Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaapa ehdotuksia: haluaisin tehdä töitä osa-aikaisesti, 3-4 pv viikossa ja pitää pitkät lomat

Vierailija
15.05.2006 |

Olen toimistoalan ammattilainen: mistä löytyisi tällaista työtä.

Ja joo, suunnitelma on, mutta haluaisin kuulla teiltä " totuuden" mitä minun " pitäisi" tehdä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen ihan eri alalla, joten en osaa tuohon toimistoalaan sanoa mitään. Oletko halukas vaihtamaan alaa? Koulutus/konsultointipuolella tuollainen työskentely on ihan hyvä vaihtoehto, taloudellisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät " hyväntahtoisen" työnantajan, joka suostuu palkkaamaan sinut samoilla kuluilla kuin kokoaikaisen työntekijän, saamatta itse kuitenkaan rahoilleen vastinetta, niin onnistut suunnitelmassasi.

Itse olen osittaisella hoitovapaalla, kaupan alalla, eli teen n. 4 päiväistä työviikkoa ja mulla on ns. täydet lomat. Osittaiselle hoitovapaalle ei kuitenkaan pääse muuten, kun että on ollut saman työnantajan palveluksessa muistaakseni vähintään vuoden.

Vierailija
4/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos löydät " hyväntahtoisen" työnantajan, joka suostuu palkkaamaan sinut samoilla kuluilla kuin kokoaikaisen työntekijän, saamatta itse kuitenkaan rahoilleen vastinetta, niin onnistut suunnitelmassasi.

Itse olen osittaisella hoitovapaalla, kaupan alalla, eli teen n. 4 päiväistä työviikkoa ja mulla on ns. täydet lomat. Osittaiselle hoitovapaalle ei kuitenkaan pääse muuten, kun että on ollut saman työnantajan palveluksessa muistaakseni vähintään vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän