Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten ihmeessä saatte esim. kuukauden sairaslomaa?

Vierailija
17.01.2019 |

Minä olen käynyt useita kertoja lääkärissä korkean verenpaineen, korkean pulssin, unettomuuden ja masennusoireiden takia mutta en saa sairaslomaa kuin muutaman päivän.

Olen ihan poikki enkä jaksa hoitaa työtäni, itken melkein koko ajan. Sanoin lääkärille että en ole työkunnossa niin sain 4 päivää sairaslomaa. Muilla kerroilla en ollenkaan.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlihastulehdus. Murtunut jalka.

Vierailija
2/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne lääkäriin mennään uudestaan sitten kun se lyhyt loma loppuu. Ei sitä heti kirjoiteta viikkotolkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on "poikki" ei oikeuta sairauslomaan. Väsymys ei ole sairaus. 

Vierailija
4/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun multa leikattiin välilevy.

Vierailija
5/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on murtunut käsi, sain pitkän sairausloman.

Mulla on myös ms-tauti, kun se pahenee, saan aina pitkän sairausloman.

Uupumuksesta voi saada pitkän sairausloman mutta kannattaa huomioida että se ei oikeuta palkalliseen sairauslomaan, vain palkattomaan.

Vierailija
6/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun masennus diagnosoitiin ja samassa rytäkässä piti hoitaa oikein riitaisa ero enkä kyennyt toimimaan siinä tilassa niin sain kuukauden sairaslomaa ja saikkupaperissa luki selityksenä sopeutumishäiriö.

Vierailija
7/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 3 viikkoa sairaslomaa, kun samaan aikaan paljastui miehen pettämiset ja tuli avioero ja että lisäksi  minut irtisanotaan vakityöstä eli minusta tuli työtön kolmen pienen lapsen yksinhuoltaja. Työterveyslääkäri kirjoitti saikun.

Vierailija
8/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, saan unta enintään kolme tuntia yössä vaikka kuinka väsyttäisi, verenpaine 185 /115, ja jonkin testin mukaan myös masentunut, lisäksi sydän hakkaa niin että välillä tuntuu että se tulee ulos rinnasta. Lääkärin luona itkin melkein koko ajan.

Töitä teen yksin, asiakaspalvelua, en tunne olevani siinä kunnossa että pystyn työni hyvin hoitamaan kun en kunnolla jaksa sängystä nousta.

Vierailija
9/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin työpaikalle 3 viikkoa kakat housussa .Sain kuukauden sairaslomaa. Eläkkeelle pääsymahdollisuus on aika vahva.

Vierailija
10/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla vuosilomat. Kysy palkatonta?

Vierailija
11/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen lisämunuaisperäinen verenpainekriisi, joka vaati useamman sairaalapäivän.

Vierailija
12/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, saan unta enintään kolme tuntia yössä vaikka kuinka väsyttäisi, verenpaine 185 /115, ja jonkin testin mukaan myös masentunut, lisäksi sydän hakkaa niin että välillä tuntuu että se tulee ulos rinnasta. Lääkärin luona itkin melkein koko ajan.

Töitä teen yksin, asiakaspalvelua, en tunne olevani siinä kunnossa että pystyn työni hyvin hoitamaan kun en kunnolla jaksa sängystä nousta.

Eikö lääkäri määrännyt mitään verikokeita? Itsellä vastaavan kaltaisia oireita, löytyi vakava raudanpuute. Elimistön rautavarastot oli ihan tyhjät.

Vierailija
13/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaularangan prolapsi, viis kk. Olisin mieluummin ollut terveenä töissä.

Vierailija
14/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi murtui pirstaleiseksi 2 kohtaa (työtapaturma). 2 kk töistä + kk saikkua työttömänä.

Vierailija
15/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla vuosilomat. Kysy palkatonta?

On on mutta niitä ei ole mahdollista pitää kun ei ole ketään joka minua tuuraa niin en saa edes palkatonta vapaata. Lääkärin todistuksella voin olla pois. Ja toisaalta, miksi käyttää vuosilomat tai palkaton vapaa siihen mihin kuuluisi saada sairaslomaa?

Vierailija
16/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoistosta saa neljä viikkoa, olkapääleikkauksesta samoin. Mutta niistä onkin sitten kipeänä ja pitää voimistella ja kuntouttaa vielä kauan.

Keisarinleikkauksestakin sain saikkua.

Nuku työpaikalla, kävele päin seiniä ja puhu sekavia, jos oikeasti olet ihan piipussa, se käy luonnostaan. Työantajan nähden vielä parempi, hän ohjaa sinut lääkärille sitten.

Vierailija
17/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume

Vierailija
18/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkäri määrännyt mitään verikokeita? Itsellä vastaavan kaltaisia oireita, löytyi vakava raudanpuute. Elimistön rautavarastot oli ihan tyhjät.

On otettu verikokeita ja ne oli kunnossa.

Vierailija
19/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meet uudelleen ku edellinen saikku loppuu. Itse sain sillä että olin laihtunut tosi paljon (paino alle 40 kg) ja aloin itkemään lääkärin kysyessä miten menee. Muistaakseen 3 viikon pätkissä meni koko saikku (yli vuosi). Masennus oli diagnoosina.

Vierailija
20/79 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Sairasloma 6 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi