Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin jonka katseesta paistaa... niin, ei mitään?

Vierailija
16.01.2019 |

Sellainen tyhjä, idioottimainen mollotus? Tuntuu kuin pää olisi tyhjä koppa jonne valo ei kanna?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Joillakin on sellainen ilme koko ajan, aivan kuin olisivat jotenkin kauhuissaan koko ajan, tai paskat housussa.

Silmät seisovat päässä ja suu on jotenkin jännittynyt.

Toisilla suu on auki ja silmät harhailevat kuin mitkäkin pallot.

Joidenkin ääni on taas sellainen ÖÖÖÖ ÄÄÄÄ,,Kaaaa uaaa. Tyhjyyttä kumiseva ja aivokopan onttoutta kaikuva.

Hankala selittää. Voitte kokeilla avaamalla suun niin auki kuin saatte ja sitten sanomalla AAAAAAAaaaaaAAAaaaaa! Sillä tavalla vähän korkealta.

:D

Vierailija
22/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sitä mieltä että ei ole olemassa yksinkertaisia ihmisiä tai ainakaan heitä ei saisi sanoa sellaisiksi.

Mutta on heitä ja heillä usein on juuri tuo katse. Lähiomaiseni on sellainen ja on oikeasti tyhmä ja suunsa kun avaa sen huomaa jokainen.

Hänessä on monia hyviä piirteitä mutta turha tuota on kiistää.

Vierailija
24/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sitä mieltä että ei ole olemassa yksinkertaisia ihmisiä tai ainakaan heitä ei saisi sanoa sellaisiksi.

Mutta on heitä ja heillä usein on juuri tuo katse. Lähiomaiseni on sellainen ja on oikeasti tyhmä ja suunsa kun avaa sen huomaa jokainen.

Hänessä on monia hyviä piirteitä mutta turha tuota on kiistää.

Jokainen kyllä tietää että tuollaisia ihmisiä on, mutta palstalla on aina suuria ja armollisia hyviä ihmisiä joiden elämän tehtävä on näpäytellä tuhmia ihmisiä ja nostaa itsensä jalustalle valkoritarina.

He kertovat aina saman asian: Olet tuhma ja itse tyhmä. Tyhmiä ei ole ja sydämen sivistys. Ei ole myöskään älykkäitä, koska älykäs on vain sellainen joka tietää kaiken ja on kaikessa täydellinen. Sitä paitsi älykäs on tuhma ja tyhmä on kiltti.

Vierailija
26/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin, kuin aggressiivisen haastava "Vedän sua turpaan" -tuijotus.

Missä tällaiseen tuijotukseen törmää? Nakkikioskin jonossa neljältä aamulla?

Vierailija
27/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne. Varmaan mulla on sellainen katse.

Vierailija
29/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Joillakin on sellainen ilme koko ajan, aivan kuin olisivat jotenkin kauhuissaan koko ajan, tai paskat housussa.

Silmät seisovat päässä ja suu on jotenkin jännittynyt.

Toisilla suu on auki ja silmät harhailevat kuin mitkäkin pallot.

Joidenkin ääni on taas sellainen ÖÖÖÖ ÄÄÄÄ,,Kaaaa uaaa. Tyhjyyttä kumiseva ja aivokopan onttoutta kaikuva.

Hankala selittää. Voitte kokeilla avaamalla suun niin auki kuin saatte ja sitten sanomalla AAAAAAAaaaaaAAAaaaaa! Sillä tavalla vähän korkealta.

Hauska

Vierailija
30/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuijottavan pistävä

Karmivaa

Vierailija
31/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellainen katse kuin karikatyyrihahmo Putouksen Sika Vainolalla, joka katsoo ihmisiä 'yli', joka ei pysty keskittymään oikein mihinkään ja olemaan kiinnistunut oikein mistään syvällisesti. Tiedän paljon tuollaisia tyyppejä.

Vierailija
32/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Kyllä. Kansankynttilä-äitini nimesi nuo oppilaat "suuaukisiksi", ja sana on vakiintunut myös mun ja mun kavereiden sanavarastoon. 

"No se on semmonen suuaukinen, ei sen mielipiteestä tarvi välittää." 

Enpä muuten tiedä yhtään sellaista ihmistä. Enkä varsinkaan kuvitellut että kenelläkään liikkuisi niin tyhjänpäiväisia ajatuksia muista ihmisistä kuin aloittajalla.

Luulisi että on parempaakin tekemistä kun muiden kuvitteellinen ajatusten lukeminen.

Ja tämä tummennettu. Järkyttävää. Ketä te luuulette olevanne, ala-aste ikäisiä? :o

Vierailija
33/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.

Vierailija
34/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kyllä. Kansankynttilä-äitini nimesi nuo oppilaat "suuaukisiksi", ja sana on vakiintunut myös mun ja mun kavereiden sanavarastoon. 

"No se on semmonen suuaukinen, ei sen mielipiteestä tarvi välittää." 

Enpä muuten tiedä yhtään sellaista ihmistä. Enkä varsinkaan kuvitellut että kenelläkään liikkuisi niin tyhjänpäiväisia ajatuksia muista ihmisistä kuin aloittajalla.

Luulisi että on parempaakin tekemistä kun muiden kuvitteellinen ajatusten lukeminen.

Ja tämä tummennettu. Järkyttävää. Ketä te luuulette olevanne, ala-aste ikäisiä? :o

Eli jos joku haukkuu sua ja toinen lohduttaa ettei sen suuaukisen mielipiteestä tarvi välittää, niin se on järkyttävää vai? 

Vierailija
35/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi blondi lukiossa tuijottaa minuuttitolkulla jonnekin kohteeseen.

Vierailija
36/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakioilme silloin kun juttelen jonkun ääliön kanssa jonka typerät jutut ei kiinnosta. 

Vierailija
37/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olla neandertalilainen

Vierailija
38/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesipäitä

Vierailija
39/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/66 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollainen suu auki tuijottaja, mutta onneksi ap:n kaltaiset miellyttävät ihmiset pitää maailman pyörimässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi