Kuinka yleistä on, että keski-ikäinen perheellinen mies rakastuu työpaikalla?
Onko kellään kokemuksia aiheesta? Miten yleistä on, että työpaikalla ihastutaan/rakastutaan? Perheellinen keski-ikäinen nuoreen naiseen?
Kommentit (85)
Mun työpaikalla on monta tapausta. Eikä mitään ihastumisia vaan vuosia kestäneitä suhteita. Ja ihan yleisesti tiedossa kollegoilla. Helppoa töissä on tutustua ja viettää aikaa ja illanvietot hyvä alibi (kukaan ei kollegoita edes ihmettele että tietyt lähtevät kesken illan yhdessä pois). Ja silti ehtii ajoissa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän lähes 50 vuotias mies reagoi noin 35 vuotiaaseen naiseen?
Menee sekaisin. Tiedän koska olen se nainen.
Millaisia ihmisiä nämä ovat, ketkä tuohon ryhtyy? Kilttejä taviksia? Näkyykö päällepäin?
Todella yleistä. Työpaikalla jossa on paljon tapahtumia ja juhlia, etenkin myyntialalla. Töissä ihmisestä näkee parhaat puolet. Paljon on myös yllättäviä säätöjä, ihmisistä joista ei ikinä uskoisi.
Hirvittävän yleistä, sanoisin 80%.
Kuka sitten lähtee kokeilemaan onneaan, on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ihmisiä nämä ovat, ketkä tuohon ryhtyy? Kilttejä taviksia? Näkyykö päällepäin?
Mun tietämät ei ainakaan ole niitä kaikkein empaattisimpia ja mukavimpia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät ei ainakaan ole niitä kaikkein empaattisimpia ja mukavimpia ihmisiä.
Mä sanoisin, et luonteesta ei voi sanoa suoraan mitään. Tilanne kotona ratkaisee eniten. Jos elät huonossa/laimeassa suhteessa, jossa et saa huomiota. Olet tavallaan muuttunut kotona näkymättömäksi. Ja sitten joku yhtäkkiä huomaakin sut.
Tunteita ja Ihastumisia tulee kaikille. Helposti työpaikoilla, jossa vietetään iso osa vuorokaudesta. Se miten tunteet käsittelee ja mitä tekee riippuu ihmisestä ja tämän tunnetaidoista sekä elämänkokemuksesta. Yhtäkään ihmistä ei voi sitoa aloilleen tai estää ihastumasta, tapaamasta muitakin ihmisiä kuin kumppaninsa. Loppupeleissä on jokaisen oma valinta miten elämänsä elää, kenet rinnalleen haluaa, miten muita ja erityisesti läheistään kohtelee. Omista arvoista, periaatteista, moraalista, tavoitteista.
Yllättävän moni kohtelee kaikkein huonoiten sitä omaa puolisoaan. Vaikka voisi tehdä tietoisia valintoja ja välttää joutumasta tilanteeseen, jossa molemminpuolisen ihastuksen kanssa on mahdollista lähentyä. Että vaikka oletkin ihastunut työpaikalla, käsittelet tunteesi ja teet valintoja, jotka suojelevat suhdettasi. Yksi tapa ilmaista rakkauttaan puolisolleen.
Perheelliset, perheettömät, keski-ikäiset, nuoret, miehet ja naiset ja kaikki siltä väliltä joskus rakastuu johonkuhun, ja usein työkaveriin, jota näkee usein ja jonka kanssa juttelee paljon.
Yksi suhde oli ja meni mun työpaikalla 15 vuoden aikana. Huvittavaa touhua seurata vierestä. Enimmäkseen ihan työkavereita vain olemme, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään johtanut suhteen tasolle?
Kai sinä tiedät, että joillakin on. Ei ole sen arvoista, jos on myös perhe. Aika kurja prosessi esim lapsille.
Ei perheen tarvitse tietää mitään. Pelisäännöt pitää osata.
Hyvin, hyvin yleistä.
Minun aviomieheni kertoi taannoin, että ”kaikki” esimiehet keski-iässä olivat eronneet ja uudestaan naimisissa ”sihteerinsä” kanssa.
Vuosi myöhemmin paljastui mieheni oma salasuhde. Mies oli 45 v.
Up