Arvet kumppanin selässä?
Olen vastikään alkanut seurustella miehen kanssa. Kiinnitin jo alussa huomiota hänen selässään oleviin arpiin (eivät ole mitään perus venymisarpia), mutta vasta nyt uskalsin kysyä. Ovat kuulemma lapsuus-/nuoruusajoilta jälkiä vyöllä ja piiskalla hakkaamisesta.
Menin jotenkin aivan vaikeaksi. Mietin miten kamalaa on varmasti ollut tulla hakatuksi vanhempien toimesta. Mutta sitten taas mietin, että miten ne arvet vieläkin näkyvät? Itsellä ei siis ole mitään kokemusta piiskaamisesta, meidän perheessä ei sellaista harrastettu. Mies on siis hieman alle 30-vuotias.
Kommentit (26)
Kun tulee oikeat arvet, ne näkyy ikuisesti. Nyt sun kannattaisi olla ymmärtäväinen miestäsi kohtaan, eikä ainakaan sille heittää tommosta mua ei koskaan hakattu -skeidaa.
Itse niin kyllästyin arvista kyselyyn ihan tuntemattomienkin toimesta, että otin molemmat käsivarret täyteen tatuointeja. Kyllä, viiltelin itseäni. Ei, en halua puhua asiasta kenenkään kanssa, jolle en itse asiasta kerro.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on kans arpia selässä. Erilaisia kuin raskausarvet. Näyttävät juuri siltä, että on hakattu. M Kysyin niistä joskus, muttei muistanut. Voiko lapsuuden pahoinpitelyn unohtaa?
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka sanoi äitinsä piiskanneen pienenä ja uskoi oikeasti arpien tulleen siitä. Varmasti äiti olikin piiskannut, mutta ihan selkeitä venymisarpia olivat, nuoruuden kasvupyrähdyksestä. Niitä on monilla varsinkin vähän pidemmillä miehillä.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on kans arpia selässä. Erilaisia kuin raskausarvet. Näyttävät juuri siltä, että on hakattu. M Kysyin niistä joskus, muttei muistanut. Voiko lapsuuden pahoinpitelyn unohtaa?
Ja höpö höpö.
Kannattaisiko vaikka googlata arpi? Mistä kuvittelet sen nimen tulevan?
En nyt heitä mitään rasistista läppää,mutta joissakin kulttuureissa piiskataan niin että arvet ovat todella syviä,ts."orjaruoskintaa".Suomalaiset peppupiiskat kiellettiin 90-luvun taitteessa laissa ja ne eivät olleet mainitsemaani ruoskintaa.Miehelläsi on muitakin arpia kuin selässä näkyvät,olipa kyse kummasta vain.