Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko joku on hakenut Hive Helsinki -koodarikouluun?

Vierailija
17.01.2019 |

Miten meni online-testi? Pääsitkö jatkoon? Miten meinaat rahoittaa mahdolliset opintosi? Minkä ikäinen ja mitä sukupuolta olet?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni online-testi? Pääsitkö jatkoon? Miten meinaat rahoittaa mahdolliset opintosi? Minkä ikäinen ja mitä sukupuolta olet?

on

Milloin päätetään, ketkä 300 pääsee jatkoon

Mitä? jos hakijoita on tuhat , jotka läpäisi verkkopelin ?

Mk

Vierailija
2/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tehdä niitä testejä, mutta huomasin olevani älyllisesti kehitysvammainen.

Veikkaan että jokainen muu palstalainen on ihan suvereeni niissä testeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan toisenlainen käsitys logiikasta, kuin mitä noissa testeissä pitäisi olla.

Vierailija
4/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan toisenlainen käsitys logiikasta, kuin mitä noissa testeissä pitäisi olla.

Onko sinulla lähettää noita testejä tänne?

Vierailija
5/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen yli 30v niin en voi ikäni takia hakeutua sinne.

Vierailija
6/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut mitä siinä ekassa testissä piti tehdä siis valot villkkuu? pitääkö niitä klikata?? Yritin klikkailla mutta en tajua ollenkaan XD en taida olla tarpeeksi älykäs koko koodaukseen harmi

Vierailija
7/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä sivuilla mainittu mitään 30v ikärajasta, mitä nyt nopeasti katsoin?

Vierailija
8/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä sivuilla mainittu mitään 30v ikärajasta, mitä nyt nopeasti katsoin?

Lainaanpa itseäni, ikäraja on poistettu! :) https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/pyyntoihimme…

Vierailija
9/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koe sinne on?

Vierailija
10/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaanpa itseäni, ikäraja on poistettu! :) https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/pyyntoihimme…

Siinä voi käydä myös niin että muodollinen vaatimus on poissa mutta kaikki yli 30-vuotiaat hakijat hylätään automaattisesti.

Vierailija
11/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja huomasin että olen todella tyhmä :D Eka osio onnistui suht hyvin (piti muistaa mitkä laatikot vilkkuivat ja napsauttaa niitä, järjestyksellä ei väliä), mutta seuraavan osion koodaukset.. huhhuh. En ole näköjään älyllisesti lahjakas :D

Vierailija
12/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin asti pääsitte ensimmäisessä osiossa? 

ja oliko sen tarkoitus olla vain pelkkä harjoitus vai?

t. ei nimittäin hyvin mennyt :D

Vierailija
13/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodarikoulua ei lasketa Suomessa virallosesti opiskeluksi. Koodarikoulua käyvä ei saa opintotukea eikä sitä hyväksilueta aktiivisuus mallissa.

Vierailija
14/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Helsingin yliopiston tietojenkäsittelylaitoksen perus+jatkokurssia netissä, 10 op Javan perusteita.

Mukaan ehtii ja pääsee kun vaan rekisteröityy (Mooc 2019).

En tiedä helpottaako työllistymistä, mutta teen kun kiinnostaa ja piilotyötön tarvii älyllisesti haastavaa ajanvietettä.

Vierailija
15/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodarikoulua ei lasketa Suomessa virallosesti opiskeluksi. Koodarikoulua käyvä ei saa opintotukea eikä sitä hyväksilueta aktiivisuus mallissa.

Täähän on vain hyvä asia. Voi huoletta nostaa työttömyystuet (eli parhaassa tapauksessa jopa ansiosidonnaiset) ja opiskella sen turvin ilman että tarvitsee ilmoittaa opinnoista kenellekään. Jos tulee "työtarjouksia" niin hakee kiltisti osoitettua paikkaa, mutta juuri ja juuri niin huonosti ettei saa sitä paikkaa.

Eikä mua kiinnosta mikään aktiivisuusvelvoite tippaakaan. Opintotuki on muutama hassu satanen kun taas ansiosidonnainen on vajaa pari tonnia.

Vierailija
16/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi käydä myös niin että muodollinen vaatimus on poissa mutta kaikki yli 30-vuotiaat hakijat hylätään automaattisesti.

En jaksa uskoa. Onpa kiva juttu, että ikäraja on poistettu! Täytyy varmaan hakea :)

Vierailija
17/34 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa!! Tämä tyttö lähtee sitä online-testiä tutkimaan. Olen siis toi aikaisempi kommentoija :)

Vierailija
18/34 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Ekassa pääsin tasolle 7, tokassa jumahdin tasolle 10.. Uuugh : D

Käykääpä testaamassa, kanssamammat, vaikkette olisi kiinnostuneitakaan koko koodarikoulusta! Testien jälkeen sieltä voi valita vaihtoehdon "tein vain uteliaisuuttani", niin se hakuprosessin mahdollinen eteneminen jää siihen ja paikat menee aidosti kiinnostuneille :)

Vierailija
19/34 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii jonkun rekisteröinnin? Ei nappaa.

Vierailija
20/34 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v, eli vaan pari vuotta "liian vanha" siitä mikä ikäraja oli kun se oli, mutta en hakisi siltikään vaikka se nyt olisi mahdollista. Se asenne on kuitenkin siellä taustalla varmasti  ja  näkyy suhtautumisessa "vanhempiin" opiskelijoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi