Kävin Redissä ja se on tosiaan kaikkea sitä huonoa, mitä siitä puhutaan
Ensinnäkin opasteet koko kauppakeskukseen huutavat poissaolollaan, parkkihalliin ei meinaa löytää sisäänpääsyä ja poislähtiessäkin menee arpomiseksi, että ottaako suunta kohti pohjoista ja sieltä Hermannin tai Sörnäisten rantatien vai etelää ja sieltä ties mitä itä-/rantaväylää.
Itse kauppakeskuksessa menee hermot jatkuvaan etsimiseen ja hukassa pyörimiseen, edes opastintaulut eivät hyödytä, koska niissäkin ohjeet lähinnä kryptiset. Liikkeiden myyjät ovat masentuneen näköisiä ja melkein syyllistäen mulkoilevat minua, kun katselen ihmetellen ympärilleni. Kun sitten pääsen sisään liikkeeseen, hyökkää myyjä kimppuun aivan kuin olisin myymälävaras.
Ei ei ei. En tykkää hikoilla ja ärsyyntyä ihan perusasioiden vuoksi. Ei ole hyvä veto kauppakeskukselta pilailla asiakkaiden suuntavaistolla.
En mene enää. Amen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on se finnkinon ainoa kilpailija, halvalla pääsee leffoihin.
https://cinamonkino.com/redi/enEivät tosin ole mainostaneet itseään oikein mitenkään, kesti yli puoli vuotta ennenkuin sattumalta näin että oli avattu. Tosin kilpailevaa leffateatteria on tullut odotettua jo varmaan ainakin 10v...
Täysin käsittämätöntä! Näin noi cinnamon-opasteet, mutta mistään ei käynyt ilmi sen olevan LEFFATEATTERI. Nimestä päättelin sen olevan yksi ravintola-kahvila muiden joukossa..
Jeh.. pitäisi jotenkin automaagisesti hoksata että kaneli kirjoitetaan enkuksi yhdellä n:llä... tai jotain.
Mutta joo näin fanaattisena finnkinovihaajana (4 lippua käyttämättä viidestä, 3kk sairaalareissu.. liput käyttämättä ja finnkino tunki yhteydenoton istumalihakseensa. 40e ei sinäänsä hirveän iso raha mutta lähinnä muumittaa aivan vimmatusti niiden käytös), oisin voinu käydä aikaisemminkin.Sori ohis, mutta miten tämä nyt on Finnkinon vika? :D
Kohtelevat minua huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://cinamonkino.com/redi/enEivät tosin ole mainostaneet itseään oikein mitenkään, kesti yli puoli vuotta ennenkuin sattumalta näin että oli avattu. Tosin kilpailevaa leffateatteria on tullut odotettua jo varmaan ainakin 10v...
Täysin käsittämätöntä! Näin noi cinnamon-opasteet, mutta mistään ei käynyt ilmi sen olevan LEFFATEATTERI. Nimestä päättelin sen olevan yksi ravintola-kahvila muiden joukossa..
Jeh.. pitäisi jotenkin automaagisesti hoksata että kaneli kirjoitetaan enkuksi yhdellä n:llä... tai jotain.
Mutta joo näin fanaattisena finnkinovihaajana (4 lippua käyttämättä viidestä, 3kk sairaalareissu.. liput käyttämättä ja finnkino tunki yhteydenoton istumalihakseensa. 40e ei sinäänsä hirveän iso raha mutta lähinnä muumittaa aivan vimmatusti niiden käytös), oisin voinu käydä aikaisemminkin.Sori ohis, mutta miten tämä nyt on Finnkinon vika? :D
Ovatko liput henkilökohtaisia? Eikö niitä voi siirtää toiselle? Tai antaa/myydä kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko liput henkilökohtaisia? Eikö niitä voi siirtää toiselle? Tai antaa/myydä kaverille?
Ne meni vanhoiksi ja roskiin jo silloin joskus alkuvuonna 2016, ja finnkino ollu boikotissa siitä asti.
