Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että keski-ikäinen perheellinen mies rakastuu työpaikalla?

Vierailija
17.01.2019 |

Onko kellään kokemuksia aiheesta? Miten yleistä on, että työpaikalla ihastutaan/rakastutaan? Perheellinen keski-ikäinen nuoreen naiseen?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä niitä on nähty useampiakin. Osa ollut vain pientä flirttiä mutta pari vakavaa tapausta, jossa vanhat parisuhteet ovat jääneet. Olen itsekin ollut yksipuolisesti, ja toivottavasti myös niin ettei kukaan huomannut, ihastuneena n. 40-vuotiaaseen monen lapsen isään, jolla ilmeisesti on oikein hyvä parisuhde.

Vierailija
22/85 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ihastuminen piristystä arkeen niin kauan, kun se on harmitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aviossa olevat miehet ihastu

Vierailija
24/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työelämä on aivan oma maailma. Itse erosin pitkän avioliiton jälkeen pari vutta sitten kun vaimo ihastui nuorempaan pomoonsa ja mopo lähti pahasti keulimaan rouvalta. Itse olen sen jälkeen hämmästellyt miten suosittu tavallinen kunnillinen 50+ mies on työpaikalla. Olen kyllä rajoittanut suhteet aikuisiin naisiin, en tyttärien ikäisiin.

Vierailija
25/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yleistä, mutta veikkaan sen nuoren naisen harvemmin haluavan jotain rumaa, vanhaa perheenisää.

Nuo vanhat miehet nyt ihastuu vaikka aidanseipäisiin epätoivoisina, jos se aidanseiväs edes vilkaisee niiden suuntaan vahingossa.

Miksi tätä peukutetaan?

Ihan tarkoitushakuista miehen solvaamista.

Ikis asialla.

Vierailija
26/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa edes joskus että missä työpaikoissa on niin eri-ikäistä ja heterogeenista porukkaa että nuo romanssit ovat realistisia? Itse kun en koskaan ole ollut töissä joissa mikään romanssi olisi edes etäisesti ollut mahdollista.

Vierailija
27/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä. Usein lounastauoilla rakastutaan työpaikan invavessassa tai varastossa.

Vierailija
28/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on sovittu että jos joku toimistoista on tyhjillään siellä voi käydä rakastumassa.

Vierailija
29/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa mies erosi vaimostaan työpaikkaromanssin vuoksi. Myöhemmin hurmasi toisenkin naisen, jolle siitti lapsen. Ensimmäisestä ihastuksesta tuli vaimo, toisesta yh-äiti. Kyllä löytyy vaikka millaisia perheellisiä miehiä (naisia) jotka elelee töissä niin uskomatonta elämää, ettei puoliso voi kuvitellakaan.

Vierailija
30/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa edes joskus että missä työpaikoissa on niin eri-ikäistä ja heterogeenista porukkaa että nuo romanssit ovat realistisia? Itse kun en koskaan ole ollut töissä joissa mikään romanssi olisi edes etäisesti ollut mahdollista.

Kuljetusala nyt ainakin. Ja veikkaisin että mm. sairaalat/terveysasemat ovat aikalailla edustettuja myös.

Vierailija
31/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset rakastuu toisiinsa työpaikoilla. Työpaikoilla ihmiset ovat eniten omia itsejään. Deittineuvojatkin sanovat, että parasta on nähdä ihastus kesken/jälkeen työpäivän stressaantuneena, arkisena, omana itsenään. Aidoimmat ihmissuhteet syntyy juuri noissa arkisissa kuvioissa, opiskeluissa ja työpaikoilla.

Vierailija
32/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ällötys

Ai jos mies rakastuu.

Siinä taas joku kaheli kommentoi.

Vierailija
33/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
34/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee.

Vierailija
36/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvinaista.

Vierailija
37/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuinka usein se nuori nainen flirttailee varatulle vanhemmalle miehelle. Sitä nimittäin tapahtuu.

Vierailija
38/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä oli vuosia sitten eräs kutuvarasto, jossa lähes jokaisella naimisissaolevalla pikkupomolla oli nuorempi tai vähän vanhempi "pimu" työntekijöiden joukosta. Myös alemmat työntekijät touhuili ristiin rastiin, pikkujouluristeilyt oli yhtä petosten sarjaa... 

Vierailija
39/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kuinka usein se nuori nainen flirttailee varatulle vanhemmalle miehelle. Sitä nimittäin tapahtuu.

Niinpä.....

Vierailija
40/85 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ja ihastuminen on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi