Vaimosta tullut hirveä ä*mmä
Suuttuu kaikesta, vit*uilee minulle koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein ja kaikki mitä yritän niin saan vain pask*a niskaani. Ollaan juteltu ja sanoo syyksi, että on niin väsynyt lapsen hoitamisesta (meillä on yksivuotias joka öisin itkee jotain allergioita kai ja päivisinkään ei viihdy yksin, tai niin ainakin vaimo sanoo). En vain enää jaksa sitä, että hänestä on tullut ihan hirveä ä*mmä, en halua enää olla kotonakaan sen takia. Sanokaa mikä on ratkaisu tähän, en ihan helposti halua perhettäkään lähteä hajottamaan.
Kommentit (152)
Vauvat on niin suloisia..miksi ap et halua pitää pikku kitisijää sylissä kunnes kitinä lakkaa,
Eka hymy hampaattomalla suulla iskälle..ajattele nyt
Vaimo lopettaa kyllä ilkeilyn kun näkee ihanan isä lapsi hetken:)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo palaa takaisin naisvaltaiselle työpaikalleen. Normimeininkiä siellä. 😀
Akka töihin. Kitisee uusista aiheista.
Ketju taas täynnä täydellisiä äityleitä jotka makaavat av-apalstalla lauantaina ennemmin kuin viettäisivät aikaansa lastensa kanssa. Aloittaja voi vetää tästä johtopäätöksensä mikä sinullakin on tulevaisuus jos jäät suhteeseen naislapsen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi sanonut vaimollesi ja lapsellesi että rakastat heitä ja tekisit heidän puolestaan muutakin kuin viikkaisit pyykit , esim antaisit henkesi heidän vuokseen.
Vaatii äärimmäistä henkistä vahvuutta sanoa tuollaista jos ei itse saa muuta kuin solvauksia tilalle. Miehenä näin sivusta. Minä en katselisi vastaavaa menoa jos olisin ap:n kengissä. Tietenkin yrittäisin ensin keskustella ja toimia siten että ongelma ratkeaisi, mutta jos ei, niin akka pihalle tai lähdet itse. Vaikka lapsi olisi minun ja sitä rakastaisin, niin en uhraa omaa terveyttäni vittumaisen akan takia jolle ei mikään koskaan ole hyvin. Näitähän maailmassa riittää. Hoitakoon kakaransa itse ja kun lapsi kasvaa, voin sille isä olla ja osallistua kustannuksiin tarvittaessa. Ihmettelen miten jotkut miehet alistuvat tuollaiseen.
Tuskipa ap:n vaimo on solvannut häntä alusta alkaen, tilanne muuttui varmaan kun kitisijä tuli häiritsemään pyykin viikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi sanonut vaimollesi ja lapsellesi että rakastat heitä ja tekisit heidän puolestaan muutakin kuin viikkaisit pyykit , esim antaisit henkesi heidän vuokseen.
Vaatii äärimmäistä henkistä vahvuutta sanoa tuollaista jos ei itse saa muuta kuin solvauksia tilalle. Miehenä näin sivusta. Minä en katselisi vastaavaa menoa jos olisin ap:n kengissä. Tietenkin yrittäisin ensin keskustella ja toimia siten että ongelma ratkeaisi, mutta jos ei, niin akka pihalle tai lähdet itse. Vaikka lapsi olisi minun ja sitä rakastaisin, niin en uhraa omaa terveyttäni vittumaisen akan takia jolle ei mikään koskaan ole hyvin. Näitähän maailmassa riittää. Hoitakoon kakaransa itse ja kun lapsi kasvaa, voin sille isä olla ja osallistua kustannuksiin tarvittaessa. Ihmettelen miten jotkut miehet alistuvat tuollaiseen.
Hoitakoon kakaransa... Niin kukas sen lapsen isä on? Keneltä on kitinägeenit saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sönkötätte 24 tuntia vuorokaudessa lapsen hoitamisesta? Olette aivan käsittämättömiä.
Niin? Kuka sitä lasta sitten välillä hoitaa jos ei ap eikä vaimo?
Juu , lapsessa pitää olla kiinni valvoen 24/7. Näin te väitätte. Ja se ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Ketju taas täynnä täydellisiä äityleitä jotka makaavat av-apalstalla lauantaina ennemmin kuin viettäisivät aikaansa lastensa kanssa. Aloittaja voi vetää tästä johtopäätöksensä mikä sinullakin on tulevaisuus jos jäät suhteeseen naislapsen kanssa
Lapsi alkaa yleensä kitisemään kun on kanssani kaksin enemmän kuin kymmenen minuuttia tai jotain sellaista. En tiedä miksi kitisee.
Aloittaja
näin sanoo ap , joka myös surffaa täällä , vaikka on "mies"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida lasta niin että äiti saa nukkua.
Jatkuva unenpuute tekee ilkeän kenestä tahansa.
Käyn töissä, en pysty olemaan töissä jos en saa nukkua. Vaimo on kotona eikä hänen tarvitse jaksaa töissä joten pitäisi kyllä selvitä tuosta unenpuutteesta.
Aloittaja
No sitten vain siedät sitä unenpuutteesta seonnutta vaimoasi, vai?
Voit myös etsiä tietoa pitkään jatkuvasta unenpuutteesta ja siitä miten se ihmiseen vaikuttaa. Sitten voit halata vaimoasi ja kertoa kuinka paljon rakastat ja välität ja lupaat että yhdessä tästä selvitään. Teet tämän päivittäin tästä päivästä alkaen. Sitten järjestätte niin, että vaimosi saa nukuttua pe-su ja sinä hoidat lapsen silloin öisin (tai milloin sun vapaapäiväsi onkaan). Hän on teidän yhteinen ja menee tärkeysjärjestyksessä jopa työsi ohi. Osoitat myös kiinnostusta lapsen vointiin, kuulosti kyllä todella pahalta että "itkee kai jotain allergioita". Et siis tiedä, eikä kiinnostakaan? Tekisi mieli haukkua parilla valitulla sanalla, mutta annan nyt olla. Pallo on sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat on niin suloisia..miksi ap et halua pitää pikku kitisijää sylissä kunnes kitinä lakkaa,
Eka hymy hampaattomalla suulla iskälle..ajattele nyt
Vaimo lopettaa kyllä ilkeilyn kun näkee ihanan isä lapsi hetken:)
Sääliksi käy eniten ap:n lasta:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ikinä saa lapsia. Ajatella että joku mies puhuu puhuu omistaa lapsistaan että haluaa "vittumaisen akan kasvattavan heidät", itse ei aikoisi mitenkään lapsiaan pelastaa hetkeksikään tuolta vittumaiselta akalta vaan hylkäisi lapsensa hänelle koko lapsuuden ajaksi.
Lisäksi tässä kuuluu myös mies joka puhuu lastensa äidistä "vittumaisena akkana"
Minkälainen isä sinusta tulisikaan
Rukoilen, älä lisäänny
Tästä päästään siihen miksi olen VELA.
Ihmiset vaan tekee lapsia...kun on se pipeli ja pimpsu
Vierailija kirjoitti:
Luen tässä palstaa samalla kun tyttö nukkuu pää sylissäni.
-naislapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvassa univajeessa oleminen kitisevää lasta 24/7 kuunnellen ja viikkaavaa miestä katsellen ei sitten vaadi ilmeisesti yhtään mitään? Ei se mieheltä vaadi vahvuutta vaan empatiaa ja se valitettavasti on liian usealta kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sönkötätte 24 tuntia vuorokaudessa lapsen hoitamisesta? Olette aivan käsittämättömiä.
Juu , lapsessa pitää olla kiinni valvoen 24/7. Näin te väitätte. Ja se ei pidä paikkaansa
Tietenkin välissä voi nukkua jos lapsi nukkuu, mutta ei se kyllä mitään omaa rauhallista aikaa ole ja silloinkin on kyllä oltava kuulo etäisyydellä. Oletko vähän hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsessa on kiinni 24/7 ja vauva aika meni minulla herätessä 20 minuutin välein ja silloinkin kun vauva nukkui niin vain tissi suussa. Eipä siinä paljon ehdi nukkua.
Onneksi esikoinen oli ainoa vaikea tapaus pienenä mutta on ne yöt yhä katkonaisia kun on nyt vauva joka herättelee, keskimmäinen joka herättelee öisin pissalle ja esikoisen yöheräilyt siihen päälle.
24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä 24/7, että pitää olla valmiudessa koska vaan. Vaikka itseä väsyttäisi, ei huvittaisi, olisi nälkä tai kakkahätä tai olisi mielummin töissä tai untenmailla. Etkä voi ikinä tietää, koska se alkaa ja miten helposti se päättyy.
ero naislapsesta. elarit on pientä tuohon helvettielämään
Hommaa kodin ulkopuolista apua. Siivooja kerran viikossa. Lastenhoitaja (esim. MLL) parina peräkkäisenä iltana viikossa. Eka ilta on nukkumista varten. Ja sä hoidat myös yön (nuku säkin se ilta, että jaksat). Toka ilta on teidän yhteisiä treffejä varten. Tehkää YHDESSÄ jotain kivaa mistä kummatkin nautitte. Kodin ulkopuolella. Jos ei rupea muutamassa kuukaudessa helpottamaan, niin jätä se emakko. Siinä tapauksessa se on vaan normaali nainen eli vittumainen räähkä, johon ei kannata paukkuja haaskata.
Terveisin nainen ja viiden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin ja korjaa tilanne.
Ooh! Onpa suurta viisautta!
Aloittaja on ilmiselvä trolli. Tosin tämmöisiä miehiä oikeasti on. Minä valvoin 2 vuotta yksin allergialapsen kanssa. Jatkoin valvomista töissä ollessakin. Mies keskittyi remontoimiseen ja juomiseen. Hänellä, kun oli niiiiin " rankka" työ, ettei voinut lapsen kanssa auttaa. Mulla oli vain 100km työmatkaa ja normi työ, lapsen asiat ja lisäksi valvominen. Mun pää prakasi, erosin ja muutin työpaikkakunnalle. Mies joutuu vuorostaan hoitaa lasta omalla vuorollaan ja vihdoinkin olen saanut omat univelkani pois. Pääasiassa lapsi on minulla, mutta en mä lapsesta luopuisikaan. Loppui miehen naaman katselu, ei stressiä työmatkoista ja saan nukkua kokonaisia öitä joka toinen viikonloppu. Mitä luksusta. Olen tasapainoisempi ja parempi äiti ihanalle lapselleni, joka on myös muuttunut tasapainoisemmaksi ja se näkyy käytöksessä ja tarhassa. Ennen niin levoton lapsi on äidin olojen parantumisen myötä muuttunut hirmuisesti parempaan suuntaan. Olisi pitänyt tajuta erota jo aikaisemmin. Paras päätös ikinä. Mikäli ap on oikeasti olemassa, toivon, että vaimosi tajuaa lähteä.