Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoremmat naiset kiinnostuvat?

Vierailija
18.01.2019 |

Ja ei ollut hopeakettutrollaus, sori :D

Olen yli nelikymppinen. En pitkä, komea enkä rikas. En edes akateeminen. Hoikka kyllä ja siististi pukeutuva. Osaan käyttäytyä ja luen muutakin kuin formulauutiset.

Olin kaikkea tätä kolmekymppisenäkin. Ero on kuitenkin siinä että nyt 25+ tienoilla olevat naiset kiinnostuvat. Sellaiset kodin hengettäret. Olen saanut suoria aloitteita. Silloin eivät kiinnostuneet, enkä koskaan saanut naiselta aloitetta.

Mitään iloa tästä ei ole, kun olen vela ja oikeastaan luopunut ajatuksesta löytää kumppani. Ihmettelen vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he tienneet että olet vela? Entäs ovatko tienneet että olet nelikymppinen?

Jos eivät tuttuja olleet, ehkäpä ajattelivat että olet 30-35v mukavan ja luotettavan oloinen mies joka kiinnostaa.

Aika monista alle kolmekymppisistä miehistä ei ole sitoutumaan. Lapsia halutaan "sitten joskus", jos halutaan.

Vierailija
2/2 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähemmäs 30 ja vähän pullukka tai muuten vaatimattoman näköinen, niin eipä niitä hyviä aviomieskandidaatteja jonossa ole. Äkkiä sitä alkaa katselemaan vanhempia ja (toivottavasti) kypsempiä.

Nuorekas 40v ja sellainen <30v kotinainen saattavat helposti olla henkisesti samalla levelillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme