Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että keski-ikäinen perheellinen mies rakastuu työpaikalla?

Vierailija
17.01.2019 |

Onko kellään kokemuksia aiheesta? Miten yleistä on, että työpaikalla ihastutaan/rakastutaan? Perheellinen keski-ikäinen nuoreen naiseen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tällaisia oikeassa elämässä tapahdu

Vierailija
82/85 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/85 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin yleistä. Minäkin olen ihastunut ja vähän rakastunutkin useaankin naiseen työpaikoillani, kuten nytkin. En tosin ole ikinä ryhtynyt mihinkään asian suhteen koska kuormasta ei syödä.

Vierailija
85/85 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ihmisiä nämä ovat, ketkä tuohon ryhtyy? Kilttejä taviksia? Näkyykö päällepäin?

Mun tietämät ei ainakaan ole niitä kaikkein empaattisimpia ja mukavimpia ihmisiä.

Mä sanoisin, et luonteesta ei voi sanoa suoraan mitään. Tilanne kotona ratkaisee eniten. Jos elät huonossa/laimeassa suhteessa, jossa et saa huomiota. Olet tavallaan muuttunut kotona näkymättömäksi. Ja sitten joku yhtäkkiä huomaakin sut.

Juuri näin se menee. Jos kotona asiat ei ole kunnossa ja saat töissä positiivista huomiota ja joku jopa ihastuu, on helppo lähteä siihen mukaan. Aluksi ehkä ihan viattomastikin, nostaahan se huomio itsetuntoa ja tuo positiivista fiilistä vastakohtana kodin ehkä negatiiviseen tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi