Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen katselee rintojani ja alavatsaani sekä vaikuttaa ihastuneelta

Vierailija
18.01.2019 |

Hän myös koskettelee paljon hiuksiaan ja huuliaan, kun keskustelemme. Välillä hän on katsonut mua päästä varpaisiin jotenkin tavallista kiinnostuneemman oloisesti, hymyillen. Olen itse hoikka/normaalipainoinen ja sopusuhtainen, enkä huomaa katseessa mitään negatiivista. Yleensä naiset eivät katsele siten. Voisiko hän tuntea seksuaalista vetoa minua kohtaan vai kuvittelenko kaiken?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostaisi niin.

T. Rakastunut

Vierailija
2/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän myös koskettelee paljon hiuksiaan ja huuliaan, kun keskustelemme. Välillä hän on katsonut mua päästä varpaisiin jotenkin tavallista kiinnostuneemman oloisesti, hymyillen. Olen itse hoikka/normaalipainoinen ja sopusuhtainen, enkä huomaa katseessa mitään negatiivista. Yleensä naiset eivät katsele siten. Voisiko hän tuntea seksuaalista vetoa minua kohtaan vai kuvittelenko kaiken?

Oletko M vai N? Jos M niin don’t hold your breath, Jos N, niin go for it!

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ton perusteella tiedä. Minäkin koskettelen hiuksiani tosi paljon ja katselen ihmisiä koska he ovat minusta mielenkiintoisia. On tullut useita naisten rintojakin katseltua vähän liian pitkään ajatuksissani. Mikään noista ei tarkoita välttämättä että olisin kiinnostunut siinä mielessä. 

Mutta ei tosiaan voi tietää, saattaahan se ollakin ihastunut.

Vierailija
4/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä

Vierailija
5/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä40+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko mies/nainen vai nimikirjaimia?

Vierailija
6/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä40+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis olen ja very much in love.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme