Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanilla iso vauvamaha

Vierailija
18.01.2019 |

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota että Meghanilla on iso vauvamaha ottaen huomioon että laskettu aika on vasta huhtikuussa? Onko laakettu aika sittenkin jo aiemmin? Kaksoset?

Kommentit (339)

Vierailija
41/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on tosi pitkä. Yleensä isojen miesten vauvatkin voi olla isoja jo syntyessään. Mulle kävi samoin, tosi pitkä ja iso mies - todella iso maha ja vauva

On muuten lukuisin tutkimuksin todistettu vääräksi tämä väittämä. Olen 152 senttiä ja 40 kiloa, mies 192 ja 100 kiloa. Lapsemme painoi 2,5 kiloa syntyessään ja oli pieni kuin ruusunnuppu myös pituudeltaan. Nyt kolmivuotiaana kasvaa pluskäyrillä. Lapsen syntymäpainoon ei vaikuta miehen pituus, vaikka usein näin luullaan.

Vierailija
42/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa, hoikka ensi synnyttäjä on yleensä tuon kokoinen vasta ihan viimeisillä viikoilla. Taitaa olla laskettu aika ihan just!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin maha vaihtelee. Tosi paljon.

Mulla myös. Riippuen vuorokaudenajasta ja vatsan toiminnasta sekä ihan kuulkaa ruokailuista! Myös suolistokaasut ja turvotus vaikuttavat vatsan kokoon. Ja aivan, myös vaatetus, nimittäin siihen miten isolta maha näyttää.

Piteletkö sinäkin mahaasi koko ajan kuin se olisi koripallo joka uhkaa tippua hameen alta?

Miksi tuo vatsan pitely tuntuu olevan monelle kauhea ongelma :D

Naurettavaa ja feikkiä huomiohuoraamista. Se myös aina alkaa kun hän bongaa kuvaajan.

Mistä tiedät milloin se alkaa?

Sen näkee lukuisilta videoilta. Ihan norminainen sytyttää silmänsä, vetää sen holier than thou -hymynsä ja tarraa palloonsa.

Onko hänestä videota kotioloissa?

Ei kun haluan verrata vatsanpitelyä kotona vs julkisissa tilaisuuksissa.

Vierailija
44/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos "joutuu" odottelemaan melkein 4kymppiseksi asti ennenkuin saa ekan lapsen niin voipi olla tosi ihana se vauvamasu niin että pakko silitellä. Ja jos se vauveli on kova potkimaan siellä kohdussa niin silittely voi rauhoittaa vauvan. Itsekin muistan kun odotin esikoista niin melkein jalat pukkasi nahasta läpi ja potkiminen lakkasi kun silitteli sitä jalkaa.

Vierailija
45/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös. Riippuen vuorokaudenajasta ja vatsan toiminnasta sekä ihan kuulkaa ruokailuista! Myös suolistokaasut ja turvotus vaikuttavat vatsan kokoon. Ja aivan, myös vaatetus, nimittäin siihen miten isolta maha näyttää.

Piteletkö sinäkin mahaasi koko ajan kuin se olisi koripallo joka uhkaa tippua hameen alta?

Miksi tuo vatsan pitely tuntuu olevan monelle kauhea ongelma :D

Naurettavaa ja feikkiä huomiohuoraamista. Se myös aina alkaa kun hän bongaa kuvaajan.

Mistä tiedät milloin se alkaa?

Sen näkee lukuisilta videoilta. Ihan norminainen sytyttää silmänsä, vetää sen holier than thou -hymynsä ja tarraa palloonsa.

Onko hänestä videota kotioloissa?

Ei kun haluan verrata vatsanpitelyä kotona vs julkisissa tilaisuuksissa.

Eiköhän se ole ihan normaali kotona. D-luokan näytteleminen on varattu siihen kun on yleisöä ja kamerat.

Vierailija
46/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos "joutuu" odottelemaan melkein 4kymppiseksi asti ennenkuin saa ekan lapsen niin voipi olla tosi ihana se vauvamasu niin että pakko silitellä. Ja jos se vauveli on kova potkimaan siellä kohdussa niin silittely voi rauhoittaa vauvan. Itsekin muistan kun odotin esikoista niin melkein jalat pukkasi nahasta läpi ja potkiminen lakkasi kun silitteli sitä jalkaa.

Kuninkaaliseen edustamiseen ei kuulu itsensä kouriminen. Ja oma valintahan se odottelu oli.

Vierailija
47/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus on alkanut hedelmällisyyshoidolla niin on hyvin mahdollista että vauvoja on useampi. Kaksoset jopa kolmoset?

Vierailija
48/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vatsanpitely on niin esittämistä!

Vierailija
49/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee synnytyspäivämäärän tai siellä on kaksoset tai koko maha on feikki.

Tää feikkimahateoria on niin ihmeellinen😅 Jos olisi feikki, niin varmaan käyttäisi ”oikean kokoista” mahaa. Ja toisekseen, mitä sitten tapahtuu feikkisynnytyksen jälkeen, mistä se lapsi tulee? Vai tuleeko sitä? Niin ja miksi feikata?

Sijaissynnyttäjä.

Minusta hön on vaan niin feikki nainen, että feikkimaha on todennäköisempi kuin oikea.

Hänellä on vain maha, raskaus ei näy missään muuten. Ja jättimahan kanssa yleensä se raskaus näkyy liikkeissäkin. Hän kykkii ja kirmailee pallonsa kanssa. Ja pitelee sitä koko ajan ihan kuin se olisi tippumassa.

Voi teitä. Yleensä yksinkertaisin selitys on se oikea, ja tässä tapauksessa vatsan muoto/koko voi hieman vaihdella syistä:

- turvotus

- vatsan tukivyö

- vauvan kääntyminen

Oikeesti, jos ois joku salaliitto, niin siinä pitäisi olla mukana niin paljon ihmisiä, että sen ylläpitäminen olisi sula mahdottomuus.

Varsinkin kun nyt jo joku "lähipiiristä" vuotaa juttuja useamman lööpin verran päivässä mutta tekoraskaus pysyiskin sitten salassa;D

Vierailija
50/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset tulossa

Vierailija
51/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vatsanpitely on niin esittämistä!

Jooga hörhöilyä. Lue niitä opuksia niin tajuat.

Vierailija
52/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme olisi motivaationa sille, että Meghan valehtelisi lasketun ajan paria-kolmea kuukautta aikaisemmaksi? Häätkin olivat jo toukokuussa, eli ihan hyvin olisivat voineet laittaa lapsen alulle jo silloin, vaikka lapsi syntyisi lähiviikkoina suht täysiaikaisena. Jos nyt joku ajattelee, että jo aiemmin naimisissa ollut Meghan vaalisi neitseellistä julkisuuskuvaansa.

Onhan näitä ollut, että ilmoitettu laskettu aika on synnyttämisrauhan vuoksi ollut parisen viikkoa todellista myöhäisempi, mutta miksi Meghan valehtelisi synnyttävänsä huhtikuun lopussa, jos olisi nyt aivan viimeisillään? Kai hän nyt ymmärtää, kuinka pelleiltä he vaikuttaisivat, jos kuudennella raskauskuukaudella syntyisi kolme-neljäkiloinen "keskonen" joka lähtisi pian syntymänsä jälkeen keskoskaapin sijaan kotiin.

Vierailija
53/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on tosi pitkä. Yleensä isojen miesten vauvatkin voi olla isoja jo syntyessään. Mulle kävi samoin, tosi pitkä ja iso mies - todella iso maha ja vauva

Höpölöpö. Naisen rakenne, pituus yms ratkaisevampi. Lasteni isä oli oikeasti iso , mitä Harry ei ole, ja maha oli pieni.

Vierailija
54/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua kuvattais joka sekuntti kun poistun kämpästäni niin kyllä musta sais kuvia silittelemässä mahaani ihan niinkun Meghanistakin.

Vierailija
55/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 - ensimmäisessä lauseesaa pitäisi olla myöhemmäksi, ei aikaisemmaksi

Vierailija
56/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua kuvattais joka sekuntti kun poistun kämpästäni niin kyllä musta sais kuvia silittelemässä mahaani ihan niinkun Meghanistakin.

Hän rakastaa huomiota. Ei kärsi siitä. Eikä tuo ole silittelyä.

Vierailija
57/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinporoistako luit, että joutui odottamaan?

Vierailija
58/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis herranjumala jos hänen piikkareissaan olis ihminen joka ei nauti huomiosta! Saati sitten että kärsisi siitä! Sehän olis painajainen. Mieti omalle kohdalle..

Vierailija
59/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis herranjumala jos hänen piikkareissaan olis ihminen joka ei nauti huomiosta! Saati sitten että kärsisi siitä! Sehän olis painajainen. Mieti omalle kohdalle..

No olishan se av-matamista kivempi kattella kärsivää kun kukoistavaa rinsessaa👸Ei sattuis niin paljon!😠

Vierailija
60/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttää maaliskuun alussa. Tai sitten on kaksoset. Lapsi saanut alkunsa heti kohta häiden jälkeen. Jos synnyttää ensikuussa, ollut jo raskaana ennen häitä. Tai paljon lapsivettä. Minun siskosta ei vielä tossa vaiheessa raskautta oikein edes huomannut että raskaana. Tämä mun mielipide.

Missä vaiheessa raskautta toi napa pomppaa synnyttäjällä esiin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan