Lähden taas töihin tänäänä eli kahteen ruoka-apuun hakemaan ruokaa, saa nähdä mitä aarteita löytyy
Kommentit (8)
Luuletko että ihmisiä jaksaa ärsyttää tai provota nuo sinun tarinasi? Itse olen vaan iloinen, jos joku käy hakemassa ruoat hyötykäyttöön. Mikään ei ole niin viheliäistä kuin ravinnon heittäminen roskiin. Joten kiitti mäkkäri, et sä mua ainakaan jaksa ärsyttää.
kuulemma menee lohta kauheesti roskiin ruoka avussa kun sit eisaa jakaa kun joku valitti kesällä saaneensa muka vanhaa kalaa, idio-otti
-savulohisalaatti
- olutmakara 6 kpl
-mustikkapiirakka
-broilerinakkeja
- chicken green curry
- maalaispate
- jälkiruokajugurttia 6 kpl
- banaaneja
-leipää.
-nachos sipsejä
- lanttusose 1 kg
-castello juustoa 4 kpl
- tomaattiviipale 4 kg
- ahven-lohimureke 5 kg!!!!!!!!
hyi että nuo mansikkarahkat on pahoja, en tykkää muutenkaan mansikasta tai mansikkajugurteista, pakko heittää 6 purkkia vaan suoraan roskiin
Käytiin joitain kuukausia sitten miehen kanssa ruokajonossa, kun oltiin kumpikin työttömiä. Saatiin oikeastaan vaan leipää ja pullaa. Leipää ois voinut leipoa itsekin, ne päällisethän sitä maksaa. Ei siinä, kiitollisia oltiin ja kaikki tuli syötyä.:)
Miehen isä oli sitten tuossa vähän aikaa sitten käynyt parissa jonossa ja toi kaksi kassia tavaraa meille.
-6prk nötköttiä
-4prk hernekeittoa
-2pss valmisjuustopastaa
-1pss valmisbolognesea
-2kg vehnäjauhoja
-2kg sämpyläjauhoja
-4 mansikkajogurttia
Itse asiassa tuo juustopasta (lisää vesi, keitä 15min) oli hajustaan huolimatta ihan jees. Ja hernaria syötiin niin, että paistettiin sekaan jauhelihaa. Oli oikein hyvää pitkästä aikaa. Nötkötit mies saa syödä ihan keskenään ja se onkin pari kertaa tehnyt jotain nuudelinötköttijuttua..:D Jauhot alkaa kohta jopa loppua, kun leivotaan leipää niin paljon. Nyt ei siis enää meidän tarvitsisi turvautua ruokajonoon, mutta oli kilttiä miehen isältä muistaa meitä noin.:)
ensimmäistä kertaa oli tänänä heikko olo ja vähän löysä vatsa, en tiedä johtuiko ruoka avun ruoista vai liiasta habaneron käytöstä. voi olla että tuo toinen ruoka-apu jossa kävin on syypää koska ne on sellaisia luikeroita koko sakki
Vierailija kirjoitti:
Käytiin joitain kuukausia sitten miehen kanssa ruokajonossa, kun oltiin kumpikin työttömiä. Saatiin oikeastaan vaan leipää ja pullaa. Leipää ois voinut leipoa itsekin, ne päällisethän sitä maksaa. Ei siinä, kiitollisia oltiin ja kaikki tuli syötyä.:)
Miehen isä oli sitten tuossa vähän aikaa sitten käynyt parissa jonossa ja toi kaksi kassia tavaraa meille.
-6prk nötköttiä
-4prk hernekeittoa
-2pss valmisjuustopastaa
-1pss valmisbolognesea
-2kg vehnäjauhoja
-2kg sämpyläjauhoja
-4 mansikkajogurttia
Itse asiassa tuo juustopasta (lisää vesi, keitä 15min) oli hajustaan huolimatta ihan jees. Ja hernaria syötiin niin, että paistettiin sekaan jauhelihaa. Oli oikein hyvää pitkästä aikaa. Nötkötit mies saa syödä ihan keskenään ja se onkin pari kertaa tehnyt jotain nuudelinötköttijuttua..:D Jauhot alkaa kohta jopa loppua, kun leivotaan leipää niin paljon. Nyt ei siis enää meidän tarvitsisi turvautua ruokajonoon, mutta oli kilttiä miehen isältä muistaa meitä noin.:)
säälittävää,, nötköttiä en söisi missään nimessä, ehkä pahin ruoka mitä koskaan maistanut
nuo eväät olisin heittänyt roskiin, missä ihmeen Eu avussa te käytte? täällä paikallis helluntaisrknssa saa pihviä, naudanlihaam kanalihaa jäkiruokajugurttia hedelmiä leipää maitoa ja vielä usein valmisruokapaketin 4-5 kg, jos haluaa ottaa - ja vielä kertaa viikossa, nnäillä elätän toisenkin perheen lapsineen ja niillekin on liikaa
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-6prk nötköttiä
-4prk hernekeittoa
-2pss valmisjuustopastaa
-1pss valmisbolognesea
-2kg vehnäjauhoja
-2kg sämpyläjauhoja
-4 mansikkajogurttia
säälittävää,, nötköttiä en söisi missään nimessä, ehkä pahin ruoka mitä koskaan maistanut
nuo eväät olisin heittänyt roskiin, missä ihmeen Eu avussa te käytte? täällä paikallis helluntaisrknssa saa pihviä, naudanlihaam kanalihaa jäkiruokajugurttia hedelmiä leipää maitoa ja vielä usein valmisruokapaketin 4-5 kg, jos haluaa ottaa - ja vielä kertaa viikossa, nnäillä elätän toisenkin perheen lapsineen ja niillekin on liikaa
siis 3 kertaa viikossa + pari muuta ruoka apua, itse en enää jaksa mennä kuin perjantaisin
Minä sain sieltä tänään oman kokin. Lahjoittivat kun lähravintola lopetti.