Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Kysyimme mikä tappaa seksihalut - ykköseksi nousi huono hygienia

Vierailija
17.01.2019 |

Meillä ainakin totta. Ei yhtään tee mieli seksiä kun mies ei hoida kunnolla hampaitaan, tule vaan ällötys kun mies yrittää pussata pesemättömin hampain ja haisee aina hielle kun suihkuttaa dödöä (silloin kun suihkuttaa) pelkästään paidan päälle. Yäk!

Miten erilaista meidänkin seksielämä olis jos mies vaan kunnolla huolehtisi hygieniastaan.

https://yle.fi/uutiset/3-10592263

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt joku haiseva köriläs kommentoi oikein urakalla :D

Vierailija
22/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.

Kyllä nyt ihmisessä jokin mättää pahasti jos on tleisolemuskeltaan niin saastainen, että ennen seksiä tarvitsee komentaa pesulle. Mikä ihmisiä vaivaa?

Miksi ketään pitäisi komentaa pesulle. Jos tekee mieli käy ihan itse siellä pesulla. Vai onko kyse siitä että puoliso on niin vätys että ei huomioi toisen odotuksia ollenkaan? Hyvähän silloinkin on esittä asia kiertoilmauksin eikä suoraa sanoa että ei huvita kun et huomioi sen vertaa että kävisit ensin pesulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.

Kyllä nyt ihmisessä jokin mättää pahasti jos on tleisolemuskeltaan niin saastainen, että ennen seksiä tarvitsee komentaa pesulle. Mikä ihmisiä vaivaa?

Miksi ketään pitäisi komentaa pesulle. Jos tekee mieli käy ihan itse siellä pesulla. Vai onko kyse siitä että puoliso on niin vätys että ei huomioi toisen odotuksia ollenkaan? Hyvähän silloinkin on esittä asia kiertoilmauksin eikä suoraa sanoa että ei huvita kun et huomioi sen vertaa että kävisit ensin pesulla.

Suora puhe toimii mieheen, älä puhu meille kuten puhuisit naiselle. 

Eikä se tarkoita ilkeyttä, tai passiivis-agressivisuutta, kuten esimerkissäsi. 

Pyydä tai komenna nätisti pesulle, riippuen miehestä.

Vierailija
24/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pesee hampaansa 2 krt päivässä: aamulla ja illalla. Lisäksi hän pesee kalunsa jokaisella toilettikäynnillä varmuuden vuoksi, koska hän ei voi tietää, milloin hän saa suihinoton. Mieheni laittaa myös hajuvettä, mikä innostaa minua nuuhkimaan hänen ihoaan hieman intiimimmin.

Fiksu mies pitää paikat puhtaana. Hygieniasta huolehtiva mieheni saa seksiä päivittäin, yleensä aamulla.

Vastaavasti itse pesen käsisuihkulla pimpsani jokaisen toilettikäynnin yhteydessä. Haluan olla aina valmiina, kun mieheni haluaa minua...

Vierailija
25/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pesee hampaansa 2 krt päivässä: aamulla ja illalla. Lisäksi hän pesee kalunsa jokaisella toilettikäynnillä varmuuden vuoksi, koska hän ei voi tietää, milloin hän saa suihinoton. Mieheni laittaa myös hajuvettä, mikä innostaa minua nuuhkimaan hänen ihoaan hieman intiimimmin.

Fiksu mies pitää paikat puhtaana. Hygieniasta huolehtiva mieheni saa seksiä päivittäin, yleensä aamulla.

Vastaavasti itse pesen käsisuihkulla pimpsani jokaisen toilettikäynnin yhteydessä. Haluan olla aina valmiina, kun mieheni haluaa minua...

Onneksi joku muukin otti asian puheeksi. Olen koittanut toitottaa asiaa jo pitkään, vaimoni ja minä pidämme hygieniasta huolta lähes aina kun siihen on mahdollisuus. Saippua ja shamppoo ei paljon maksa, ajatelkaapas nyt tätä asiaa. Toisissa maissa ei ole edes juotavaksi puhdasta vettä. Jos meillä ei pidettäisi hygianiasta huolta niin esileikitkin jäisi tekemättä. Niinkuin olen kertonutkin, yli kolmenkymmenen yhdessäoloaikana on pidetty hygienista huolta. En kertakaikkiaan olisi kun pikaisia panoja tehdä ja se ei käy mulle. Seksistä on niin kauan nautittava ja pidettävä huolta kun kerta pystyyM50+.