Ihminen, joka tulee todella lähelle ja koskettaa spontaanisti
Olen ihastunut yhteen ihmiseen, joka välillä jutellessaan seisoo todella lähellä minua sekä joskus koskettaakin. Siis pidän hänestä tietenkin aivan valtavasti, mutta oma "reviirini" on yleensä noin metrin-puolentoista etäisyys lähimpään ihmiseen jutellessani.
Hän tulee välillä noin puolen metrin päähän minusta...niin lähelle, että helposti voisin melkein vahingossakin koskettaa, toki tosin pidän näppini erossa. Olen niin ihastunut häneen, että mun pitää keskittyä oikein pitämään itseni kasassa, kun hän on niin kovin lähellä välillä.
Olen tässä miettinyt, että koettaakohan hän "härnätä" /"kiusata" mua vai onko hänen oma reviirinsä paljon pienempi vai voisiko hän olla minustakin kiinnostunut? Hän nimittäin ilmeisesti tietää kuitenkin, että olen ihastunut häneen. Miksi joku toimii siten?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Teen tuollaista ihan tarkoituksella omalle ihastukselle että menen melkein kylki kylkeen kiinni vaikka ei tarvitsisikaan.
Olisi ihanaa, jos hän ajattelisi noin.
Kysy häneltä niin vältyt tulevaisuudessa ikävyyksiltä.
Teen tuollaista ihan tarkoituksella omalle ihastukselle että menen melkein kylki kylkeen kiinni vaikka ei tarvitsisikaan.