ovatko naiset seksuaalisempia kuin miehet?
Vasen aivolohko =feminiinisyys ja seksuaalisuus. Oikea aivolohko logiikka.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sqirttaus estää ainakin naisten vieraissa käynnit
Miten niin? Sama se missä ja kenen kanssa sitä tekee!
Tiedätkö mistä puhutaan? Tyydytetty nainen ei eroa tai käy vieraissa. Yli 70% yhdysvalloissa olleista eroista jonka nainen aiheutti, johtui läheisyyden ja hyvän seksin puutteesta.
Ohis. Ei liity asiaan, mutta pakko kommentoida tähän väliin.
Nyt istu alas, kerron sulle jotain järkyttävää: Mä olen squirtannut kaksi (2) kertaa elämässäni. Ei siis olit pissaa, sillä oli kirkasta, eikä haissut oikein millekään. Eikä se myöskään tuntunut pissaamiselta. Molemmilla kerroilla sen aiheutti todella raju sormetus. Eli siis olen varma, että kyseessä oli tämä ns. squirttaamisilmiö. Nyt paljastukseen: en kummallakaan kerralla saanut orgasmia! (Siis squirttaamisen yhteydessä, myöhemmin session edetessä kylläkin. Kyllä nämä naisen vehkeet ovatkin arvaamattomat).
Kyllä ja joo. Se vaatii pitemmän ajan ja toisaalta myös jos nainen on itsetyydyttänyt laitteilla joka on aiheuttanut sen että varsinainen orgasmi on vaikeampi saada, koska toleranssi on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sqirttaus estää ainakin naisten vieraissa käynnit
Miten niin? Sama se missä ja kenen kanssa sitä tekee!
Tiedätkö mistä puhutaan? Tyydytetty nainen ei eroa tai käy vieraissa. Yli 70% yhdysvalloissa olleista eroista jonka nainen aiheutti, johtui läheisyyden ja hyvän seksin puutteesta.
Ohis. Ei liity asiaan, mutta pakko kommentoida tähän väliin.
Nyt istu alas, kerron sulle jotain järkyttävää: Mä olen squirtannut kaksi (2) kertaa elämässäni. Ei siis olit pissaa, sillä oli kirkasta, eikä haissut oikein millekään. Eikä se myöskään tuntunut pissaamiselta. Molemmilla kerroilla sen aiheutti todella raju sormetus. Eli siis olen varma, että kyseessä oli tämä ns. squirttaamisilmiö. Nyt paljastukseen: en kummallakaan kerralla saanut orgasmia! (Siis squirttaamisen yhteydessä, myöhemmin session edetessä kylläkin. Kyllä nämä naisen vehkeet ovatkin arvaamattomat).
Kyllä ja joo. Se vaatii pitemmän ajan ja toisaalta myös jos nainen on itsetyydyttänyt laitteilla joka on aiheuttanut sen että varsinainen orgasmi on vaikeampi saada, koska toleranssi on kasvanut.
Mä taas itse koin, että orgasmi jäi tavoittamatta siinä hetkessä, koska stimulaatio oli liian intensiivistä. Vaikka todella intensiivinen on välillä hyvä ja on upeaa saavutaa sellainen hetki kun tuntuu niin kovaa, ettei enää kestä enempää, mutta mulla sellainen ei voi johtaa orgasmiin, sillä liika on liikaa. Laukeamiseen tarvitaan vähän rennompi kroppa.
Parempi riidellä kunnolla ja sitten sovintoseksiä hetken lepyttelyn jälkeen.