Luokitteletko Haloo Helsingin musiikiksi?
Kommentit (38)
Onhan se musiikkia ja kaiketi ihan hyvää paitsi että en pidä siitä naislaulajasta, koska hän vaikuttaa ylimieliseltä.
Ja peba levinnyt liikaa. Ei oikein sovi tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se musiikkia ja kaiketi ihan hyvää paitsi että en pidä siitä naislaulajasta, koska hän vaikuttaa ylimieliseltä.
Tulisikohan siitä parempaa jos laulaja korvattaisiin Suvi Teräsniskalla ja itse taustaorkesteri Yöllä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisikohan siitä parempaa jos laulaja korvattaisiin Suvi Teräsniskalla ja itse taustaorkesteri Yöllä...?
Tulisi!
En ole koskaan kuullut niiden musiikkia, mutta olen jostain lehtijutusta ymmärtänyt että kyllä, nimenomaan musiikista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Laula ite paremmin, pelle
Siis onhan sillä ellillä sellainen jotenkin kehitysvammainen tapa laulaa.
Enemmän sitä kutsun musiikiksi kuin tätä keskusteluksi.
Kuten olen jo aiemmin luonnehtinut, voisi HalooElliä laulajana verrata ehkä 3 promillen humalaan juotettuun M.A Nummiseen.
Rappiin verrattuna laadukasta musaa.
Pidin joskus, mutta nykyään pakko vaihtaa radiokanavaa kun rupeaa soimaan. Laulu on raskasta huutorääkyä ja lyriikatkin naiiveja, ei pysty vapaaehtoisesti kuuntelemaan.
Kaipa se menettelisi ilman sitä raakkuvaa eukkoa.
Sitten tulee Alanis Morrisette ja tekee saman englanniksi, niin on niin hienoa ja ihanaa.
Tosi suosittu on ja sehän ap:ta harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten olen jo aiemmin luonnehtinut, voisi HalooElliä laulajana verrata ehkä 3 promillen humalaan juotettuun M.A Nummiseen.
Sillä erotuksella, että Emma on kolmessa promillessakin fiksu..
kauheeta ininää ja kähinää, en siedä naisia jotka laulavat nenä-äänellä kuin teinit muka seksikkäästi, ihan paskaa kaikki
Olen viisikymppinen nainen ja kuuntelen tosi vähän musiikkia. Haloo Helsingin "Vapaus käteen jää" on kuitenkin aivan mahtava; joskus kuuntelen sen monta kertaa peräkkäin ja laulan mukana. :-)
Ehdottaisin laulajaksi bändiin Jenni Vartiaista kun Elli lähtee soolouralle.
Miksikä luokittelet itsesi?