Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa kakkaongelmassa! Mulla on tullut kuukauden päivät

Vierailija
18.01.2019 |

Kakkaa vain silloin tällöin yksi pupun papanaan verrattava kikkare. Ei vaan tule enempää ja koko ajan jotenkin ikävä olo vatsassa.

Mikä lääke tms voisi tähän auttaa, että saisin suolen toimimaan?

Juon paljon ja syön kasviksia, joten en ymmärrä mistä ongelma juontaa. ja ruokavalio ei ole muuttunut eli ei pitäis vaikuttaa ongelmaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke on hetkellisesti hyvä mutta ei kannata opettaa suolistoa siihen että se tyhjenee vain lääkkeellä. Pegorion tai Levolac, ne on tarpeeksi mietoja. Mutta jos vaiva jatkuu, mene lääkäriin.

Vierailija
2/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa Pegorionia, helppokäyttöinen ja turvallinen valmiste johon suoli ei totu. Toiminta perustuu siihen, että se sitoo nestettä paksusuoleen, joten uloste pehmenee. Se on pitkään kestäneessä ummetuksessa siinäkin mielessä hyvä valinta, ettei tarvitse yrittää pinnistää pää punaisena kivikovaa kankea ulos. Runsas nesteiden nauttiminen tärkeää käytön aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkaa vain silloin tällöin yksi pupun papanaan verrattava kikkare. Ei vaan tule enempää ja koko ajan jotenkin ikävä olo vatsassa.

Mikä lääke tms voisi tähän auttaa, että saisin suolen toimimaan?

Juon paljon ja syön kasviksia, joten en ymmärrä mistä ongelma juontaa. ja ruokavalio ei ole muuttunut eli ei pitäis vaikuttaa ongelmaan.

Mene lääkäriin. Suolessa varmaan tukos.

Vierailija
4/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Pegorionia. Jos suoli oikeasti on täynnä kuivaa ulostetta, voit ottaa sitä lasillisen saman päivän aikana vaikka kuusi kertaa, 1-2 h välein, kunnes suoli toimii. Ei vaikuta suolen toimintaan vaan neste imeytyy kuivaan ulostemassaan.

Jatkossa voit ottaa vaikka 1-2 päivässä tasapainon ylläpitämiseksi, mikä itsestä tuntuu sopivalta annokselta.

SH

Vierailija
5/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavansiemenet. Kannattaa pysyä kotosalla, voi nimittäin tulla juoksuhätä. Ne tuntuvat vievän vuoritkin suolista, mulla on muutamakin kokemus noista. Olen oppinut varomaan pellavansiemeniä sisältäviä leipiäkin.

Vierailija
6/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvisten sijaan syödä jotain ihanan rasvaista ja epäterveellistä, niin suolikin luistaa.

Vierailija
7/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi? 

Kun kärsin raudanpuutteesta minulla oli järkyttävä ummetus... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan