Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos nainen hihittää jutuillesi ja aina tervehtii nyökkäämällä? onko hän siis ihastunut?

SpeedyGonzales
18.01.2019 |

onko tämä merkki ihastumisesta kun sanot mitä tahansa vitsikästä niin alkaa hihittää

vaiolenko muuten vain niin älykäs ja hauska?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ovat ainoat ns. merkit, ei ole. Nainen vain haluaa olla mukava sinua kohtaan, ja ihan tykkää jutuistasi, ainakin silloin tällöin. Ei välttämättä yhtään mitään enempää.

Puuttuu vielä paljon: hakeutuuko itse usein sinun seuraasi ja juttusille, katseleeko sinua usein tai kauan, uskoutuuko omista asioistaan ja kyseleekö sinulta itsestäsi, hymyileekö usein seurassasi jne. Jos kyseessä on vaikka työpaikka, niin työasioista puhuminen ja sopiminen yms. ei todellakaan tarkoita ihastumista. Vain henkilökohtaisista asioista keskusteleminen, ja usein, oma-aloitteisesti, hymyillen, yms.

Vierailija
22/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Tai sitten henkilö, joka hihittää kaikelle.

Itse en voi sietöä jatkuvasti vitsiä vääntäviä.

En kyllä jaksa hihittelijöitäkään.

Ainoastaan käkättäjä menee raivostuttavuudessa edelle.

Kammottavin sivusta seurattava:

Naistennaurattajavitsiniekka ja käkättäjänainen.

Sellaiset kun sattuisivat kanssani avokonttoriin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen koskettelee hiuksiaan tavatessaan sinut, niin silloin hän on sinusta kiinnostunut.

Tekevät tuota ihan vain hermostuksissaankin.

Vierailija
24/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nykyään naiset osoittavat ihan selvästi, jos ovat ihastuneita. Jos olisi ihastunut, tietäisit sen kyllä. Hihitin minäkin nuorena äijien rasvaisillekin vitseille, koska olin hämilläni, tosiasiassa ne ällöttivät  minua, mutta ei ollut silloin tarpeeksi asennetta olla tyly.

Niin, maailmahan on muotoiltava angstisen teinitytön mutuilujen mukaan, sen sijaan että teinityttö opettelisi pärjäämään maailmassa.

Nuoret miehet käyvät koulutuksesta ja perhetaustasta riippumatta (tai joskus kävivät) armeijan ja se on aika hyvä pikakurssi sille että vastaan voi tulla ihan kaikenlaista hiihtäjää ja suurimman osan kanssa noista pärjää jos vaan haluaa. Naisilla tällaista pikakurssia ei ole ja sen valitettavasti huomaa, eikä sivareilla.

Tuskin on sattumaa että molemmat noista ryhmistä on yliedustettuna siinä porukassa joka haluaa muuttaa koko maailman oman päähänpistonsa mukaan käyttäytyväksi sen sijaan että itse sopeutuisivat edes vähän.

Tähän sitten 5 miljoonaa feministialapeukkua. 1, 2, 3...

Ihan ansaittu alapeukut. Miksi pitää sopeutua huonoon käytökseen? Setämiehen rasvainen käytös on sallittua ja sitä pitää vain sietää?

Vierailija
25/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Voi olla.

Tai sitten henkilö, joka hihittää kaikelle.

Itse en voi sietöä jatkuvasti vitsiä vääntäviä.

En kyllä jaksa hihittelijöitäkään.

Ainoastaan käkättäjä menee raivostuttavuudessa edelle.

Kammottavin sivusta seurattava:

Naistennaurattajavitsiniekka ja käkättäjänainen.

Sellaiset kun sattuisivat kanssani avokonttoriin....

Tulipa dejavu kun aikanaan talosta joku porukka istui grillillä iltaa viettämässä. Siinä porukassa oli sitten tällainen käkättäjä mukana kun koko vit*n illan sai kuunnella ikkunasta kantautuvia epäsäännöllisiä käkätyspurskauksia.

Vierailija
26/26 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen koskettelee hiuksiaan tavatessaan sinut, niin silloin hän on sinusta kiinnostunut.

tuota olen kans mietiskellyt miksi tuo yksi kaunis nainen hiplaa aina hiuksiaan kun näkee minut ja katselee silleen alakulmista nopeasti ja pian kääntää taas katseensa pois etten huomaisi hänen katsovan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi