Kysymys miehille kolmenkimppaseurasta
Eli lähtisitkö pariskunnan kanssa kolmen kimppaan jos saisit baarissa/laivalla tälläisen ehdotuksen?
Itselläni siis kävi näin joku aika sitten laivalla. Iskin silmäni erittäin mukavan näköiseen naiseen, jutusteltiin basritiskillä, tanssittiin ja suudeltiin, hieman hiplailua vaatteiden päältä yms. Nainen oli selkeästi kuumana ja vei pöytään istumaan jossa istui joku mies. Suutelu meni kiihkeämmäksi naisen ollessa hajareisin päälläni, nainen pyysi kokeilemaan jalkoväliään joka oli yllättäen ilman pikkuhousuja ja aivan litimärkä. Leidi huohotti kun hieman sormellani tunnustelin ja kuiskasi korvaani että haluatko naida. Minä heti että kyllä, ehdottomasti. Tähän nainen että sopii, mutta niin että mieheni on mukana katselemassa ja hiemannosallistumassa täysin heteropohkalta, hän muuten istuu tässä samassa pöydässä. Menin täydin lukkoon ja sopersin että pitää käydä vessassa mutta palaan kohta. En sitten palannut, meni pupu pöksyyn. Nyt jälkeenpäin on harmittanut tosissaan. Miten on miehet? Miten itse olisit toiminut tilanteessa ja jos on muilla vastaavia kokemuksia niin niitä olis kiva lukea.
Kommentit (8)
Katuvasonni kirjoitti:
Eli lähtisitkö pariskunnan kanssa kolmen kimppaan jos saisit baarissa/laivalla tälläisen ehdotuksen?
Itselläni siis kävi näin joku aika sitten laivalla. Iskin silmäni erittäin mukavan näköiseen naiseen, jutusteltiin basritiskillä, tanssittiin ja suudeltiin, hieman hiplailua vaatteiden päältä yms. Nainen oli selkeästi kuumana ja vei pöytään istumaan jossa istui joku mies. Suutelu meni kiihkeämmäksi naisen ollessa hajareisin päälläni, nainen pyysi kokeilemaan jalkoväliään joka oli yllättäen ilman pikkuhousuja ja aivan litimärkä. Leidi huohotti kun hieman sormellani tunnustelin ja kuiskasi korvaani että haluatko naida. Minä heti että kyllä, ehdottomasti. Tähän nainen että sopii, mutta niin että mieheni on mukana katselemassa ja hiemannosallistumassa täysin heteropohkalta, hän muuten istuu tässä samassa pöydässä. Menin täydin lukkoon ja sopersin että pitää käydä vessassa mutta palaan kohta. En sitten palannut, meni pupu pöksyyn. Nyt jälkeenpäin on harmittanut tosissaan. Miten on miehet? Miten itse olisit toiminut tilanteessa ja jos on muilla vastaavia kokemuksia niin niitä olis kiva lukea.
Lähtisin!
Itsellä kokemusta kun olen kysynyt miehiltä haluaako he tulla mukaamme kimppa panoon hetero meiningillä. Vaimoni on 28v hoikka isot tissit. Monikaan ei oĺe kieltäytynyt. Kuvan olen näyttänyt jos vaimo ei ole paikalla.
Lähtisin ehdottomasti mukaan antamaan naiselle tuplasti nannaa. Tosin hetken miettisin ja haluaisin vielä vakuuttelut mieheltä että on varmasti ok.
En tiedä, kiinnostais kovasti mut itsesuojeluvaisto sanoo että panon sijasta vois äkkiä tulla nenäkin kipeeks jossei naisen mies olekkaan ihan sujut asian kanssa. En kyllä lähtis.
Olen kerran lähtenyt, juurikin laivalla ja lähtisin koska vaan uudestaan. Pariskunta oli itseäni noin 10-15 vuotta vanhempi, nainen todella kuuma ja kiihkeä. Ehkä elämäni yksi parhaimmista panoista.
Sen verran itsesuojeluvaistoa, että en lähtis, en vois välttyä ajattelemasta että sillä reissulla menis rahat, terveys tai molemmat. Toki näin parisuhteessa ollessa kysymys onkin lähinnä teoreettinen, mutta silti näin näkisin
Kerran olen päässyt tälläistä kokemaan, tämä tapahtui juuri risteilyllä. Pariskunta tuntui olevan asian kanssa sinut, ei se silti ihan nappiin mennyt. Pariskunnan mies laukesi todella nopeasti, ilmeisesti tilanne oli niin kiihottava ja itseäni jännityi vissiin sen verran että ei ottanut eteen, halutti kyllä valtavasti ja nainen oli herkku. Pääsin nuolemaan ja sormettamaan kyllä.
Huomenna risteilylle, huh kun itselleni tulis joku tuollaista ehdottamaan. Varmasti sais meikäläisestä panoseuraa.
Mies31
Helppo nyt sanoa että lähtisin mukaan, uskoisin että lähtisin tositilanteessakin mukaan. Tuo on oma haaveeni ollut pitkään, tosin sitä en tiedä miten homma sujuisi, tuntuosiko hassulta kun toinen mies katsoo vierestä jne.