Yle: Kysyimme mikä tappaa seksihalut - ykköseksi nousi huono hygienia
Meillä ainakin totta. Ei yhtään tee mieli seksiä kun mies ei hoida kunnolla hampaitaan, tule vaan ällötys kun mies yrittää pussata pesemättömin hampain ja haisee aina hielle kun suihkuttaa dödöä (silloin kun suihkuttaa) pelkästään paidan päälle. Yäk!
Miten erilaista meidänkin seksielämä olis jos mies vaan kunnolla huolehtisi hygieniastaan.
Kommentit (25)
Ryyppävä äijä on tehokkain, ei kyllä huvita yhtään könytä känniläisen kanssa!
Miesten hengitys ja takamus haisevat tosi usein. Todella ikävää.
Minua ei seksi kiinnostaisi ikinä paskaisessa vuoteessa. Ihmettelen, miten monilapsisessa perheessä vanhempien makkari on kuin kaatopaikka.
Lapset varmaan tehty lomilla hotellissa.
T.siivooja
Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei seksi kiinnostaisi ikinä paskaisessa vuoteessa. Ihmettelen, miten monilapsisessa perheessä vanhempien makkari on kuin kaatopaikka.
T.siivooja
Sängyn siivoaminen on jotenkin mahdoton tehtävä ennen sksiä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin totta. Ei yhtään tee mieli seksiä kun mies ei hoida kunnolla hampaitaan, tule vaan ällötys kun mies yrittää pussata pesemättömin hampain ja haisee aina hielle kun suihkuttaa dödöä (silloin kun suihkuttaa) pelkästään paidan päälle. Yäk!
Miten erilaista meidänkin seksielämä olis jos mies vaan kunnolla huolehtisi hygieniastaan.
Muistakaahan Suomi-naiset se oma haiseva takapuolenne – molemmat reiät ! On tullut todella karmeita tapauksia vastaan: karvoihin kovettunutta kakkaa, kusen ja muun eritteen marinoimia pimpsoja. Yleensä lähden aina kiskalle ostelemaa röökiä. Hyh ja hyh.
Ette te kyllä niin ihania ole, että tuommoinen menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oman tasoisesti miehen olet siis löytänyt, ei auta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.
Kyllä nyt ihmisessä jokin mättää pahasti jos on tleisolemuskeltaan niin saastainen, että ennen seksiä tarvitsee komentaa pesulle. Mikä ihmisiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
T.siivooja
Oletpa rajoittunut! Onhan niitä muitakin paikkoja...kettiön pöytä, sauna, auto.
Kesällä luonto.
Mä ainakin nautin vaihtelusta.
Ei riitä pesu ennen seksiä. Kyllä pitää olla _aina_ ”seksipuhdas”. Herrajumala sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan Suomi-naiset se oma haiseva takapuolenne – molemmat reiät ! On tullut todella karmeita tapauksia vastaan: karvoihin kovettunutta kakkaa, kusen ja muun eritteen marinoimia pimpsoja. Yleensä lähden aina kiskalle ostelemaa röökiä. Hyh ja hyh.
Ette te kyllä niin ihania ole, että tuommoinen menisi läpi.
No sullahan ei ole enää maku-eikä hajuaistia tallella kun kerran tupakkaa poltat. Joten ei sua luulis pienet lisäaromit haittaavan kun niitä et haista etkä maistakaan kuitenkaan. 🙄
Hormonaalinen ehkäisy tappaa monien naisten seksihalut huomaamatta.
Tupakoitsijan kanssa en menisi koskaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
T.siivooja
Häh? Oikeestiko paskoneet sänkyyn?
No sullahan ei ole enää maku-eikä hajuaistia tallella kun kerran tupakkaa poltat. Joten ei sua luulis pienet lisäaromit haittaavan kun niitä et haista etkä maistakaan kuitenkaan. 🙄
Tämä siis vastaus viestiin 9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.siivoojaHäh? Oikeestiko paskoneet sänkyyn?
Onkos kaatopaikalle paskottu?
Joo. Kun sanot asiasta, vedetään herne nenään. Puolisollani on proppuongelmia, ja sen sijaan että huolehtisi suuhygieniastaan, saattaa hän laistaa hammaspesusta ja välien puhdistuksesta parin päivän verran. Ihmekään että nielurisoihin pääsee kertymään pskaa proppujen muodossa.
Kerran seksin aikana minun oli pakko kääntää päätäni poispäin, hengityksen haju oli aivan jäätävä ja höngittiin vielä päin naamaa! Puoliso huomasi tämän, kysyi miksi venkoilen ja suuttui kun sanoin että hengitykses haisee aika pahalta enkä pysty siksi olemaan ihan naamat vastakkain. Kiukutteli vielä muutaman päivän, ryhtyi mm. pusulakkoon ja hädin tuskin puhui minulle.
Suihkussa käynnistäkin laistaa joskus useamman päivän, eikä tietenkään tee mitään kainalo- tai alapesuja sillä välin. Ihmettelee miksen halua kiehnätä kainalossa...Harmittaa kun nämä muutokset ovat tulleet vuosien saatossa; tapaillessamme puolisoni kävi päivittäin suihkussa, käytti sähköhammasharjaa ja lankasi välit, kävi parturissa ja käytti mätsääviä dödöjä ja hajuvesiä. Kyllä puhtaan ja hyväntuoksuisen kanssa laulattaa lakanoita mielellään!
Tästä on miehen kanssa "väännetty", ihanaa että nyt voin näyttää tämän kyselyn hänelle, niin huomaa että minulla ei todellakaan ole mikään ylitarkka haju/makuaisti, kun haluan että vehkeet pestään juuri ennen hommia. Ei siis riitä että ne on pesty esim. 24h sitten, eli miehen mukaan "ihan juuri".