Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyisen työelämän väsyttävyys introvertille

Vierailija
18.01.2019 |

Miten tästä työelämästä on tullut tällaista, että tärkeintä on olla mahdollisimman ekstrovertti ja kehua itseään jatkuvasti aivan överisti, vaikka ei olisi mitään katetta omakehulle?

Kokevatko muut sen väsyttävänä? Miten tulette asian kanssa toimeen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Pitäisi olla ekstrovertti, multitaskingista nauttiva ja kaikkeen salamannopeasti reagoiva Touhu-Tiina tai Puuha-Petteri.

Tai sitten nousta aivan huipulle ja omistaa koko firma.

Vaikeaa on löytää omaa paikkaansa työelämässä. Olen ihan vakavasti harkinnut että lopetan. Olen nyt alle 40 mutta työ vie kaiken elämänilon. Joka päivä on ihan kuitti sen v-tun nopean reagoimisen, hoitamisen, lähettämisen ja säheltämisen takia.

Vierailija
22/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ekstrovertit jotka luette tätä, kai te vähän tunnette työkavereitanne? Onko pakko koko ajan hölöttää varsinkin sille, mikä selvästi haluaa keskittyä ja tehdä töitä.

Ja se, mieti edes sekunti, ennen kuin kysyt. Ärsyttää kun samaa asiaa kysyy työkaveri päivästä ja vuodesta toiseen. Sit kun sanon että just sanoin, kuulen että se kysyy toiselta. 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vastamelukuulokkeita kaikille avokonttoreissa kärvisteleville. Jos ei työnantaja ole halukas muuten hankkimaan sellaisia, niin kannattaa ottaa yhteyttä työterveyteen tai työsuojeluvaltuutettuun.

Olen tyytyväinen omiini. Ovat pehmeät eivätkä paina korvia. Pelkkä vastamelutoiminto ei valitettavasti ole riittävä ilman musiikkia, mutta rauhallinen klassinen musiikki hiljaisella volyymilla yhdessä vastamelutoiminnon kanssa toimii. Puhumattakaan siitä psykologisesta vaikutuksesta: työkaverit kummasti vähentävät hölötystään, kun mulla on kuulokkeet päässä.

Aiemmin mulle alkoi tulla työssä pahoja virheitä, kun ei ollut keskittymisrauhaa.

Vierailija
24/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tahansa kuulokkeet tai kuulosuojaimet tekevät tuon psykologisen vaikutuksen - jos tekevät. Meillä on avokonttorissa niin puheliaita ihmisiä, että mikä niihinkin tepsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä