Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin 3 viikkoa sitten tropiikkiin -velaksi...

Vierailija
17.01.2019 |

Lentoliput ostin visalla jo syksyllä, makselen sitä pois pikkuhiljaa.
Täällä olen elänyt master-cardilla.
Rahaa on mennyt n 800€ /vko: ruoka, auto ha asuminen.
Kun tulen viikon kuluttua Suomeen, menen töihin jossa netto on 2600€. Pakolliset kulut kk 600€.
Olen nauttinut aivan täysillä, nytkin otan aurinkoa terassilla. Enkä ole pätkääkään huolissani että lähdin reissuun luottokortilla.
Siksihän ne kortit ja lainat ja muut on olemassa, että millä toteutetaan omia haaveita tai pieniä ylellisyyksistä.
Kun luen suomen masentavasti uutisista ja ilmoista, niin totean vaan että tämä oli todellakin oikea reissu ja oikeaan aikaan!
En olisi jaksanut talvea läpi ilman tätä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 800 e viikkoa kohti on tosi paljon.

Vierailija
22/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, toivonpa että duuni peruuntuu tai tapahtuu jotain muuta, esim. potkut koeaikana. Sittenpä tuo ap on leipäjonossa kiekumassa VELAN oton ihanuutta. >D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, toivonpa että duuni peruuntuu tai tapahtuu jotain muuta, esim. potkut koeaikana. Sittenpä tuo ap on leipäjonossa kiekumassa VELAN oton ihanuutta. >D

Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä. Minä taas toivotan ap'lle mukavaa lomaa. Itsekin olin juuri 2 vkoa kaukana täältä ihanassa lämmössä ja olisin mielelläni vieläkin.

Vierailija
24/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne lasten hankintaan kannatakaan lähteä.

Vierailija
25/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tylsä loma jos tarvitsee viettää aikaa av palstalla.

Vierailija
26/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain pelkuri maksaa velkansa-Mao Tsudum 1438

eläköön, Mao Tsudum!

Vierailija
27/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, hyvä että ap: lla on noin hyvä luotto tulevaisuuteen. Että ei mikään yllättävä iso kodinkone/auto tms remontti sotke sitten raha-asioita. Itse olen niin tunnollinen ja säntillinen (valitettavasti), etten kykenisi nauttimaan reissusta, joka tulisi maksettavaksi vasta jälkikäteen. Vaikka vakiduunissa olenkin. Mun tuurilla reissusta palatessa hajoais ’kaikki’ : auto, jääkaappi, pakastin, pesukone, putket pamahtais jnejne :)

Eli en uskalla luottaa maksukykyyn jälkikäteen.

Vierailija
28/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biksulortt.oilu kuuluu halpaan tropiikkiin, ei arvokkaaseen lumiseen Lappiin.

Vierailija
29/29 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä. Minä taas toivotan ap'lle mukavaa lomaa. Itsekin olin juuri 2 vkoa kaukana täältä ihanassa lämmössä ja olisin mielelläni vieläkin.

Ai miksi muka olisin kateellinen? Voisin kuule heti tehdä saman mutta SÄÄSTÖILLÄNI, en velaksi. En vaan tiedä mitään tylsempää kuin maata jossain altaalla ihoani vanhentamassa ja rypistyttämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi