Onko täällä ketään vanhusten kylvettäjää paikalla, olis kysymys.
Pesettekö vanhainkodissa myös miesten esinahan alta ja naisten römpsän ihan häpyhuulet levittämällä?
Siksi vaan kysyn, kun tuossa hesarissa oli juttua siitä vanhustenhoitolasta, missä mieskylvettäjä oli tehnyt invalidisotaveteraanille jotain sopimatonta. Olis halunnut vaihtaa pesijän, muttei siihen suostuttu.
Eli miten tarkasti pesette?
Kommentit (8)
vaan sh sairaalassa. Kyllä meillä kaikki pesevät esinahan alta ja häpyhuulten välistä.
lh
Luin itse samaa ja ihmettelin mitähän sopimatonta oli tehnyt.
kotiavustaja.Jouduin auttamaan vanhuksia kylvettämisessä. Pesin muuten, mutta alapään pesivät itse.
Yhdelle miehelle tuli aina stondis ja tumputti aina kylvettämisen jälkeen.
Olin kun en olisi huomannutkaan.
15 vuotiaana kesätyössä vanhainkodissa ja kun mut laitettiin yksin kylvettämään vanhusta. en kyllä pessyt alapäätä mut makkaroiden alta pesin ja suihkutin "etupyllyn".
tulee stondis siitäkin, että niille laitetaan virtsakatetri. Pesusta... riippuu kai missä kunnossa vanhus/potilas on, jos omat kädet liikkuu ja tajua on, kyllä kai itte haluu pestä intiimipaikkansa??? Ps. en kyllä pese ihmisiä enkä laita virtsakatetrejakaan.
Alapää pestään sellaisilta, jotka eivät sitä itse pysty enää pesemään. Kyllä niitä häpyhuulia täytyy levitellä, jos kakkavaippaa siivotaan.
Mitähän kivaa siellä kasvaisikaan, jos pesua ei tehtäisi kunnolla? Tietysti ne, jotka pystyvät, pesevät itse.
Ja niin, hoitsu olen vanhainkodissa. Eipä varsinaisia kylvettäjiä enää missään varmaan olekaan.
vaan sh sairaalassa. Kyllä meillä kaikki pesevät esinahan alta ja häpyhuulten välistä.