Kuinka yleistä on, että keski-ikäinen perheellinen mies rakastuu työpaikalla?
Onko kellään kokemuksia aiheesta? Miten yleistä on, että työpaikalla ihastutaan/rakastutaan? Perheellinen keski-ikäinen nuoreen naiseen?
Kommentit (85)
Tuohan ihastuminen piristystä arkeen niin kauan, kun se on harmitonta.
Tuo työelämä on aivan oma maailma. Itse erosin pitkän avioliiton jälkeen pari vutta sitten kun vaimo ihastui nuorempaan pomoonsa ja mopo lähti pahasti keulimaan rouvalta. Itse olen sen jälkeen hämmästellyt miten suosittu tavallinen kunnillinen 50+ mies on työpaikalla. Olen kyllä rajoittanut suhteet aikuisiin naisiin, en tyttärien ikäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika yleistä, mutta veikkaan sen nuoren naisen harvemmin haluavan jotain rumaa, vanhaa perheenisää.
Nuo vanhat miehet nyt ihastuu vaikka aidanseipäisiin epätoivoisina, jos se aidanseiväs edes vilkaisee niiden suuntaan vahingossa.
Miksi tätä peukutetaan?
Ihan tarkoitushakuista miehen solvaamista.
Ikis asialla.
Kertokaa edes joskus että missä työpaikoissa on niin eri-ikäistä ja heterogeenista porukkaa että nuo romanssit ovat realistisia? Itse kun en koskaan ole ollut töissä joissa mikään romanssi olisi edes etäisesti ollut mahdollista.
Hyvin yleistä. Usein lounastauoilla rakastutaan työpaikan invavessassa tai varastossa.
Meidän työpaikalla on sovittu että jos joku toimistoista on tyhjillään siellä voi käydä rakastumassa.
Tiedän tapauksen, jossa mies erosi vaimostaan työpaikkaromanssin vuoksi. Myöhemmin hurmasi toisenkin naisen, jolle siitti lapsen. Ensimmäisestä ihastuksesta tuli vaimo, toisesta yh-äiti. Kyllä löytyy vaikka millaisia perheellisiä miehiä (naisia) jotka elelee töissä niin uskomatonta elämää, ettei puoliso voi kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa edes joskus että missä työpaikoissa on niin eri-ikäistä ja heterogeenista porukkaa että nuo romanssit ovat realistisia? Itse kun en koskaan ole ollut töissä joissa mikään romanssi olisi edes etäisesti ollut mahdollista.
Kuljetusala nyt ainakin. Ja veikkaisin että mm. sairaalat/terveysasemat ovat aikalailla edustettuja myös.
Kyllä ihmiset rakastuu toisiinsa työpaikoilla. Työpaikoilla ihmiset ovat eniten omia itsejään. Deittineuvojatkin sanovat, että parasta on nähdä ihastus kesken/jälkeen työpäivän stressaantuneena, arkisena, omana itsenään. Aidoimmat ihmissuhteet syntyy juuri noissa arkisissa kuvioissa, opiskeluissa ja työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällötys
Ai jos mies rakastuu.
Siinä taas joku kaheli kommentoi.
Entä kuinka usein se nuori nainen flirttailee varatulle vanhemmalle miehelle. Sitä nimittäin tapahtuu.
Hyvinkäällä oli vuosia sitten eräs kutuvarasto, jossa lähes jokaisella naimisissaolevalla pikkupomolla oli nuorempi tai vähän vanhempi "pimu" työntekijöiden joukosta. Myös alemmat työntekijät touhuili ristiin rastiin, pikkujouluristeilyt oli yhtä petosten sarjaa...
Vierailija kirjoitti:
Entä kuinka usein se nuori nainen flirttailee varatulle vanhemmalle miehelle. Sitä nimittäin tapahtuu.
Niinpä.....
Flirtti ja ihastuminen on ihanaa.
Joo, kyllä niitä on nähty useampiakin. Osa ollut vain pientä flirttiä mutta pari vakavaa tapausta, jossa vanhat parisuhteet ovat jääneet. Olen itsekin ollut yksipuolisesti, ja toivottavasti myös niin ettei kukaan huomannut, ihastuneena n. 40-vuotiaaseen monen lapsen isään, jolla ilmeisesti on oikein hyvä parisuhde.