Miten rumat saa seuraa? Onko niillä joku inside-clubi?
Tapaako ne vinohampaiset hevosnaamat ja pottunokkaset röllipeikot jossain viemäreissä vai miten ne lisääntyy?
Kommentit (10)
Sikäli inside, että joillakin meistä voi olla sisäinen maailma.
Kauneus on katsojan silmissä. Ehkä sinusta ruma mutta toisesta ei.
No mä olen aika kaunis, mutta mies jätti mut hevosnaamaisen naisen takia, koska oli sängyssä mua rohkeampi ja sairaalloisen hoikka.
- mun mies taas jätti sen exän koska oli kauniimpi, rohkeempi, eloisampi ja parempikroppanen. ja se nainen oli siis sairaalloinen laiha ja isorintainen. :D
Minusta ne rumat harvoin pariutuvat toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen aika kaunis, mutta mies jätti mut hevosnaamaisen naisen takia, koska oli sängyssä mua rohkeampi ja sairaalloisen hoikka.
Et taida olla niin kaunis mitä luulet ja vielä lisäksi ruma luonteeltasi, joten en ihmettele miehen päätöstä.
No ne ovat vaan mukavia ja eivät mieti kokoajan omaa ulkonäköään. Seksissä uskaltavat olla omana itsenään kun kaunotar pelkää näyttävänsä rumalta ja naurettavalta orgasmin hetkellä. Vanha kulkijamiesten viisaus on, että kun ruma ei luule liikoja itsestään niin hän satsaa täysillä seksiin.
Totuuden nimissä on kyllä sanottava, että on osa rumistakin melko estyneitä. Antautuvat vain pimeässä peiton alla.
t. M45 alias kaupparatsu Huikkanen