Meghanilla iso vauvamaha
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota että Meghanilla on iso vauvamaha ottaen huomioon että laskettu aika on vasta huhtikuussa? Onko laakettu aika sittenkin jo aiemmin? Kaksoset?
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterin moonbump tagilla pääsee katsomaan kuvat sen feikkivatsasta.
Siellä on videota ja kuvaa siitä miten se vatsa esim. valahtaa kokonaan alas, ei siitä ole epäilystäkään ettei se ole oikeasti raskaana-
Ai nyt on jo varmaa tietoa ettei se olekaan raskaana,ei teillä päätä palele...
Ei meghanhullua tarvi teititellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin maha vaihtelee. Tosi paljon.
Mulla myös. Riippuen vuorokaudenajasta ja vatsan toiminnasta sekä ihan kuulkaa ruokailuista! Myös suolistokaasut ja turvotus vaikuttavat vatsan kokoon. Ja aivan, myös vaatetus, nimittäin siihen miten isolta maha näyttää.
Piteletkö sinäkin mahaasi koko ajan kuin se olisi koripallo joka uhkaa tippua hameen alta?
Jos mua kuvattais joka sekuntti kun poistun kämpästäni niin kyllä musta sais kuvia silittelemässä mahaani ihan niinkun Meghanistakin.
Seisotko sä töissäkin koko ajan kädet mahalla? En ole kellään lähipiirissä nähnyt tuota maanista mahan korostamista, mutta kaipa se jossain piireissä on sitten tapana.
Vierailija kirjoitti:
.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin maha vaihtelee. Tosi paljon.
Mulla myös. Riippuen vuorokaudenajasta ja vatsan toiminnasta sekä ihan kuulkaa ruokailuista! Myös suolistokaasut ja turvotus vaikuttavat vatsan kokoon. Ja aivan, myös vaatetus, nimittäin siihen miten isolta maha näyttää.
Piteletkö sinäkin mahaasi koko ajan kuin se olisi koripallo joka uhkaa tippua hameen alta?
Jos mua kuvattais joka sekuntti kun poistun kämpästäni niin kyllä musta sais kuvia silittelemässä mahaani ihan niinkun Meghanistakin.
Seisotko sä töissäkin koko ajan kädet mahalla? En ole kellään lähipiirissä nähnyt tuota maanista mahan korostamista, mutta kaipa se jossain piireissä on sitten tapana.
Sen on pakko, sillä on jo kerran tippunut se feikkivatsa-
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/hashtag/moonbump
.
Todella pelottavaa, että tuollaisia hulluja on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
....
Olisin jättänyt tämän moonbump tagin esiin tuomisen yhteen viestiin, jos ette ilmiantaisi sitä viestiä koko ajan. Spämmäilen huvikseni sitä niin kauan, että se pysyy täällä, ihan vain tiedoksi.
Tuo ei ole mikään salaisuus, tuo linkki on joka paikassa, ja on ihan naurettavaa, että täällä jotkut ruskeakieliset meghan fanit muka yrittää pimittää tuota.
Voisin lyödä vetoa keisarinleikkauksesta, Meghan vaikuttaa ahdaslantioiselta.
Vierailija kirjoitti:
....
Olisin jättänyt tämän moonbump tagin esiin tuomisen yhteen viestiin, jos ette ilmiantaisi sitä viestiä koko ajan. Spämmäilen huvikseni sitä niin kauan, että se pysyy täällä, ihan vain tiedoksi.
Tuo ei ole mikään salaisuus, tuo linkki on joka paikassa, ja on ihan naurettavaa, että täällä jotkut ruskeakieliset meghan fanit muka yrittää pimittää tuota.
Vierailija kirjoitti:
Miten raskaana oleva voi kyykistellä noin 15 sentin koroilla?
on raskaana -> käyttää 15 sentin korkoja -> kyykistelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....
Ok sä voitit. Me muut joudutaan käymään röissä ja pihalla ym. Jatka sä spämmäilyä👍
Hauskoja nää Meghanin ja Harryn kehonkielien analysoijat. ”Alfa-isä”. 😂
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/b91a41f7-9029-49b1-a21b-51dcc…
Toi pn paha kun se maha menee istuessa ja kykkiessä kasaan.
Vaihtelee mahan paikka oudosti...
Vierailija kirjoitti:
Toi pn paha kun se maha menee istuessa ja kykkiessä kasaan.
Katsokaa sitä kuvaa mustassa mekossa, jossa se feikkimaha lytistyy täysin kasaan.
Mitäköhän ne aikoo tehdä, koska hyvin todennäköisesti se lapsi ei edes ole niiden, kuningasperhe ei hyväksy adoptoituja lapsia esim. perimäjärjestykseen, eikä ne saa titteleitä.
Vierailija kirjoitti:
No jos "joutuu" odottelemaan melkein 4kymppiseksi asti ennenkuin saa ekan lapsen niin voipi olla tosi ihana se vauvamasu niin että pakko silitellä. Ja jos se vauveli on kova potkimaan siellä kohdussa niin silittely voi rauhoittaa vauvan. Itsekin muistan kun odotin esikoista niin melkein jalat pukkasi nahasta läpi ja potkiminen lakkasi kun silitteli sitä jalkaa.
Mullakin ihanimmat hetket viimeraskaudessa oli ne kun pötkähdin sängylle selälleni ja silittelin mahaa. Tunsin kuinka vauva oikein painautui aina miun kättä vasten kun siihen kohtaan tuli kova iso möykky mun silitellessä vatsaa. 🤗
Ihmettä kummaa kerrakseen kirjoitti:
Synnyttää maaliskuun alussa. Tai sitten on kaksoset. Lapsi saanut alkunsa heti kohta häiden jälkeen. Jos synnyttää ensikuussa, ollut jo raskaana ennen häitä. Tai paljon lapsivettä. Minun siskosta ei vielä tossa vaiheessa raskautta oikein edes huomannut että raskaana. Tämä mun mielipide.
Missä vaiheessa raskautta toi napa pomppaa synnyttäjällä esiin ?
Mulla ei pompannut ollenkaan. Ei edes synnytyssairaalassa.
Ei se mitään joutunut odottelemaan vaan päätti lykätä. Sehän on ollut naimisissakin, ainakin kerran. Ja mies koko ajan, myös silloin kun pokasi Harryn.
....