Saara Aallolta jättipaljastus brittilehdelle: pyydettiin esiintymään paluun tekevän Spice Girlsin ”viidentenä jäsenenä”
Tuliko muillekin tästä sellainen bon voyage -tunne, että Aalto on ennenkin paljastanut medialle noita isojen starojen smalltalkissa mainittuja kehuja. Onko tämä hänen vai suomalaisten tyypillinen ominaisuutensa, että mikä tahansa heitto tulkitaan kirjaimellisesti? Jos joku sanoisi sinulle, että olet lahjakas ja meidän pitäisi ehdottomasti tehdä jotain yhteistyötä yhdessä, tulkitsetko sen niin, että asia on jo sovittu ja nyt vain puhelua odottamaan? https://www.is.fi/viihde/art-2000005970969.html
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua, mitä te saatte uutiselle nauramisesta? Jos Sun onkin tarpeeksi typerä ja ilkeä lehti uutisoidessaan asioita jotka eivät mairittele Saaraa, niin pitääkö Saaran maanmiesten yhtyä Sunin kuoroon?
Itse en nauranut uutiselle. Ensin riemastuin, että onpa upea juttu. Sitten alkoi selvitä, että mitään ei itse asiassa ole sovittu. Sitten tuli surullinen olo siitä, että Saara ei ilmeisesti jostakin syystä tajua, mitä kannattaa puhua haastatteluissa. Tämä on aika paha moka. Ei voi sanoa, että on lähdössä tuollaiselle kiertueelle, jos mitään ei ole sovittu. En ymmärrä, miksi Saara ei tajua tätä. Nyt tuloksena on todennäköisesti se, että hänelle naureskellaan, ja huomio siirtyy pois hänen osaamisestaan, ja osaamista hänellä todella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua, mitä te saatte uutiselle nauramisesta? Jos Sun onkin tarpeeksi typerä ja ilkeä lehti uutisoidessaan asioita jotka eivät mairittele Saaraa, niin pitääkö Saaran maanmiesten yhtyä Sunin kuoroon?
Niin tietenkin. Suomalaisten vika.
Niin, sun tyhmyytes on ihan sun oma vikasi. Vai onko sun tyhmyytesi jonkun muun syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tietenkin. Suomalaisten vika.
Niin, sun tyhmyytes on ihan sun oma vikasi. Vai onko sun tyhmyytesi jonkun muun syy?
Varmaan joku suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimittelet täällä kirjoittavia ja Sunia tyhmiksi, mutta millä sanalla kuvailisit sitä ihmistä, joka on ihan itse tuonut julkisuuteen tuon asian joka ei mairittele? Eihän kukaan tietäisi tästä, ellei olisi haastattelussa kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimittelet täällä kirjoittavia ja Sunia tyhmiksi, mutta millä sanalla kuvailisit sitä ihmistä, joka on ihan itse tuonut julkisuuteen tuon asian joka ei mairittele? Eihän kukaan tietäisi tästä, ellei olisi haastattelussa kertonut.
Aivan sama. En minä lähde retostelemaan sillä, että joku sanoi tyhmästi haastattelussa tai sammakon tai tuli myös ymmärretyksi väärin.
Ei häntä kukaan pyytänyt muu kuin hän itse. Tuo oli rupattelua, small talkia.
Eikä hän ole mikään euroviisusensaat muuten kuin sarkastisesti sanottuna.
Onko kolmekymppinen nainen todella noin naiivi? No, halusihan hän olla Disney-prinsessa ja kertoi tulevansa Joulupukin naapurista X-factorissa. Kauheita klisheitä ja todella lapsellista.s
Saaran ongelma ei ole lahjakkuuden puute -sitä hänellä todella on- vaan se, ettei hänellä ole selkeää omaa musiikillista linjaa eikä sen myötä yleisöä. Lisäksi hän on hirveän naiivi ja hänellä on ehkä vääristynyt minäkuva? Ammattitaitoinen manageri olisi ollut hyvä hankkia..
Kas kun ei Beatlesiin John Lennonin sijaiseksi.
Eikö Saaralla ole manageria, joka hoitaisi asiat?
Joku harkintakyky / tilanteiden lukemisen kyky näyttää puuttuvan, kun tuohan oli vain rupattelua, small talkia, Melin tapa sanoa kohteliaisuutena, että Saara on hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muillekin tästä sellainen bon voyage -tunne, että...
Tarkoitit varmaan c'est la vie -tunnetta.
Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Bon voyage on samanlainen läppä kuin fifty-sixty. Matti Nykäsen legendaarisia heittoja matkan varrelta.
AC/DC:n laulajaksi on myös kuulemma kyselty.
Tamperelaisen surffarin unelma: Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Finnish Eurovision sensation?
Ripaus huumoriakin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Kyllä ensin uutisen luettuani tuli tunne, että bon voyage uudelle menestyskiertueelle. Jos tästä maailmanvalloituksesta ei yllättäen tulekaa mitään, koen vielä c’est la vie -tunteenkin.
ap
Saara on kyllä sitten myötähäpeällinen hölmöläinen jonka ei olis koskaan pitänyt jättää Oulunsaloa! Varmaan Mel C:kin tästä kuullessaan ajattelee oh feck, is that lass dim or what?
Olettepa olleet ahkerina jo varhaisesta aamusta lähtien, ja nyt on vielä lauantai!
Vierailija kirjoitti:
Taas dissaajat ovat liikkeellä. Ollaanpa artistista mitä mieltä tahansa, hän OSAA laulaa. Hoilaajat voivat hiljentyä.
Kyllä moni muukin osaa laulaa. Saara mikään uniikki taidoiltaan ole.
Suomalainen euroviisusensaatio Saara sanoi Mel C:lle, että haluaisi olla 6. spaissari. Mel C piikitteli Victoria Beckhamia sanomalla, että voit olla viides, jos haluat, sillä aina on tilaa hyvälle laulajalle. Saara kertoi toimittajalle, että häntä pyydettiin mukaan ja hän oli ihan että ootko tosissas!!!
Tästä IS suomentaa: Saaran jymypaljastus brittilehdelle, Saara liittyy spaissareihin näiden paluukiertueella.
Pidetäänkö Saaraa pellenä Briteissä?