Tiedättekö ihmistyypin jonka katseesta paistaa... niin, ei mitään?
Sellainen tyhjä, idioottimainen mollotus? Tuntuu kuin pää olisi tyhjä koppa jonne valo ei kanna?
Kommentit (66)
Tunnistan tuon ihmisen peilistä joka päivä
Parempi sekin, kuin aggressiivisen haastava "Vedän sua turpaan" -tuijotus.
Olenko se kenties minä. Välillä väsyttää ja ahdistaa liiaksi. Käperryn ns. omiin oloihini. Kotona turvassa olen aivan kuin toinen ihminen, hymyilen ja nauran. Olen eloisa. En ehkä tajunnut, mitä meinasit mollotuksella. Mulla näin. 😆
Tiedän. Mistähän se johtuu? Kun ei välttämättä ole tyhmiä, siis ovat ihan koulussa pärjänneitä.
Kyllä. Kansankynttilä-äitini nimesi nuo oppilaat "suuaukisiksi", ja sana on vakiintunut myös mun ja mun kavereiden sanavarastoon.
"No se on semmonen suuaukinen, ei sen mielipiteestä tarvi välittää."
Mulla on toi ilme aina kun olen sukujuhlissa.
Ap kuvaile hieman. Mollotusta on montaa laatua.
Sieppi on täydellinen esimerkki.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Sieppi on täydellinen esimerkki.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi ilme aina kun olen sukujuhlissa.
😐
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä aapeeta
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä aapeeta
Paavolla on piikit, Paavolla on höyhenet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavolla on piikit, Paavolla on höyhenet...
:D
Tiedän.
Joillakin on sellainen ilme koko ajan, aivan kuin olisivat jotenkin kauhuissaan koko ajan, tai paskat housussa.
Silmät seisovat päässä ja suu on jotenkin jännittynyt.
Toisilla suu on auki ja silmät harhailevat kuin mitkäkin pallot.
Joidenkin ääni on taas sellainen ÖÖÖÖ ÄÄÄÄ,,Kaaaa uaaa. Tyhjyyttä kumiseva ja aivokopan onttoutta kaikuva.
Hankala selittää. Voitte kokeilla avaamalla suun niin auki kuin saatte ja sitten sanomalla AAAAAAAaaaaaAAAaaaaa! Sillä tavalla vähän korkealta.
lol