Aamulla metrossa
Edessäni istui nuori mies. Hänellä oli todella kauniit kasvot ja lempeä olemus ja ilme.
Katsoin tarkemmin. Hänen housunsa olivat rikki molemmista polvista ja hänen puseron hihansuut olivat rispaantuneet resoreista auki. Vaatetus oli hyvin vaatimaton, ei todellakaan viimeistä muotia, vaan erittäin last season, ellei suoraan kirpparilta.
Hänen luettuaan kännyä, huomasin, että hän oli hyvin heikkinäköinen. Silloin se meinasi tulla: itku. Tuntui pahalta, ettei hänellä ollut edes ehjiä vaatteita. Harmittaa, kun en sanonut hänelle mitään, edes jotain kannustavaa. Kunpa tapaisin hänet uudelleen, en jäisi sanattomaksi.
Kaikkea hyvää hänelle.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä niin ymmärrän sinua. Minua vastapäätä metrossa istui pari päivää sitten myös kaksi nuorta tyttöä ja molemmilla oli housunpolvet rikki. Ja ihan kesäkengissä olivat pakkasilmalla.
Teinkö väärin, kun en kysynyt, että tarvitsevatko esim rahaa?
Arvasinkin, että tämä tulisi, kuinkas muutenkaan. Sarkasmi sikseen.
Housut ei ollu farkut, eikä ne olleet tarkoituksella rikki, vaan koska olivat oikeasti kuluneet.
Koko vaatetus oli hyvin vaatimatonta.Mutta sellainen "aito kirppislook" on nyt muotia. Myös todella paksut sangat laseissa. Muodille harjaantumattoman silmän on sellaista vaikea tunnistaa
Tässä ei ollut nyt kyse hipsterriydestä tms sen tyylisestä pukeutumisesta. Miksi lähes sokea käyttäisi paksija sankoja, vaikka olisivat kuinka cool tahansa.
ap
Heikkinäköinen? Heikin näköinen? Mikä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen materialistinainen taas siellä.
Jospa kuule kaikkia ei kiinnosta pukeutua sinun makumieltymystesi mukaan.
Aijjaa, no sinähän sen tiedät. Jos vaatteet oli rikki tarkoituksella, niin ok, mutta jos ei, jota itse epäilen, niin se kouraisi sydämestä. Pakkasta oli kuitenkin -15.
Haisiko hän viinalle? Tai tupakalle?
Vierailija kirjoitti:
Heikkinäköinen? Heikin näköinen? Mikä?!?
no mietipä sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa, no sinähän sen tiedät. Jos vaatteet oli rikki tarkoituksella, niin ok, mutta jos ei, jota itse epäilen, niin se kouraisi sydämestä. Pakkasta oli kuitenkin -15.
ei millekään kyseisistä nautintoaineista. ihan siisti muutoin ja puhtaat hiukset ja lisäksi kauniit kasvot ja lempeä ja rauhallinen olemus.
Vierailija kirjoitti:
illalla junassa
Vaikkapa niin.
Unohtakkaa koko juttu. Ei teidän kans voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä niin ymmärrän sinua. Minua vastapäätä metrossa istui pari päivää sitten myös kaksi nuorta tyttöä ja molemmilla oli housunpolvet rikki. Ja ihan kesäkengissä olivat pakkasilmalla.
Housut ei ollu farkut, eikä ne olleet tarkoituksella rikki, vaan koska olivat oikeasti kuluneet.
Koko vaatetus oli hyvin vaatimatonta.Mitä, onko sinun kokemuksesi kanssamatkustajan mahd. köyhyydestä jotenkin oikeampi? Minun kanssamatkustajilla oli farkut, mutta kovin rikki olivat. Paljas iho paistoi reijistä. Kai minäkin saan tuntea sääliä näitä polosia kohtaan. Kyynel oli minunkin silmässä.
Toki saat, enhän sitä kiellä. Oliko tytöillä lisäksi fyysisiä rajoitteita, kuten tällä nuorella miehellä.
Enhän toki heidän fyysisistä rajoitteistaan tiedä, kun en keskustellut heidän kanssaan. Ethän sinäkään tiedä tuon sinun kanssamatkustajasi näkökykyä? Teit vain päätelmiä siitä, kun hän katsoi kännykkää läheltä? Käyttikö hän esim valkoista keppiä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nykyajan muotia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nykyajan muotia?
Aika hullua, jos muoti määrää, että pakkasella kuljetaan rikkinäisissä housuissa ja kesätossuissa! Markkinavoimatko ne määrää? Kananlihalla olevat reidet pullistuu punasena reijistä. Pohjanoteeraus köyhyydelle. Hurstin jonossakin pukeutuvat lämpimämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vaatetus oli hyvin vaatimatonta.Mutta sellainen "aito kirppislook" on nyt muotia. Myös todella paksut sangat laseissa. Muodille harjaantumattoman silmän on sellaista vaikea tunnistaa
Paljon on noita reikäpolvia liikkeellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei millekään kyseisistä nautintoaineista. ihan siisti muutoin ja puhtaat hiukset ja lisäksi kauniit kasvot ja lempeä ja rauhallinen olemus.
Elikkäs ulkonäkö taas ratkaisi. Jos olisi ollut ruma ja haiseva narkki niin olisi vain saanut halveksuntaa osakseen. Niinpä niin...
ulkonäkökeskeinen maailma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkäs ulkonäkö taas ratkaisi. Jos olisi ollut ruma ja haiseva narkki niin olisi vain saanut halveksuntaa osakseen. Niinpä niin...
Aikas suoran yhtälön ja johtopäätöksen teit, sellainen narkki pariskunta istui viereisessä loosissa, kun tulin kotiin. Mies puhui tosi äänekkäästi, mulla oli nappikuulokkeet en kuullut mistä puhui. Heillä oli ehjä vaatetus, joskin myös kevyenpuoleinen säähän nähden.
Mies jutteli mukavasti asemalla äidille, jolla oli lapsi vaunuissa.
Mutta se nuoren miehen olemus oli kuin rauhan tyyssija. Sympaattinen ilmestys.
Joskus näkee ihmisiä, joiden kohtalo jää vaivaamaan. Mutta jos hän näytti levolliselta ja lempeältä, niin hänellä varmaan on asiat hyvin.
Usein kärsivät ihmiset ovat kovia ja sarkastisia ja vähän hyökkääviä. Mitätöivät asioita ja tosia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee ihmisiä, joiden kohtalo jää vaivaamaan. Mutta jos hän näytti levolliselta ja lempeältä, niin hänellä varmaan on asiat hyvin.
Usein kärsivät ihmiset ovat kovia ja sarkastisia ja vähän hyökkääviä. Mitätöivät asioita ja tosia.
Kiitos
-ap
Toki saat, enhän sitä kiellä. Oliko tytöillä lisäksi fyysisiä rajoitteita, kuten tällä nuorella miehellä.