Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä isoissa roikkukorvakoruissa kiehtoo?

Vierailija
17.01.2019 |

Minusta aika kammottavia, televisiossa näkee tällä hetkellä monilla naisilla noita.
Livenä ei onneksi niinkään.
Nytkin on televisiossa jollain isot keltaiset ankkurit korvissa, joku marimekko, sukkahousut ja piikkikorkkarit päällä... huhhu.

Luulisi että kaulahuivikin ottaisi tollasiin hilavitkuttimiin ikävästi kiinni. Itse ainakin käytän kaulahuivia talvella.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja huomaamattomat ovat pienisieluisille ja huomaamattomille hiirulaisille, jotka pelkäävät koko ajan mitä muut ajattelevat (no, eivät ajattele mitään, koska eivät edes huomaa sinua) tai pelkäävät näyttävänsä hutsulta, mikä olisi ihan hirveän kauhean kamalaa siis niinku (tirsk, muut tietävät kyllä ihan yhdellä vilkaisulla, että olet hutsu vain toiveunissasi, sillä jotta voisi ylipäänsä olla hutsu, pitäisi olla edes jonkinlaista vientiä, ja sulla sitä ei ole).

Isot, kilisevät kalisevat ja tahdissa heiluvat korvikset ovat näyttäville, aktiivisille, sielukkaille tyypeille.

Tämä on Virallinen Totuus ilman ilkeyden häivääkään.

Vierailija
102/105 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot roikkuvat korvikset kuuluvat omaan, muuten hyvin tylsään tyyliini. Ilman korviksia olo on vähän kuin nälkä ilman ruokaa.

Hyvä että porukka pukee itsensä sellaisiin koruihin joissa viihtyy. Omaksi ilokseen tai vaikka vietelläkseen jonkun. Eipähän ennen tätä ketjua ole käynyt mielessä tämäkään vaihtoehto. Keh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä käyttäisin pieniä korviksia niin ne ei näy. Mulla on pitkä ja paksu tukka.

Vierailija
105/105 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot korvarenkaat näyttää niin horahtavalta, karmeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi