Mitä mieltä olet vasenkätisyydestä?
Kommentit (64)
Miten voin eheyttää vaimoni oikeakätiseksi?
Hyväksyn toki. Aivan kuten hyväksyn kehitysvammmaiset, romanit, ulkomaalaiset jne. niin hyväksyn myös vasenkätiset.
Toki. En ole mikään muinaisjäännös. Kun äitini kävi koulua vuonna 60-luvulla, monet olivat vielä todella naiiiveja ja luulivat tämän olevan vamma.
Se on perverssiyttä, jota ei pidä hyväksyä eikä normalisoida! Kaikki vasurit pitää eheyttää oikeakätisiksi!
Vasemman käden voi sitoa ja muutamassa vuodessa henkilö oppii tekemään kaiken oikealla.
Kannatan pakkosterilisointia vasenkätisille.
Onhan se erikoista. Jonkinlainen geenivirhe ilmeisesti.
Vasenkätisyys on aika eri asia kuin homous. Turha alkaa muka vitsikkäänä rinnastaa niitä asioita.
"tehty vasemmalla kädellä" sanonta kertoo kaiken tarpeellisen
Jostain varhaisesta traumasta se vaan johtuu. Vanhempien pitää tsempata enemmän niin ei tarvi lapsen kärsiä koko ikäänsä tästä poikkeavuudesta.
kun ihminen syö vasemmalla kädellä, saatana syö hänen kanssaan.
Synnynnäinen ominaisuus. Minulla on kaksi läheistä jotka ovat vasenkätisiä. Vasenkätiset ovat yleensä normaaleja lahjakkaampia älyllisesti.
Meill 4 viidestä lapsesta vasenkätisiä🤔
Pitäisikö siitä olla jotain mieltä? olen sitä mieltä, että kysymys hyväksynnästä on vailla mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Meill 4 viidestä lapsesta vasenkätisiä🤔
Onko teillä vanhemmissa tai isovanhemmissa vasenkätisiä?
Mun ainoa lapseni on vasuri ja mummonsa on. Tätähän ei ole todistettu, että olisi perinnöllistä, mutta mitä enemmän kyselen, sitä varmempi perinnöllisyydestä olen.
Onko teillä kaikki lapset täysvasureita, vai tekevätkö jotain oikealla?
Äitini pakoitettiin koulussa aikanaan oikeakätiseksi :(
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö vasenkätisyyden?
Vuoden dumb-award ap:lle😂
Ylpeä vasuri kirjoitti:
Tätä mieltä.
Nyt on ihan pakko kysyä että eikö häiritse se kun lapset tuijottaa ja osoittaa sormella kun näkee sinut kirjoittavan vasurilla muiden nähden?
Kai siitä voi jotenkin parantua?