Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä isoissa roikkukorvakoruissa kiehtoo?

Vierailija
17.01.2019 |

Minusta aika kammottavia, televisiossa näkee tällä hetkellä monilla naisilla noita.
Livenä ei onneksi niinkään.
Nytkin on televisiossa jollain isot keltaiset ankkurit korvissa, joku marimekko, sukkahousut ja piikkikorkkarit päällä... huhhu.

Luulisi että kaulahuivikin ottaisi tollasiin hilavitkuttimiin ikävästi kiinni. Itse ainakin käytän kaulahuivia talvella.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ap:tä on satuttanu ku se noin ottaa itteensä toisten koruvalinnoista?

Aika monikin, miten se tähän liittyy.

ap

Vierailija
42/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa näyttää joulukuusilta ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa näyttää joulukuusilta ympäri vuoden.

Mieluummin se ku haukkua tuntemattomien ulkonäköä 

Vierailija
44/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne on kauniita. Tykkään itse käyttää simppeleitä vaatteita ja vähän erikoisempia korvakoruja. En jaksa pahoittaa mieltäni myöskään toisten vaatevalinnoista vaikka ne ei omaa silmää miellyttäisikään, nämä on makuasioita kuitenkin eikä tarvi kaikkien tykätä samoista asioista. 

Sama juttu, tykkään laittaa näyttävät, isot korut silloin, kun pukeudun muuten simppelisti. Esim. yksinkertainen pikkumusta asu ilman ihmeempiä hömpseleitä, kirkkaan punaista huulipunaa ja isot korvikset. Yleensä ohuet renkaat, joskus roikkuvat helmet tai mukatimantit. Vola!

Vierailija
45/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyseessä voi olla ainakaan se, että isoja korviksia käyttävät tykkäävät niiden ulkonäöstä. Kyllä siinä joku muu juttu on oltava taustalla.

Rumia ne on. :D

Joo, näinhän se on, että just sun mielipide on se oikea mielipide, ja muut ovat väärässä. Jos joku käyttää jotain sun mielestä rumaa juttua – eiku anteeksi, tarkoitukseni oli sanoa pelkästään RUMAA juttua – niin varmasti he sitten haluavat näyttää rumalta. Eli syynä on se, että he haluavat näyttää rumalta, ja ehkä myös typerältä. No ni, eikö tunnu nyt hyvältä, että tämä selvisi!

Älä nyt raukkapieni provosoidu! Ole juuri sen näköinen kuin olet, ketään ei kiinnosta. :)

Jos toisten ulkonäkö ei kiinnosta sua, miksi teet avauksen avauksen, jonka tarkoituksena on haukkua jonkun ulkonäköä?

Kai näitä asioita saa silti miettiä ja ilmaista oman mielipiteensä ilman että uniikit lumihiutaleet loukkaantuu? :D Näyttäkää niin mauttomilta ja rumilta kuin vain ikinä haluatte, ei ole minulta pois.

Eri

Mikä tää uniikki lumihiutale nyt oli, mistä se tuli? Mä en ymmärrä tuota, että jos ilmaisee jonkin mielipiteen, niin heti otetaan argumentiksi uniikki lumihiutale ja ulkonäkö (josta et oikeasti voi sanoa mitään, koska ethän tiedä, miltä näytän).

Joo, totta kai saa pohtia, mutta onko pakko haukkua ulkonäköä (pitääkö mun nyt kirjoittaa tähän, että avaus ei koskettanut mua henkilökohtaisesti eikä siinä haukuttu mun ulkonäköä)? Sitäkin mietin, mitä erityistä pohtimista siinä on, että joku tykkääkin punaisesta, vaikka minun lempivärini on sininen – koska sehän näissä ulkonäkövalinnoissa on takana: ihminen pukee sellaiset korvakorut, joista tykkää. Esim. minä en yleensä korvakoruja käytä, valinta sekin.

Sulla nyt selvästi menee aikalailla ihon alle asia, jolla ei muka ole mitään väliä. :D ja osoitatko, missä kohtaa ketään on haukuttu?

Suomea taitamaton ei ole vielä oppinut sanoja Juntti, ruma, jne? Noh, pikkuhiljaa opettelemaan :)

Edelleen, ketä on haukuttu ja missä? Nuo on vain mielipiteitä. Jos et kestä erilaisia mielipiteitä, niin netti kiinni ja pysy pois ihmisten parista. ":)"

Jos kohdallasi ei ole kyse kehitysvammasta, niin varmaan opit pikkuhiljaa mielipiteen ja haukkumisen eron. Voi tosin kohdallasi kestää kauan, sillä jo 6 vuotias lapsi yleensä ymmärtää tämän eron.

Vierailija
46/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harmittaa se, että joku saa houmiota miehiltä korviksillaan, niin se ei ole homma eikä mikään laittaa itsekin reijät korviin, ja hommata sellaiset korvikset mitä on nähnyt jollain sellaiselle naisella, jonka takia nyt on itselle tullut huono itsetunto ja alemmuuskompleksi. Ja jos ei uskalla laittaa reikiä, niin voi laittaa feikkikorvikset!  Tosiasiahan kuitenkin on se, että vain juntit, sisältä rumat ja naurettavat ihmiset aloittelevat ketjuja toisten ulkonäkö haukkumisen aiheena. ;)

Sellainen joka on sinut itsensä kanssa, ei edes huomaa mitään negatiivista jossain korviksissa, mitä JOKU TOINEN käyttää :D

Juu ei harmita. Miten miehet tähän liittyy?

Kyllä niillä saa huomiota ihan molemmilta sukupuolilta, kuten voit alotuksestani huomata, (en oo m).

Menikö tunteisiin?

ap

Vierailija
47/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyseessä voi olla ainakaan se, että isoja korviksia käyttävät tykkäävät niiden ulkonäöstä. Kyllä siinä joku muu juttu on oltava taustalla.

Rumia ne on. :D

Joo, näinhän se on, että just sun mielipide on se oikea mielipide, ja muut ovat väärässä. Jos joku käyttää jotain sun mielestä rumaa juttua – eiku anteeksi, tarkoitukseni oli sanoa pelkästään RUMAA juttua – niin varmasti he sitten haluavat näyttää rumalta. Eli syynä on se, että he haluavat näyttää rumalta, ja ehkä myös typerältä. No ni, eikö tunnu nyt hyvältä, että tämä selvisi!

Älä nyt raukkapieni provosoidu! Ole juuri sen näköinen kuin olet, ketään ei kiinnosta. :)

Jos toisten ulkonäkö ei kiinnosta sua, miksi teet avauksen avauksen, jonka tarkoituksena on haukkua jonkun ulkonäköä?

Ei ollut minun kommentti se kenelle vastasi, mutta mikäs sinua alotuksessa noin risoo?

Roikkukorvikset on typeriä ja epäkäytännöllisiä, tämä on minun ja nähtävästi monen muunkin mielipide, turha sen takia on seinille hyppiä. Ei täällä kenenkään ulkonäköä haukuta, vaan ROIKKUKORVIKSIA. 

ap

Vierailija
48/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos harmittaa se, että joku saa houmiota miehiltä korviksillaan,

---

Miksi joillekin on elämän suurin asia, että saa miehiltä huomiota? Ukot on ällöttäviä suurin osa.

Pikkuvaimot luuli, että aloitus syntyi kateudesta ja munanpuutteesta, yksinkertaisia kun ovat.

ap

Vierailija
49/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tosissas noin surkee itsetunto että pitää yrittää lytätä toiset maahan ilman syytä?

Vierailija
50/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne ovat kauniit. En voi käyttää niitä töissä, joten aina kun mahdollista, niin laitan näyttävät korut. Mielestäni pienet korut ovat tylsiä, mutta ilman mitään koruja tunnen itseni alastomaksi, joten töissä pidän sitten pienempiä koruja. Saan aina kehuja isoista korviksistani, myös miehiltä.

Miksette saaneet itkupotkuraivareita tästä kommentista, te samat jotka saitte itkupotkuraivarin aloituksesta. Outoa. Eikö tässäkin "haukuta ulkonäköä" minipään logiikalla.

Vierailija
51/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tosissas noin surkee itsetunto että pitää yrittää lytätä toiset maahan ilman syytä?

Missä on lytätty ja kuka lyttäsi?

Vierailija
52/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot korvakorut tuntuvat kivoilta heilahdellessaan, niiden pitää mun mielestä olla aika painavat. Se tunne on mukava.

Vierailija
53/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te kiukuttelee täällä? Eikös se ole ihan makuasia, toiset tykkää, toiset ei.

Mun mielestä jättikokoiset renkaat on vähän wt, mutta muuten tykkään isoista näyttävistä korviksista juhlapukeutumisessa.

Vierailija
54/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot korvakorut tuntuvat kivoilta heilahdellessaan, niiden pitää mun mielestä olla aika painavat. Se tunne on mukava.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Onhan täällä näköjään älykkäitäkin ihmisiä, jotka on päässeet teini-iän kipuilun yli ja suhtautuvat asioihin muutenkin kuin narsistisesti loukkaantumalla, kun siihen ei ole edes syytä.

ap

Vierailija
55/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te kiukuttelee täällä? Eikös se ole ihan makuasia, toiset tykkää, toiset ei.

Mun mielestä jättikokoiset renkaat on vähän wt, mutta muuten tykkään isoista näyttävistä korviksista juhlapukeutumisessa.

Mitä mieltä olet sellaisista arkena? 

ap

Vierailija
56/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet isot korvikset ovat kauniita. Itse en oikein käsitä sellaisia pieniä nappeja ja niiden käyttäjiä. Eihän kukaan niitä edes näe, ellei sitten tuijota suoraan sitä korvaa.

Roikkuvat korvikset myös vaikuttavat kasvojen mittasuhteisiin. Usein ne saavat vähän pyöreät kasvonpiirteet näyttämään kapeammilta.

Vähän juhlavammat korvikset toimivat asusteena ja saattavat saada yksinkertaisen asun tuntumaan vähemmän arkiselta.

Käytän myös paljon kaulahuiveja, eikä tuo kuvailemasi ongelma ole kovin yleinen.

Vierailija
57/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhytkaulasilla ne kaikenlisäksi makaavat harteilla..

Vierailija
58/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään isoista roikkukorvakoruista. Enpä olisi arvannut, että jota kuta korvakoruni kiinnostavat niin että ihan käyttää aikaansa keskustelun tekemiseen. :D

Käytän niistä koska tykkään. Lisäksi bonuksena annan sinulle, AP, puheenaiheita ja mietittävää. win-win

Vierailija
59/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään isoista roikkukorvakoruista. Enpä olisi arvannut, että jota kuta korvakoruni kiinnostavat niin että ihan käyttää aikaansa keskustelun tekemiseen. :D

Käytän niistä koska tykkään. Lisäksi bonuksena annan sinulle, AP, puheenaiheita ja mietittävää. win-win

Kiitos. :)

Kyllä tämä(kin) jonninjoutava aihe on varmasti kiinnostanut ihmisiä jo tuhansia vuosia sittenkin. Onhan niitä ollut muinaisista ajoista asti.

ap

Vierailija
60/105 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta monet isot korvikset ovat kauniita. Itse en oikein käsitä sellaisia pieniä nappeja ja niiden käyttäjiä. Eihän kukaan niitä edes näe, ellei sitten tuijota suoraan sitä korvaa.

Roikkuvat korvikset myös vaikuttavat kasvojen mittasuhteisiin. Usein ne saavat vähän pyöreät kasvonpiirteet näyttämään kapeammilta.

Vähän juhlavammat korvikset toimivat asusteena ja saattavat saada yksinkertaisen asun tuntumaan vähemmän arkiselta.

Käytän myös paljon kaulahuiveja, eikä tuo kuvailemasi ongelma ole kovin yleinen.

Isot korvikset voivat olla ihan tyylikkäät juhlassa, mutta arkena ja vaikka työpaikalla ne saavat aikaan päinvastaisen ajatuksen. Sama juttu on voimakkaan värisen huulipunan kanssa. Juhlassa mm. hyvin valitut korut ja huolellisesti tehty meikki saa aikaan juhlavan olon, mutta arjessa isot killuttimet saattavat olla täysin mauttomat. Myös se juhlassa sopiva kirkkaanpunainen huulipuna näyttääkin äkkiä hutsahtavalta kantajallaan.

Tyylikkyys ja hyvä maku ei ole välttämättä isoa ja näkyvää, vaan sen pitää olla sopusoinnussa kaiken kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi