Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyy luikerteli lastenvaunuihin Helsingissä!!!

Vierailija
15.05.2006 |

Siis APUA! Luin juuri IS:sta jutun, joss kyy oli Hgin Vesalassa mennyt 2-vuotiaan nukkuvan lapsen päälle tämän vaunuihin. Ensinnäkin, en tiennyt, että kyyt harrastaa tuollaista kiipeämistä (!!!) ja toiseksi ihan järkkyä, että täällä kaunpungissakin on käärmeitä ihan asuinalueilla. Niidenhän pitäisi karttaa ihmisiä... :(((

Olen hirvittävän käärmekammoinen ja nyt alkoi mökkireissutkin inhottaa... En siis ole tajunnut, että voivat mennä lastenvaunuihinkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huuteli sitten muille pihalla oleville lapsille, että menisivät terassille tömistelemään ja ajamaan käärmeitä pois!!! Siis törkeää. Olisi itse aikuisena mennyt sinne! Käärmeethän on juuri lapsille vaarallisimpia eikä niitä pidä mennä ärsyttämään. Olisin todella raivoissani, jos joku kehottaisi minun lastani menemään käärmeiden perään!!!

Vierailija
2/3 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta toimintaa...!:( Mietin että minkähän ikäisiä nuo lapset olivat, siis jos omat lapset taapero ikäisiä ja naapurin " lapset" esim. jo 17-vuotiata, niin silloin toki eri asia... Mutta kyllä ottaisin naisen naapurina hänet " puhutteluun" siitä itse syöksyy sisälle ja laittaa naapurin lapset kääremttä häätään:(

Siinä on itsekkyys huipussaan, ja järki jäässä. Entä jos kyy olisi purrut naapurin lasta ja tämä olisi kuollut? Olisiko nainen voinut elää asian kanssa...! Ja muutenkin, jos sitä kyytä ei itse uskalla mennä häätämään, niin mikäs hätä siellä sisällä on olla ja odotella että mies tulee töitten jälkeen hoitamaan häätämisen... Tai olisihan nainen voinut soittaa naapurille/tutulle/sukulaiselle että joku olisi tullut pihalle tarkistamaan tilanteen. Kaikki EIVÄT pelkää käärmeitä ja osaavat " toimia" niiden kanssa oikein. Itse kärsin todella suuresta käärmepelosta, mutta en kyllä naapurin lapsia altistaisi puremalle...!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että en itse pystyisi mennä käärmettä häätämään tmv. vaan hälyttäisin paikalle jonkun muun AIKUISEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän