Käytännön ongelma - sukkanauhaliivit
Miten noiden kanssa on tarkoitus värkätä jos haluaa seksihommiin tai vaikka vaan pissalle? Kun nehän jumittaa pikkuhousut aika ylös. Vai onko tarkoitus oikeasti aina tarpeen vaatiessa olla irroittamassa niitä nauhoja sukista... Vai mitä :D Tätä olen oikeasti pohtinut parikymmentä vuotta ja nyt ois kiva saada vastaus, et miten ne toimii?
Kommentit (18)
Tämä tulee olemaan iso juupas eipäs keskustelu. Mainoskuvissa sukkanauhat puetaan päälle. Käytännössä siis alle jos vaan liivien ja alushousujen mallit sen mahdollistaa. Sukkanauhaliivejä on siis monenlaisia, sukkanauhavöitä, lantioliivejä, waist chinchereitä, open bottom girdlejä jne.
Aina pikkarit päälle tai sitten kokonaan ilman
Ei olisi käynyt mielessäkään että pikkarit voisi laittaa päälle :D Luulisi että ne tuntuu epämukavilta niin...
- Hämmentynyt AP
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi käynyt mielessäkään että pikkarit voisi laittaa päälle :D Luulisi että ne tuntuu epämukavilta niin...
- Hämmentynyt AP
Kuten jo tuossa aiemmin kirjoitettiin, käyttämäsi asusteen malli on sellainen että pikkareiden pukeminen päälle on hankalaa. Tässä tapauksessa voit wc-käyntien yhteydessä esim. avata sukkanauhavyön lukon ja laskea pikkarit sitten.
Jos tiedossa on seksiä, et todellakaan voi pukea pikkareita alle. Jos päälle pukeminen ei onnistu, pikkarit kannattaa jättää kokonaan pois.
Jos haluatte lisää tietoa sukkanauhoista ja sukkatarvikkeista, tutustukaan netin tarjoamaan tietouteen. Suomalaiset kivijalkaliikkeet ja etenkin Lindexit, Changet ym., eivät pidä kovinkaan isoa valikoimaa sukkanauhoista. Vielä huonompaa on heidän sukkatarjontansa. Noissa tarjotaan etupäässä pitsireunaista perusmallia ja hyvin suppeassa värivalikoimassa.
Korostaisin vielä että sukkanauhojen kanssa käytettävät sukat eivät ole stay upit. Nehän jo nimensäkin mukaisesti pysyvät ylhäällä itsestäänkin. Sukkanauhat kiristyvät kumartuessa ja sukan pitää osaltaan joustaa, jotta lukot pitävät kiinni. Stay upin silikonireunus ei anna tuota joustoa. Verkkokaupoissa on tarjolla aivan upeita valikoimia sukista. Tämän keskustelun mukaisiin "erikoistilanteisiin" käytän lähes pelkästään fully fashioned nyloneita.
Itse käytän pikkupöksyjä jotka ovat alhaalta auki.siis kunnolla haaraosasta avoimet.eivät ole tiellä mutta antaa mukavasti pakaroiden päälle pitsiä
Pitääkö kukaan sukkanauhoja ,
Muuten kun seksi mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin et joo, ja toiset joskus. Ihan myös sinkut. Mutta harvemmin niitä nyt kuitenkaan salilla tai uimahallissa esim? ??
Siis jonkin verran. Muuten niitä ei olisi ollenkaan myynnissä edes. Jos ajattelee vaikka Zalandosta sukkanauhat, tulee 10niä malleja. Sukkanauhat eivät mihinkään ole lymynneet tai karanneet, vaan jopa päinvastoin. Ihan viimeaikoina.
Koska kyseessä on historiallinen jäänne 🍍 fossinen reliikki, voisi kuitenkin todeta: 1940 ja 1950 ja 1960 luvulla jne. Miksei siis myos siis nykyään. Se tulee (siis) järjestäin alimmaiseksi. Niin se nyt minusta on, ja olen mielestäni oikeassa. 🍍🍍🍍
Wolford individual on hyvät. Kaksi erillistä sukkaa lantiolla, jotka puetaan ristiin. Lopputulos näyttää kuin olisi sukkahousut jalassa, mutta peittävät niin paljon, ettei huomaa, että siellä on aukko tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen virka nainen ja aina hameessa ja sukkanauhaliivissä, muutenkin huoliteltu. Eikä nivuset hikoile niin kuin sukkahousuissa. Tuntuu myös mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen virka nainen ja aina hameessa ja sukkanauhaliivissä, muutenkin huoliteltu. Eikä nivuset hikoile niin kuin sukkahousuissa. Tuntuu myös mukavalta.
-/// Miesten ei auta ,vaikka kuinka munat hikoilis
oikeesti.
' olen oikeasti pohtinut parikymmentä vuotta ja nyt ois kiva.. ' ?
--
..voihyvääpaivåå sano!
(niin.mistänäitätallåsiå.. oikeesti?? ) - Tehdään.
--
..kertokaaha hyvät ihmiset ;) täällä. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olet ihana nainen ! Ajatella, että sinulla on aina noin miehen mieleen oleva asuste.
^Hah hah, niin varmaan. Oikea virkanainen osaisi kirjoittaa kyseisen yhdyssanan oikein. Siellä taisi taas peräkammarin Pentti kirjoitella kolvi kourassaan.
pikkarit siihen päälle vaan.