Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tietoa kaupanmyyjät näkevät pankkikorttiostoksissa?

Vierailija
16.01.2019 |

Hei kaupanmyyjät

Mitä tietoja näette kun maksan pankkikortillani ostokseni? Näkeekö esim nimen tai syntymäajan (kortinhaltijan tietoja)?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku tässä nyt saada selville voiko käyttää puolisonsa korttia ilman että myyjä näkee kortinhaltijan nimeä :D

Mä ainakin käytän puolisoni korttia ja hän minun, riippuen siitä kummalla on enemmän rahaa tilillä. Mitään hämärää tässä ei ole, nyt vaan eletään aika tiukilla eikä haluta käydä yhdessä ostoksilla. :D

Vierailija
22/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mää juuri mitään tietoja. Just sen että hyväksyttiinkö maksu vai ei. Joskus tullut kortti ei kelpaa, ei katetta tms. Joku joskus alkoi huutamaan mulle että kyttää sen tilitietoja siitä kassalta et väitänkö ettei hänellä oo rahaa. Ja tietysti silloin kone ilmoitti et ei oo katetta. 😃

Mutta tallentaako kauppa erikseen omaan järjestelmään mitään tietoja asiakkaasta tai saavatko esim nimen esille kortin kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mää juuri mitään tietoja. Just sen että hyväksyttiinkö maksu vai ei. Joskus tullut kortti ei kelpaa, ei katetta tms. Joku joskus alkoi huutamaan mulle että kyttää sen tilitietoja siitä kassalta et väitänkö ettei hänellä oo rahaa. Ja tietysti silloin kone ilmoitti et ei oo katetta. 😃

Mutta tallentaako kauppa erikseen omaan järjestelmään mitään tietoja asiakkaasta tai saavatko esim nimen esille kortin kautta?

Tallentuu automaattisesti, kassakoneethan ovat nykyisin tietokoneita ja yhteydessä nettiin.