Miten selviän maanantaihin, lapset sairastaa ja mies on matkoilla, kaikki vinkit kehiin!
Kolme neljästä lapsesta on kovassa kuumeessa ja yskässä. Tähän asti ainoa terveenä ollut on nyt myös valitellut kurkkukipua joten eiköhän siinä ole seuraava potilas. Yöt valvotaan koska kukaan ei oikein saa yskältään nukuttua. Olen aika rättipoikkiväsynyt lapsista puhumattakaan.
Kotikonsteja yskään? Sänkyjen päädyt on korotettuina, se auttoi hieman. Yskänlääkkeistä ei mitään apua. Meillä on tähän asti säästytty kunnon taudeista joten tämä kaikki on aika uutta. Muita vinkkejä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö isäsi voisi tulla avuksi jos kerta tuo ostoksiakin?
Hän jätti ostokset vaan oven taakse. Vanhempani ovat lähdössä parin päivän päästä pitkälle matkalle joten en todellakaan halua heille tartuttaa tautia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutte aina silloin, kun vain saatte unta, on sitten yö tai päivä.
Kuumaa mehua juotavaksi. Onko kotona yhtään ruokaa vai pitääkö käydä kaupassa? Voitko käyttää jonkun kaupan kotiintuontipalvelua?
Toimiiko paikkakunnallasi 4H-yhdistyksiä? Heillä voi olla lapsenkaitsentapalveluja ja sieltä voisit saada vaikka puoleksi päiväksi kotiin vähän apua. Tsemppiä!
Isäni kävi meidän puolesta kaupassa eilen. Ja olen käyttänyt muuten ahkerasti Wolttia.
Tuskin ulkopuolinen lastenhoitaja haluaa altistua meidän pöpöille...
Ap
Joillakin työnantajilla on palvelu, joissa sairastuneen lapsen luokse lähtee työnantajan maksama hoitaja, jotta vanhempi pääsee töihin. Kummasti vaan noillekin keikoille löytyy tekijöitä - eivät kaikki pelkää pöpöjä (tietävät miten tartunnan välttää).
Siellä taitaakin olla itse käninä-Kiira linjoilla. Tuolla aiemmin tsemppasin sinua, mutta otanpa tsempit pois.
No mikäs tossa jos itse olet terve.
Mikä sen ap:n ongelma nyt oikein on?
Pilko yöksi sipulia kangas-tai verkkopussiin sängyn päätyyn. Yskäkikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutte aina silloin, kun vain saatte unta, on sitten yö tai päivä.
Kuumaa mehua juotavaksi. Onko kotona yhtään ruokaa vai pitääkö käydä kaupassa? Voitko käyttää jonkun kaupan kotiintuontipalvelua?
Toimiiko paikkakunnallasi 4H-yhdistyksiä? Heillä voi olla lapsenkaitsentapalveluja ja sieltä voisit saada vaikka puoleksi päiväksi kotiin vähän apua. Tsemppiä!
Isäni kävi meidän puolesta kaupassa eilen. Ja olen käyttänyt muuten ahkerasti Wolttia.
Tuskin ulkopuolinen lastenhoitaja haluaa altistua meidän pöpöille...
ApJoillakin työnantajilla on palvelu, joissa sairastuneen lapsen luokse lähtee työnantajan maksama hoitaja, jotta vanhempi pääsee töihin. Kummasti vaan noillekin keikoille löytyy tekijöitä - eivät kaikki pelkää pöpöjä (tietävät miten tartunnan välttää).
Siellä taitaakin olla itse käninä-Kiira linjoilla. Tuolla aiemmin tsemppasin sinua, mutta otanpa tsempit pois.
Pahoittelut jos vaikutin tympeältä (toki oma olo on tympeä, mutta ei sitä täällä oleviin ihmisiin kuulu purkaa) En tiennyt tuollaisesta palvelusta, mahtava juttu että on olemassa. Olen kuitenkin myös vähän sitä mieltä että vaikka joku hoitaja olisi valmis meille tulemaan, niin ei se silti tarkoita minulle aikaa nukkua tms, aika karua olisi jättää sairaat lapset tuntemattoman hoiviin, varsinkin nuorimmat meillä vierastaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mikäs tossa jos itse olet terve.
Itse olen jo paranemaan päin, esikoinen ja minä sairastuttiin ensimmäisinä. Esikoinen edelleen kovasti kipeä, minulla onneksi jo vähän parempi olo. Ap
Porukka ruokkii trollia. Katsokaa ketjun aloittamisaika ja ap:n viimeisen kommentin julkaisuaika.
Lapset sairastaa, mies lomamatkalla ja marttyyriäiti palstailee.
Miten voi olla uusi tilanne, eikö vanhin lapsi ole koskaan ennen sairastanut?
Lämmintä juomaa mahdollisimman paljon, suihkuun höyryhengittämään ja nestemäistä Buranaa yöksi.
Eikö isäsi voisi tulla avuksi jos kerta tuo ostoksiakin?