiinni näyttelijöiden eikä yleisön kokemuksen tähden.

Miksi sinne teatteriin pitää mennä kaiken maailman oheistoimintoja harrastamaan? Kännykkä voi olla äänettömällä ja sitä voi sopivassa välein vilkaista puheluiden/muiden yhteydenottojen varalta, mutta niihin vastaaminen on toki kohteliasta suorittaa salin ulkopuolella.

Vierailija
26/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut teatteriesityksessä, missä känninen mieskatsoja alkoi mölyämään ja huutelemaan lavalle. Miesnäyttelijä jatkoi repliikkiiään ja käveli samalla juopon luo ja talutti ulos salista koko ajan repliikkiään luetellen. Näyttelijä muutti näyttelytapaansa siten, että katsojat tajusivat vasta näytöksen jälkeen, että kyseinen kohtaus ei kuulunut tuohon muutenkin surrealistiseen näytelmään. :D 

Vierailija
27/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vaa ja salista pihalle.

Vierailija
28/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua somettamista edes leffateatterissa, saati sitten oikeessa teatterissa. Miksi sinne teatteriin pitää tulla tuijottamaan omaa puhelintaan? Ensin hankitaan lippu ja sitten ei jakseta keskittyä katsomaan esitystä ollenkaan. Kauhean kalliiksikin tulee viestittely jossain teatterikatsomossa, kun sitä voi tehdä kaikessa rauhassa kotisohvallakin.

Vierailija
29/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen teatteriin, niin olen maksanut siitä. Voin istuimellani somettaa niin paljon kuin haluan ja olla seuraamatta esitystä, kunhan laitteesta ei lähde ääniä. Jos joku siitä vetää herneen nenään, niin ihan oma ongelma. Jos joku näyttelijä vielä triggeröityisi asiasta ja keskeyttäisi esityksen, nauraisin kyseisen henkilön pihalle. Minä maksan palkkasi lipun muodossa, mutta myös verotuksen kautta valtion tukien muodossa. Tee työsi josta sinulle maksetaan äläkä valita.

Vierailija
30/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVAA!

Vierailija
31/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen teatteriin, niin olen maksanut siitä. Voin istuimellani somettaa niin paljon kuin haluan ja olla seuraamatta esitystä, kunhan laitteesta ei lähde ääniä. Jos joku siitä vetää herneen nenään, niin ihan oma ongelma. Jos joku näyttelijä vielä triggeröityisi asiasta ja keskeyttäisi esityksen, nauraisin kyseisen henkilön pihalle. Minä maksan palkkasi lipun muodossa, mutta myös verotuksen kautta valtion tukien muodossa. Tee työsi josta sinulle maksetaan äläkä valita.

Mikähän prinsessa sinäkin luulet olevasi. Olet maksanut oikeudesta olla yleisössä niillä käyttäytymissäännöillä, jotka kyseinen teatteri on määrittänyt. Jos ei kelpaa, mene muualle. Ketään ei kiinnosta, seuraatko esitystä vai et, mutta toimintasi ei saa häiritä muita etkä esim voi kuvata esitystä ja jakaa sitä.

Vierailija
32/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän tai tabletin valo on myös aika kirkas pimeässä teatterissa (näyttämö on tietysti valaistu), joten sekin on häiriötekijä. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
33/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista tämä nykyaika. Jos ihminen on täysin riippuvainen kännykästään, miksi hän on mennyt esitykseen, kun ei ole aikomustakaan keskittyä siihen.

Siksi, että saa laittaa Faceen ja Instagramiin kuvan, että kattokaa, oon ollut teatterissa! Ei se esitys oikeasti kiinnosta, mutku muutkin käy jännissä tapahtumissa. Pitää olla kultturelli!

Vierailija
34/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista tämä nykyaika. Jos ihminen on täysin riippuvainen kännykästään, miksi hän on mennyt esitykseen, kun ei ole aikomustakaan keskittyä siihen.

Siksi, että saa laittaa Faceen ja Instagramiin kuvan, että kattokaa, oon ollut teatterissa! Ei se esitys oikeasti kiinnosta, mutku muutkin käy jännissä tapahtumissa. Pitää olla kultturelli!

Vähän niinkuin salilta pitää olla se pakollinen peilikuva, koska "muuten siellä ei ole käyty"

Vierailija
35/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja verotuskin vielä. Tässä viestissä tiivistyy kaikki se, mikä nykymaailmassa on vikana.

Vierailija
36/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko täällä oikeasti olla niin juntteja ja toisista piittaamattomia ihmisiä jotka puolustavat somettamista tms. häiritsevää toimintaa teatterissa? Melko epäkunnioittavaa ja itsekästä. Olen aidosti järkyttynyt.

Vierailija
37/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan näprää puhelinta teatterissa.

Vierailija
38/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen maksanut minäkin siitä, että saan katsoa esitystä. Sinun kännykkävalosi ei kuulu lipun hintaan. Senkun katsot, mutta valoa siitä ei saa tulla. Minä saan piereskellä sinun nenääsi. Sitä ei ole kielletty, kunhan siitä ei lähde ääntä. 

Vierailija
39/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran, kun salkkareiden uusi jakso keskeytettiin, koska joku tv:n katsoja oli samanaikaisesti somettanut. Telkkarista näkyi pelkkää testikuvaa, ja somettajaa paheksuttiin ankarasti. Törkeää näyttelijädiivojen epäkunnioittamista.

Vierailija
40/74 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtimestari poistaa häiritsevän katsojan katsomosta. Teatteriesitystä ei keskeytetä jonkun moukan takia.

Ei edes kesäteatteriesitystä.