Minusta Redin valtavan koon olisi voinut kompensoida asiakkaille niin, että tietyissä kerroksissa sijaitsisivat aina tietynlaiset liikkeet: yksi kerros vaatteille ja kengille, yksi kodintarvikkeille ja sisustamiselle, yksi palveluille ja ravintoloille, noin esimerkiksi. Nyt jokaisesta kerroksesta löytyy vähän mitä sattuu, eikä siinä tunnu olevan aina suurtakaan logiikkaa- esim. metrosta päin tultaessa vastaan tulee kyllä ravintoloita, mutta vessoihin on pitkä matka. Sitten taas jos tulee ihan toiselta puolelta sisään, kaikkialla on niitä ravintoloita ja vessoja useammassa kerroksessa samassa kohtaa! :D Paitsi sitten kun on tottunut että vessat ovat kohdassa x, niitä ei enää jossain kerroksessa olekaan...ööh...
Olen käynyt Redissä sen avaamisesta asti ja kyllähän opasteet ovat parantuneet. Toisaalta olen itse kehityskelpoinen, joten löydän jo itse tutut liikkeet.
En oikein usko että monikaan yllä kommentoinut on oikeasti käynyt siellä. Jutut olivat sen verran höpsöjä. Myös joulun alla Redissä oli ihan kunnolla ihmisiä koko ajan, muttei ruuhkaa, mikä oli minusta parasta.
Minusta on ihan näppärää että metrosta ja joistakin busseista pääsee lähes suoraan kauppakeskukseen tai sieltä pois. Nyt vain Kalasataman rakennustyöt taas häiritsevät jonkin verran kun osa pysäkeistä on suljettu.
Ehkä vikatikki oli avata kauppakeskus ennen kuin ympäröivä alue on valmis. Mutta kyllähän itse kauppakeskus on tuonut elämää tuohon ennen niin kuolleeseen kohtaan.
Rakennuksena Redi on enimmäkseen "mielenkiintoinen", en koe sitä kovinkaan viihtyisänä.
Käytän siellä enimmäkseen Lidliä, joskus isompaa K-kauppaa (juustokauppa, Chjoko), ja sitten on kiva että keskustaa lähempää löytyy Ruohonjuuri ja vaatekauppoja ja leffateatteri!
Jo korjaan edellisten trollien juttuihin: omistajat eivät todellakaan spatseeraa ravintoloiden ulkopuolella, ja istuimiakin löytyy esim heti aulasta Infotiskin vierestä. Myös lähellä vessoja on sellaisia yhden tai kahden istuttavia alkoveja, joissa voi myös ladata kännykkänsä - ovat nuorison kovassa käytössä. Lapsille on useampikin oma leikkialue, yksi leikkipaikka käytävällä ja sitten suljettu leikkipaikka. Tässä suhteessa siis vauvakansa on otettu hyvin huomioon. Siitä hissistä en tiedä mikä mainittiin, en ole vuodenajan takia vielä tsekannut yläosan puistoa, oletan että laittavat kuntoon vasta keväällä.
Lapsi viihtyi sielä leikkipaikassa ja se olohuone oli kiva.Muuten sekava ja ravintolatarjonta huono.Eikä yhtään liikettä miksi mennä sinne,no ehkä voisi käydä uudelleen jos vieressä asuisi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi viihtyi sielä leikkipaikassa ja se olohuone oli kiva.Muuten sekava ja ravintolatarjonta huono.Eikä yhtään liikettä miksi mennä sinne,no ehkä voisi käydä uudelleen jos vieressä asuisi.
Mitä liikettä kaipaat sinne?
"Lapsi viihtyi sielä leikkipaikassa ja se olohuone oli kiva.Muuten sekava ja ravintolatarjonta huono.Eikä yhtään liikettä miksi mennä sinne,no ehkä voisi käydä uudelleen jos vieressä asuisi."
Mitä tarkoitat "ravintolatarjonta huono"? Siellä on kymmeniä ravintoloita plus kahvilat. Yksikään ei kelvannut? Meillä on ollut ongelma toisinpäin - niin paljon valinnanvaraa että joutuu miettimään mihin tällä kertaa mennään. Jo tuttujen ketjuravintoloiden lisäksi myös uniikkeja - ei kauheen tavallista kauppakeskuksissa.
Sori ohis, mutta miten tämä nyt on Finnkinon vika? :D