Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kumpi nainen on viehättävämpi: ennakoitava ja yksiselitteinen vai

Vierailija
18.01.2019 |

vaikeasti luettava ja salaperäinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoitava ja yksiselitteinen. Sellaisen kanssa tulee vähemmän väärinkäsityksiä ja yhteiselo on harmonisempaa. Harva mies pitää draamasta.

Vierailija
2/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta arvaan että ennakoitava nainen on vaimomatskua, salaperäinen taas kiihottaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkäävät avoimista naisista ja toiset sulkeutuneemmista. Nämä on ihan makuasioita. Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään yksittäinen luonteenpiirre.

Vierailija
4/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon varmaan noita kaikkea. :D

tosi tyhmöää luulla et jokainen on noista jotakin.

ja ite sytyn esim avoimist miehistä. en syty mistää hiljasist ja vaikeestiluettavista yhtään. koska ite oon enemmän avoimen tyyppinen. ja miehetki on mussa syttyny just siitä ominaisuudesta. ei oo tykänny mistää kylmistä naisista jotka esittää jotain salaperäsii seksipommeja. :DDDDDDD

ja siis muaki sanonu kaikki miehet seksipommiks sillon jos olen seurustellut, vaikken oo mikää salamyhkänen.

Vierailija
5/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta arvaan että ennakoitava nainen on vaimomatskua, salaperäinen taas kiihottaa? :D

-ei ku miehet pitää just eloisista, elämänmyönteisistä ja avoimista ja vähän naiiveista naisista. ainaki mun kokemuksen mukaan. :DDDDDDD

Vierailija
6/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma salaperäinen nainen, sanovat miehet. Itse tunnen olevani aika avoin, mutta muiden silmiin olenkin hieman etäinen (myös naiset ovat tätä sanoneet).

Vierailija
7/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up