Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyisen työelämän väsyttävyys introvertille

Vierailija
18.01.2019 |

Miten tästä työelämästä on tullut tällaista, että tärkeintä on olla mahdollisimman ekstrovertti ja kehua itseään jatkuvasti aivan överisti, vaikka ei olisi mitään katetta omakehulle?

Kokevatko muut sen väsyttävänä? Miten tulette asian kanssa toimeen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ärsyttää nuo tyhjänlätisijät.

Vierailija
2/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja avokonttorit vielä missä ekstrovertit hölisee koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorit pitäisi räjäyttää kaikki maan tasolle. Maailman turhin keksintö, jos töissä pitäisi saada oikeasti jotain aikaankin.

Vierailija
4/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loputon itsekehu!

Vierailija
5/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiihän todrlliset bisnesmiehet mitään ekstrovertttejä ole kuten esim harkimo.

Vierailija
6/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen eikä nykyinen eikä työelämä ei sovi ja kuulu minulle. Olen työvapaa.

Vierailija
7/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän välillä etäpäiviä. Onneksi on mahdollista.

Vierailija
8/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen kautta kaikesta on tullut oman itsensä markkinointia ja kehumista. Ja sitten ihmiset kanssa muodostaa pieniä klikkejä, jotka kehuu toisiaan markkinoidakseen kaikki yhdessä itseään.

Ja nää ihmiset kehuvat jatkuvasti itseään, kaikella tapaa. Kaikki on menestystä ja onnistumisia, aivan kaikessa, sekä uralla ja yksityiselämässä.

Ei jaksa.

Vierailija
9/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on rasittavaa kuunnella hölötystä jostain olemattomasta jatkuvasti. Työkaverille tulee yksi sähköposti päivässä ja jauhaa siitä koko päivän.

Vierailija
10/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen mitenkään. Joku voisi kutsua jopa työelämästä syrjäytyneeksi

Vierailija
11/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiihän todrlliset bisnesmiehet mitään ekstrovertttejä ole kuten esim harkimo.

Jos konsultointipalvelu yoimii siteeen etttä joku alikoulutetttu adddz hyperaktiivi ekstrovertti åuytäää apuja ja maksaa sittä että koultaoinia sidotaa yrityksenn kannattavuuden parantamiseeen... minusta näitä voidaaan mietttiä että miten saadaan suomessa paranneltua kysynyätarjonta sekktorilla glolbaaalisti.

Vierailija
12/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa työilmoituksissa lukee, että pitää olla "erittäin ekstrovertti".

Vierailija
13/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minut se väsytti siihen malliin että tällä hetkellä olen työtön.

Vierailija
14/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kiitos olen itse päätynyt sellaiseen paikkaan töihin, jossa on ihan mahdollista olla introvertti. Töitä tehdä enimmäkseen itsenäisesti ja muuten ei tarvitsekaan puhua oikeastaan muusta kuin työtehtävistä. Tietysti paikan suulaat yksilöt puhvat minusta välillä pahaa selkäni takana (työkaverini on useasti kuullut), mutta antaa muiden lätistä :)

Vierailija
15/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen "alikoulutettu addh hyperaktiivi ekstrovertti" - tämä on just sopiva kuvaus. Miksi tällaiset nyt menestyvät työelämässä?

Vierailija
16/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen etänä ja sain hyvin töitä tehtyä. Oli rauha ja sai keskittyä. Samalla sain myös kotihommia hoidettua kuin huomaamatta, kun välillä piti taukoa ja täytti pyykkikoneen ja astiapesukoneen. Ehdin tehdä kaikki työt ennen neljää ja sain ottaa illan rauhassa ja oli todella mukavaa. Tänään toimistolla: aivan hirveä hälinä ja kälinä koko ajan. Heti, jos jonkun lauseen melkein ehti ajatella loppuun niin eikö joku ekstrovertti siellä taas huuda ja ajatus katkeaa eikä muista enää mitä oli tekemässä. Huoh. Ja minä olen vasta 36 eli tällaista työelämää  on edessä monen monta vuotta. Onneksi on nuo etäpäivät.

Vierailija
17/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sitten yhdistettynä ikäsyrjintään, jossa kaikki tyyliin yli 30 (tai max. 35) -vuotiaat on jotenkin kelpaamattomia.

Vierailija
18/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt.

Vierailija
19/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokonttorit pitäisi räjäyttää kaikki maan tasolle. Maailman turhin keksintö, jos töissä pitäisi saada oikeasti jotain aikaankin.

Sama juttu lasiseinien kanssa. Ei ole kiva tuntea olevansa akvaariossa ja käytännöllisyyskin on kärsinyt remontin myötä, kun seinille ei voi kiinnittää enää hyllyjä ja asentaa pistorasioita laitteille.

Vierailija
20/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut vakavasti it-alalle kouluttautumista koska hyvät mahdollisuudet tehdä töitä etänä... aspaa harvemmin voi tehdä kotoa käsin. Itse en introverttinä väsy asiakkaiden palvelemisesta koska minulla on tietty rooli jossa olen ja neuvon asiakasta. Työkavereitten kanssa oleminen on väsyttävää. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi