Miksi tekee mieli syödä, vaikka juuri söin?
Kommentit (12)
Oliko ruoassa rasvaa? Entä mitä joit ruuan kanssa? Rasvaton kylmä ruoka ei pidä nälkää. Se vie näläntunteen hetkellisesti.
Miten tunnesyöppöydestä pääsee eroon? Jos syön vaikka salaattia, saattaa tunnin päästä tehdä mieli vaikka ihanan pehmeää, suussa mukavalta tuntuvaa leipää..
Niin, mitä söit? Riittävästi rasvaa, protskuja ja hyvää hiilaria? Ja silleen että vatsa sopivasti täynnä?
Siankylkeä pannulla rapeaksi paistettuna. Ja pottumuusi kylkeen.
Suolaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä söit? Riittävästi rasvaa, protskuja ja hyvää hiilaria? Ja silleen että vatsa sopivasti täynnä?
salaattia, tomaattia, kurkkua, tonnikalaa öljyssä ja fetajuustoa. Ei mulla periaatteessa ole nälkä, tekisi vaan mieli syödä :(
Kuulkaas te ”mitä söit?” -kyselijät. Eihän tämmöisissä tilanteissa ole kysymys nälästä. Meillä toisilla vaan tekee mieli syödä lähes koko ajan vaikka vatsa olisi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
salaattia, tomaattia, kurkkua, tonnikalaa öljyssä ja fetajuustoa. Ei mulla periaatteessa ole nälkä, tekisi vaan mieli syödä :(
Vhh ruoan jälkeen tekee usein mieli sokeria jotta insuliiniryöppy lähtee ja energia imeytyy.
Syö pari appelsiinia. Se on ihme hedelmä, ei juuri kaloreita ja täyttää ja antaa c-vitamiinia.
Ensi kerralla laita yksi kananmuna tuohon salaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas te ”mitä söit?” -kyselijät. Eihän tämmöisissä tilanteissa ole kysymys nälästä. Meillä toisilla vaan tekee mieli syödä lähes koko ajan vaikka vatsa olisi täynnä.
Niin itsekin luulin, mutta kyllä se on aika fysiologista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä kun hiilarit puuttui ruuasta kokonaan. Eli nyt joko tiukka itsekuri (pyritkö ketoosiin?) tai sitten ruokailun täydentäminen hyvällä hiilarilla.
Olet tunnesyöppö.